Menu Icon
210 801 8000Οποιαδήποτε ώρα, για ό,τι
χρειαστείς, είμαστε δίπλα σου
Ασφάλεια

Φροντίδα Ατυχήματος: Τι πρέπει να γνωρίζεις για το πακέτο που θα σου λύσει τα χέρια!

Τι είναι η Φροντίδα Ατυχήματος;

Όσο προσεκτικός και να είσαι στην οδήγηση σου, είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή να βρεθείς σε μία δύσκολη στιγμή και να χρειαστείς βοήθεια. Είτε η ευθύνη είναι δική σου, είτε είσαι το θύμα της υπόθεσης, θέλεις πάντα να νιώθεις τη σιγουριά που σου παρέχει κάποιος ειδικός. Αυτό το πετυχαίνεις με την κάλυψη “Φροντίδα Ατυχήματος”. Τι είναι λοιπόν αυτή η υπηρεσία που φαίνεται να σου λύνει τα χέρια;

Φροντίδα ατυχήματος ονομάζεται η εξαιρετικά πρακτική κάλυψη που παρέχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στους ασφαλισμένους πελάτες τους, προκειμένου να τους διευκολύνουν σε περίπτωση ατυχήματος.

Τι περιλαμβάνει η Φροντίδα Ατυχήματος;

Η κάλυψη “Φροντίδα Ατυχήματος” περιλαμβάνει μια σειρά από ενέργειες που γίνονται επιτόπου στο σημείο του ατυχήματος από εκπρόσωπο - συνεργάτη της ασφαλιστικής σου εταιρείας και στοχεύουν σε τρία βασικά στοιχεία με κύριο σκοπό τη δική σου άμεση εξυπηρέτηση και καθοδήγηση. Η συγκεκριμένη υπηρεσία σε κατευθύνει ώστε:

  1. Να διευκολυνθείς, ακόμα και αν έχεις τη συνολική ευθύνη του ατυχήματος.
  2. Να γίνει σωστή και λεπτομερής καταγραφή του ατυχήματος, ώστε να υπάρχει μία ξεκάθαρη εικόνα για τα βήματα που θα ακολουθηθούν.
  3. Να δρομολογηθεί γρηγορότερα η αποζημίωση και να επιστρέψεις όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα στην καθημερινότητα σου.

Μη ξεχνάς! Αν και έχεις στη διάθεση σου κάποιες μέρες μέχρι να τηλεφωνήσεις στην ασφαλιστική σου και σε περίπτωση μικρού ατυχήματος αν το επιθυμείς, μπορείς να απομακρυνθείς από το χώρο, καλό θα ήταν να επικοινωνήσεις με κάποιον ειδικό συνεργάτη πολύ σύντομα.

Η άμεση ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας σε περίπτωση ατυχήματος είναι απολύτως απαραίτητη για να λειτουργήσει αποδοτικά η υπηρεσία φροντίδας ατυχήματος και να διευθετηθεί γρήγορα το ζήτημα που σε απασχολεί. Σε περίπτωση που πρέπει να αποχωρήσεις από το σημείο άμεσα, έχε υπόψιν σου πως ορισμένες ασφαλιστικές παρατείνουν το πακέτο φροντίδας ατυχήματος μέχρι και 5 μέρες από την ημερομηνία του συμβάντος, άλλες μέχρι και 8 μέρες, ενώ άλλες δεν έχουν όριο.

Τι κάνει λοιπόν αυτή την υπηρεσία τόσο ελκυστική; Πιο αναλυτικά, η φροντίδα ατυχήματος περιλαμβάνει:

  • Επίσκεψη στον τόπο του ατυχήματος εξουσιοδοτημένου συνεργάτη για τη ορθή καταγραφή των συνθηκών και φωτογράφιση των ζημιών που προήλθαν κατά τη διάρκεια του ατυχήματος. Σε ορισμένες περιπτώσεις ο εκπρόσωπος της ασφαλιστικής σου σε ενημερώνει και κατευθύνει τηλεφωνικά. Αυτό γίνεται κυρίως σε ατυχήματα χωρίς ιδιαίτερες υλικές ζημιές.
  • Υποστήριξη στην ορθή συμπλήρωση της Δήλωσης Ατυχήματος ή/και της Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος σε περίπτωση που οι ασφαλιστικές εταιρίες σας συμμετέχουν στο Φιλικό Διακανονισμό.
  • Μεσολάβηση και διεκπαιρέωση ρυμούλκησης/ μεταφοράς του ακινητοποιημένου οχήματος. Η ασφαλιστική σου αναλαμβάνει δωρεάν τη ρυμούλκηση του οχήματος σου σε συνεργείο, αν και πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι αυτή αναφέρεται συνήθως ως έξτρα υπηρεσία στο απλό πακέτο. Τις περισσότερες φορές όμως, η φροντίδα ατυχήματος δεν παρέχει δεύτερη ρυμούλκηση του ασφαλισμένου αυτοκινήτου (π.χ. από συνεργείο σε συνεργείο), όπως και τη μεταφορά κάποιων συγκεκριμένων κατηγοριών οχημάτων (π.χ. τρέιλερ, φορτηγών και οχημάτων που το βάρος ή το ύψος του ξεπερνούν τα συγκεκριμένα όρια που θέτει η κάθε εταιρεία).
  • Διαχείριση του φακέλου, συλλογή στοιχείων, συμπλήρωση εγγράφων και αποστολή στην ασφαλιστική εταιρία για διευκόλυνση της διαδικασίας αποζημίωσης. Ο εκπρόσωπος της ασφαλιστικής σου εταιρείας θα σε ενημερώσει για όλες τις διαδικασίες που θα χρειαστεί να γίνουν και θα αναλάβει σημαντικό μέρος αυτών. Έτσι αποφεύγεις την πολλή γραφειοκρατία και ξενοιάζεις!
  • Διαρκή υποστήριξη με παροχή χρήσιμων συμβουλών για την καλύτερη εξυπηρέτηση και ολοκλήρωση της διαδικασίας αλλά και προάσπιση των συμφερόντων του πελάτη για να είσαι πάντα σίγουρος για την απόφαση που θα πάρεις. Νιώσε την ασφάλεια που χρειάζεται, έχοντας στο πλάι σου γνώστες των διαδικασιών που πρέπει να γίνουν.

Γιατί η Φροντίδα Ατυχήματος μέσω του COSMOTE Insurance είναι ακόμα καλύτερη

Το COSMOTE Insurance παρέχει σε όλους τους πελάτες του πρόσθετες υπηρεσίες για την ακόμα καλύτερη, γρηγορότερη και ευκολότερη διαχείριση του ατυχήματος και της σχετικής με αυτό γραφειοκρατίας.

Εκτός από τη Φροντίδα Ατυχήματος που προσφέρεται στα πλαίσια του συμβολαίου ασφάλισης από την ασφαλιστική εταιρεία της επιλογής σου, το COSMOTE Insurance με την υποστήριξη της Mondial Assistance, παρέχει δωρεάν και αποκλειστικά την υπηρεσία Παρακολούθησης Ζημιάς.

Ξέχνα πια την πολύωρη αναμονή στον τόπο του ατυχήματος και τα πολλαπλά τηλεφωνήματα. Με την υπηρεσία Παρακολούθησης Ζημιάς είμαστε δίπλα σου όλο το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο  χωρίς επιπλέον χρέωση. Και το καλύτερο; Σου παρέχουμε  δωρεάν νομικές συμβουλές από εξειδικευμένους δικηγόρους, ακόμα και εάν δεν έχεις κάλυψη Νομικής Προστασίας. Έτσι, μπορείς να είσαι απολύτως σίγουρος ότι τα συμφέροντα σου θα διασφαλιστούν και ότι όλη η διαδικασία σε περίπτωση ατυχήματος θα έχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Πως μπορώ να ξέρω αν ένα ασφαλιστικό πακέτο περιλαμβάνει τη Φροντίδα Ατυχήματος;

Αναζητώντας ασφάλεια μέσω της σύγχρονης πλατφόρμας σύγκρισης ασφαλιστικών προγραμμάτων του COSMOTE Insurance, θα βρεις στην οθόνη των αποτελεσμάτων όλα τα πακέτα κορυφαίων ασφαλιστικών εταιρειών, αναλυτική περιγραφή των καλύψεων κάθε πακέτου και επιπλέον τη δυνατότητα της μεταξύ τους σύγκρισης. Διάλεξε ποιο από τα πακέτα πληρεί όλες τις προδιαγραφές σου και κάντο δικό σου.

Ειδικά στην ασφάλεια αυτοκινήτου, το COSMOTE Insurance έχει φροντίσει και όλα τα προσφερόμενα προγράμματα έχουν ενσωματωμένη την κάλυψη της Φροντίδας Ατυχήματος!