Η ΛύσηData Privacy
Data Privacy
Aρχείο Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ COSMOTE SMART HOME (Data Privacy Notice)

Ο Όμιλος ΟΤΕ θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και τηρεί την αρχή της διαφάνειας αναφορικά με την επεξεργασία τους. Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε γενικά σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από τον ΟΤΕ και την COSMOTE παρακαλούμε διαβάστε το κείμενο της Γενικής Ενημέρωσης αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice), που μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Με το παρόν κείμενο επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων κατά την χρήση της υπηρεσίας COSMOTE Smart Home (εφεξής η «Υπηρεσία»). Σημειώνουμε ότι το παρόν αποτελεί το ειδικότερο ενημερωτικό κείμενο αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων με σκοπό την παροχή της Υπηρεσίας. Το παρόν ερμηνεύεται πάντα σε συνδυασμό με το κείμενο της Γενικής Ενημέρωσης αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice).

1. Ποια είναι η ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα;

Υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι η εταιρεία COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ (“COSMOTE”) με έδρα το Μαρούσι Αττικής (Λεωφ. Κηφισίας αρ.99) με τηλέφωνο επικοινωνίας 13888.

2. Με ποιον μπορείτε να επικοινωνείτε για θέματα που αφορούν την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;

Για ενημέρωση σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών στο 13888 ή ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.cosmote.gr/contact_us.

Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να στείλετε e-mail στο customerprivacy@cosmote.gr ή fax στο 2102511888 ή επιστολή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE, Λ. Κηφισίας 99, 15124, Μαρούσι» με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων» συνοδευόμενα από αντίγραφο της ταυτότητάς σας και αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό σύνδεσης του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου σας.

3. Ποιες κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε κατά την χρήση της Υπηρεσίας και για ποιο σκοπό ;

Η Υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου όλων των «έξυπνων» συσκευών του σπιτιού, μέσω του smartphone ή του tablet οποιαδήποτε στιγμή, από όπου κι αν βρίσκεστε. Η Yπηρεσία αποτελείται από μία τερματική συσκευή-, Home base, την εφαρμογή COSMOTE Smart Home (εφεξής Εφαρμογή) και τις περιφερειακές οικιακές συσκευές, που έχετε επιλέξει.

Για την παροχή της Υπηρεσίας συλλέγουμε ή/και επεξεργαζόμαστε:

  • Δεδομένα που μας παρέχετε για την ενεργοποίηση και την εγγραφή σας στην Υπηρεσία (π.χ. Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, ΑΦΜ, Αριθμός Τηλεφώνου, Email, κωδικός πρόσβασης).

  • Δεδομένα που είναι απαραίτητα για την χρήση της Υπηρεσίας όπως: η διεύθυνση IP του Home base/Εξοπλισμού για την αρχική εγκατάσταση και παραμετροποίηση της Υπηρεσίας, καθώς και η διεύθυνση MAC του Home Base που καταγράφεται προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της Υπηρεσίας.

  • Δεδομένα που παρέχονται για τον έλεγχο λειτουργίας της Υπηρεσίας στα οποία αποκτούμε πρόσβαση εφόσον ενεργοποιήσετε τα διαγνωστικά εργαλεία μέσω της Εφαρμογής όπως για παράδειγμα ρυθμίσεις σεναρίων , δηλαδή ρυθμίσεις θερμοκρασίας, συναγερμών, ειδοποιήσεων, τιμές μέτρησης συσκευών, ονόματα δωματίων, μέρα και ώρα ενεργοποίησης σεναρίων, ID’s και status συσκευών (για παράδειγμα εντός ή εκτός σπιτιού, ανοιχτό ή κλειστό παράθυρο) , προσωποποιημένα σενάρια ανάλογα με τις συσκευές που διαθέτετε, διεύθυνση οικίας για πρόβλεψη καιρού, προκαθορισμένες από τον χρήστη ώρες και ημέρες ενεργοποίησης προσωποποιημένων σεναρίων, σειριακός αριθμός του εξοπλισμού που διαθέτετε, κτλ.

4. Προσβάσεις (permissions) της Εφαρμογής

Η λειτουργία της Υπηρεσίας προϋποθέτει την εγκατάσταση και χρήση της Εφαρμογής, η οποία ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα στο οποίο είναι εγκατεστημένη, ενδέχεται να ζητήσει πρόσβαση στα ακόλουθα δεδομένα της τερματικής συσκευής του συνδρομητή,:

  • Δεδομένα θέσης (μέσω τηλεπικοινωνιακού δικτύου ή/και GPS ή με την εισαγωγή από εσάς της πόλης ή του ταχυδρομικού κώδικα στο μενού "ρυθμίσεις"), με σκοπό την ενημέρωση αναφορικά με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε συγκεκριμένη τοποθεσία από τον πάροχο υπηρεσιών καιρού. Επιπρόσθετα, τα δεδομένα θέσης είναι απαραίτητα για τη χρήση της λειτουργίας «Επιστρέφω σπίτι» και την αυτόματη ρύθμιση της κατάστασής σας σε status «στο σπίτι». Για την λειτουργία «Επιστρέφω σπίτι» η Εφαρμογή μεταδίδει και αποθηκεύει την τοποθεσία στο Smart Home base,, ενώ υπάρχει η δυνατότητα τα δεδομένα αυτά να προβληθούν, να τροποποιηθούν ή να διαγραφούν στην Εφαρμογή. Η τρέχουσα τοποθεσία καταγράφεται μόνο όταν χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή και εάν έχετε επιλέξει την συγκεκριμένη ρύθμιση. Αυτό συμβαίνει είτε κατά την εγκατάσταση της Εφαρμογής είτε αργότερα μέσω των ρυθμίσεων του smartphone. Και οι δύο λειτουργίες μπορούν να απενεργοποιηθούν μέσω της Εφαρμογής.

  • Εξοικονόμηση μπαταρίας:

Η Εφαρμογή απαιτεί πρόσβαση στην κατάσταση εξοικονόμησης μπαταρίας. Η πρόσβαση είναι απαραίτητη επειδή η ενεργοποίηση της λειτουργίας εξοικονόμησης .μπαταρίας περιορίζει τις λειτουργίες της Εφαρμογής και ελαχιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας

  • Internet:
    Η Εφαρμογή απαιτεί πρόσβαση στο Internet μέσω Wi-Fi ή 3G/4G για με σκοπό::

    • τον έλεγχο των συσκευών σας μέσω της Εφαρμογής και την διαμόρφωση ρυθμίσεων (π.χ. προφίλ θέρμανσης, αλλαγής κατάστασης κτλ.)

    • Bluetooth,

Η Εφαρμογή απαιτεί πρόσβαση στο Bluetooth με σκοπό την ενημέρωση του Smart Watch σχετικά με ενημερώσεις της Εφαρμογής.

5. Εμφάνιση ειδοποιήσεων στην Εφαρμογή (push notifications)

Η Εφαρμογή στέλνει ειδοποιήσεις στη συσκευή σας προκειμένου να ενημερωθείτε από τον πάροχο υπηρεσιών καιρού για τις καιρικές συνθήκες στην τοποθεσία που βρίσκεστε. Για να πραγματοποιηθεί αυτό πρέπει να ενεργοποιήσετε στο smartphone ή το tablet σας την λειτουργία εντοπισμού θέσης ή να εισάγετε χειροκίνητα την πόλη ή τον ταχυδρομικό κώδικα.

Η Εφαρμογή στέλνει επίσης ειδοποιήσεις αναφορικά με τις ρυθμίσεις/σενάρια που έχετε επιλέξει, όπως εσείς τις έχετε διαμορφώσει

6. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Τα προσωπικά δεδομένα που είναι απαραίτητα για την εγγραφή και ενεργοποίηση της Υπηρεσίας όπως αυτά αναφέρονται στην παράγραφο 3, διατηρούνται 12 μήνες μετά την απενεργοποίηση της υπηρεσίας και μετά διαγράφονται αυτόματα.

Τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για την χρήση της Υπηρεσίας όπως αυτά αναφέρονται στην παράγραφο 3, διατηρούνται έως και 6 μήνες μετά την απενεργοποίηση της υπηρεσίας..

Τα δεδομένα σχετικά με τον έλεγχο καλής λειτουργίας της υπηρεσίας, αποθηκεύονται μόνο τοπικά και διαγράφονται αυτόματα με την διαγραφή της εφαρμογής COSMOTE Smart Home από το κινητό τηλέφωνο ή το tablet σας.

7. Η COSMOTE θα επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα και για άλλους σκοπούς;

Η COSMOTE δεν θα επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα για άλλους σκοπούς πέρα από αυτούς που αναφέρονται παραπάνω. Σε περίπτωση που η COSMOTE επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τα προσωπικά σας στοιχεία για άλλους σκοπούς, θα το κάνει μόνον αφού σας ενημερώσει σχετικά και λάβει την ρητή σας συγκατάθεση.

8. Ποιοι είναι οι αποδέκτες και για ποιο σκοπό τους διαβιβάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ;

Αποδέκτες των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να είναι τρίτες εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε για την παροχή της υπηρεσίας και συγκεκριμένα η εταιρεία Deutsche Telekom AG με έδρα τη Γερμανία. Στις περιπτώσεις αυτές οι τρίτες αυτές εταιρίες εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της COSMOTE, δηλαδή συνεργάτες της COSMOTE, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διενέργεια ενός συγκεκριμένου έργου ακολουθώντας τις οδηγίες μας και εφαρμόζοντας τις αυστηρές διαδικασίες του Ομίλου ΟΤΕ αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Σε αυτές τις περιπτώσεις η COSMOTE εξακολουθεί να έχει την ευθύνη αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για τους ανωτέρω σκοπούς από τους συνεργάτες μας πραγματοποιείται κυρίως εντός Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε). Σε περίπτωση που συνεργαστούμε με εταιρίες εκτός Ε.Ε, αυτές θα επεξεργαστούν τα δεδομένα σας, μόνο μετά από εντολή μας και σε περίπτωση που υπάρχει απόφαση επάρκειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή εάν συμφωνηθούν οι κατάλληλες ρήτρες που διασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Πέραν της εταιρίας DTAG, η COSMOTE δεν επεξεργάζεται και δεν δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η κοινοποίηση /διαβίβαση τους επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

9. Ποια είναι τα δικαιώματα σας ως χρήστη της Υπηρεσίας, σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων;

Έχετε το δικαίωμα υποβολής αιτήματος στην COSMOTE για:

  1. Να λάβετε ενημέρωση αναφορικά με τις κατηγορίες των προσωπικών δεδομένων σας που επεξεργαζόμαστε, τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους αποδέκτες αυτών καθώς και την περίοδο διατήρησής τους.

  2. Να λάβετε ενημέρωση αναφορικά με τις κατηγορίες των προσωπικών δεδομένων σας που επεξεργαζόμαστε, τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους αποδέκτες αυτών καθώς και την περίοδο διατήρησης τους.

  3. Να διορθώσετε τα προσωπικά σας δεδομένα σε περίπτωση επεξεργασίας ανακριβών δεδομένων που σας αφορούν.

  4. Να διαγράψετε τα δεδομένα σας

  5. Να περιορίσετε την επεξεργασία των δεδομένων σας.

  6. Να εναντιωθείτε στην επεξεργασία των δεδομένων σας.

  7. Να ζητήσετε την φορητότητα των δεδομένων σας σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, δλδ το δικαίωμά σας να λάβετε τα δεδομένα σας σε κατάλληλο μορφότυπο, ώστε να είναι εφικτή τεχνικά η διαβίβασή τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας.

  8. Επιπλέον, διατηρείτε το δικαίωμα υποβολής έγγραφης καταγγελίας στην αρμόδια εποπτική αρχή αναφορικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, δηλαδή στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Λ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα +30 210 6475600, email επικοινωνίας contact@dpa.gr).

10. Τι είδους μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;

H COSMOTE λαμβάνει κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το θέμα αυτό μπορείτε να δείτε στη Γενική Ενημέρωση αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice).