Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση Πελατών

Στον ΟΤΕ και την COSMOTE τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μια τεράστια προσπάθεια μετασχηματισμού, με την Εμπειρία του Πελάτη, στο επίκεντρο.

Για την εξυπηρέτηση πελατών, ειδικά σε δύσκολες περιόδους σαν αυτή που διανύουμε τα τελευταία χρόνια, η ανθρώπινη επαφή έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία και δύναμη να αλλάξει την καθημερινότητα όλων και να διασφαλίσει μία στενή και εποικοδομητική σχέση με τους πελάτες.

Η 1η θέση που κατέκτησε ο OTE στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας», στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), για το 2014, αναδεικνύει και επιβεβαιώνει, για μία ακόμη φορά, τη συνέπεια και την αφοσίωση του Ομίλου προς αυτή.

Παρακαλούμε, συμπληρώστε το ερωτηματολόγιό μας

Η γνώμη σας βοηθά να βελτιώσουμε τον απολογισμό μας.