Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα

Επιδιώκουμε να λειτουργούμε υπέυθυνα σε όλα τα επίπεδα και την αλυσίδα αξίας μας, καθώς και να αναβαθμίζουμε την εμπειρία του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε αναπτύξει πολιτικές, διαδικασίες, εργαλεία και σχετικούς μηχανισμούς.

Ψηφιακός Μετασχηματισμός

>0 εκατ.

ενεργοί χρήστες των εμπορικών εφαρμογών (applications), σε μηνιαία βάση.

>74%* ετήσια αύξηση χρηστών COSMOTE mobile app

* Βάσει στοιχείων Q1 2018

>0 εκατ.

πελάτες λαμβάνουν ηλεκτρονικά τον λογαριασμό τους (e-bill)

>0 έργα

υλοποιούνται για την απλοποίηση και την ψηφιοποίηση ενεργειών και διαδικασιών για τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους εργαζόμενους

~0%

των συμβάσεων των πελατών υπογράφονται ψηφιακά στα καταστήματα στην Ελλάδα

Υπεύθυνες Προμήθειες και Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας

0%
των υποψήφιων προμηθευτών** επισκοπήθηκαν και ελέγχθηκαν ** Αφορά σε προμηθευτές που δεν έχουν αξιολογηθεί τα 2 τελευταία χρόνια και για αγορές άνω των 50.000€
0%
των τιμολογημένων προμηθειών
των εταιρειών του Ομίλου ΟΤΕ
στην Ελλάδα προήλθαν από
εταιρείες εγγεγραμμένες
στη χώρα
0
εγγεγραμμένοι προμηθευτές
στο ηλεκτρονικό Μητρώο
Προμηθευτών

Κανονιστική Συμμόρφωση

0η
εταιρεία τηλεπικοινωνιών στην
Ελλάδα πιστοποιημένη κατά το
πρότυπο ISO 37001:2016
«Συστήματα Διαχείρισης Κατά
της Δωροδοκίας»

Ασφάλεια και Απόρρητο Δεδομένων

ISO 27001
Επαναπιστοποίηση
Συστήματος Διαχείρισης
Ασφάλειας Πληροφοριών
0
Υπεύθυνοι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Group Data Protection Officers-DPO) σε Ελλάδα, Ρουμανία, Αλβανία
13100
Νέο Κέντρο Διαχείρισης Περιστατικών Ασφάλειας & Προστασίας Δεδομένων, που μπορεί να επηρεάσουν την Επιχειρησιακή Συνέχεια

Ψηφιακές Υπηρεσίες και Προηγμένες Λύσεις Εξυπηρέτησης Πελατών COSMOTE

Ικανοποίηση Πελατών

0 στους 10
πελάτες αξιολογούν την συνολική απόδοση της COSMOTE, με βάση την εμπειρία τους, ως «εξαιρετική, πολύ καλή ή καλή»

Σχετικά Videos

Εξυπηρέτηση στη Νοηματική