Επιδιώκουμε να λειτουργούμε υπέυθυνα σε όλα τα επίπεδα και την αλυσίδα αξίας μας, καθώς και να αναβαθμίζουμε την εμπειρία του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε αναπτύξει πολιτικές, διαδικασίες, εργαλεία και σχετικούς μηχανισμούς.
Ψηφιακός Μετασχηματισμός
>0 εκατ.
ενεργοί χρήστες των εμπορικών εφαρμογών (applications), σε μηνιαία βάση.
>74%* ετήσια αύξηση χρηστών COSMOTE mobile app
* Βάσει στοιχείων Q1 2018>0 εκατ.
πελάτες λαμβάνουν ηλεκτρονικά τον λογαριασμό τους (e-bill)
>0 έργα
υλοποιούνται για την απλοποίηση και την ψηφιοποίηση ενεργειών και διαδικασιών για τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους εργαζόμενους
~0%
των συμβάσεων των πελατών υπογράφονται ψηφιακά στα καταστήματα στην Ελλάδα
Υπεύθυνες Προμήθειες και Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Κανονιστική Συμμόρφωση
Ασφάλεια και Απόρρητο Δεδομένων
Ψηφιακές Υπηρεσίες και Προηγμένες Λύσεις Εξυπηρέτησης Πελατών COSMOTE
Ικανοποίηση Πελατών