TOP

Έρευνα Ενδιαφερόμενων Μερών

Ο σκοπός της έρευνας του OTE και της COSMOTE, είναι να μελετηθεί η στάση, οι απόψεις και οι αντιλήψεις των ενδιαφερόμενων μερών, σχετικά με την Εταιρική Υπευθυνότητα, τόσο αναφορικά με τον OTE και την COSMOTE, όσο και σχετικά με συγκεκριμένα προγράμματα των δύο εταιρειών.

Οι ομάδες ενδιαφερόμενων μερών που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν: Μ.Μ.Ε., Αρχές, Τοπικές κοινωνίες, Ακαδημαϊκή Κοινότητα, ΜΚΟ, εργαζόμενοι του ΟΤΕ και της COSMOTE, συνδρομητές κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, προμηθευτές, καθώς και το δίκτυο των καταστημάτων. Για πρακτικούς λόγους, η ποιοτική έρευνα διεξήχθη στην Αθήνα, χρησιμοποιώντας συνδυασμό μεθόδων όπως: ομαδικές συζητήσεις (ομάδες εργασίας - focus groups) και αναλυτικές προσωπικές συνεντεύξεις.

Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας καταλήγουν σε τρία βασικά πορίσματα:

  • Όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για την Εταιρική Υπευθυνότητα

  • Επίσης, δηλώνουν ότι οι εταιρείες πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στον ανθρώπινο παράγοντα. Πιο συγκεκριμένα, αναδεικνύοντας την σημαντικότητα των πρωτοβουλιών Εταιρικής Υπευθυνότητας που καλύπτουν τις ραγδαία αυξανόμενες ανάγκες των ευπαθών κοινωνικών ομάδων και των παιδιών, καθώς και των ομάδων που συνεισφέρουν στον τομέα της εκπαίδευσης και της υγείας

  • Επιπλέον, αυτή η έρευνα αποκάλυψε ένα νέο σημαντικό θέμα για την Εταιρική Υπευθυνότητα, την σημασία της νεανικής επιχειρηματικότητας

    Λαμβάνοντας υπ' όψιν τα παραπάνω, η διατήρηση και, σε ορισμένες περιπτώσεις, η ενίσχυση των πρωτοβουλιών Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΟΤΕ και της COSMOTE, κατά τη διάρκεια του 2012, οι οποίες αφορούσαν σε ειδικές κοινωνικές ανάγκες, στην εκπαίδευση, στην υγεία και στους εργαζομένους, καταδεικνύουν την εναρμόνιση του OTE και της COSMOTE με τις κυριότερες προσδοκίες των ενδιαφερόμενων μερών.

    Ειδικότερα, οι προσφορές και οι εκπτώσεις που προσφέρουν ο OTE και η COSMOTE σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, όπως οι συνταξιούχοι και τα άτομα με ειδικές ανάγκες, η εκστρατεία «Θεσμός Αγάπης» της COSMOTE, η Χριστουγεννιάτικη Καμπάνια του OTE και η δράση «Ο κόσμος μας εσύ», μέσω της οποίας η COSMOTE παρείχε υποστήριξη σε οικογένειες που είχαν ανάγκη σε όλη την Ελλάδα, αποτελούν απτές αποδείξεις ότι οι δύο εταιρείες συμβάλλουν στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών διαβίωσης των ευπαθών ομάδων της ελληνικής κοινωνίας. Επιπλέον οι δύο εταιρείες, έχουν ενεργό ρόλο στους τομείς της υγείας και της εκπαίδευσης, μέσω του Προγράμματος Υποτροφιών, της δωρεάς ιατρικού εξοπλισμού σε νοσοκομεία και της υποστήριξης εκστρατειών προληπτικής ιατρικής.