TOP

Στρατηγική και Διοίκηση

Ο OTE και η COSMOTE έχουν θέσει ως βασική τους προτεραιότητα, τη διαφάνεια και την υπεύθυνη επιχειρηματική συμπεριφορά. Στόχος των δύο εταιρειών είναι η συνέχιση της επιτυχημένης πορείας τους στην αγορά, επιδεικνύοντας πελατοκεντρικό, καινοτόμο και ανταγωνιστικό χαρακτήρα, καθώς και παίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στην οικοδόμηση της Ψηφιακής Ελλάδας.

Ο συντονισμός της στρατηγικής και διαμόρφωσης πολιτικών σε θέματα που άπτονται της Αγοράς πραγματοποιείται σε όλο το εύρος των Γενικών Διευθύνσεων των εταιριών, μέσω Επιχειρηματικού Πλάνου, το οποίο επιβλέπει ο Διευθύνων Σύμβουλος και η Επιτροπή Διοίκησης. Στην διαδικασία του Επιχειρηματικού Σχεδίου περιλαμβάνονται, ανάμεσα σε άλλα αξιολογήσεις της αγοράς, καθώς και των ρυθμιστικών και εμπορικών κινδύνων και ευκαιριών, που για το 2012 είχαν ως επίκεντρο την συνέχιση της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και τη διαρκή επένδυση και εφαρμογή νέων τεχνολογιών και υποδομών, παράλληλα με την προσπάθεια προσαρμογής στο δύσκολο περιβάλλον, λόγω της οικονομικής κρίσης, στην Ελλάδα. Οι πολιτικές διαχείρισης και λειτουργίας των εταιρειών στην αγορά αναπτύσσονται και παρακολουθούνται από τη Διεύθυνση Κανονιστικής Συμμόρφωσης.

Επιτεύγματα για το 2012:

  • Η OTE-COSMOTE ανέπτυξαν και διέθεσαν στην αγορά:

  Υπηρεσίες δικτύων VDSL

  Υπηρεσίες δικτύων COSMOTE 4G

  «Νέα εποχή τιμών» - Απεριόριστα προγράμματα OTEDouble Play, τιμές μειωμένες κατά 25%

  • Και οι δύο εταιρείες, ενημέρωσαν περισσότερους από 350.000 πολίτες για θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, την ασφαλή χρήση των κινητών τηλεφώνων και την ανακύκλωση ηλεκτρονικών συσκευών.
  • Η COSMOTE, πραγματοποίησε αξιολογήσεις για το 91,74% των προμηθευτών της, ενώ ο μέσος χρόνος εξόφλησης των Ελλήνων προμηθευτών δεν υπερέβαινε τις 90 ημέρες και για τις δύο εταιρείες.
  • Η ικανοποίηση των πελατών, παρέμεινε για άλλη μια χρονιά σε υψηλά επίπεδα για το 2012, αγγίζοντας τις 72 μονάδες για τον OTE και τις 66 μονάδες για την COSMOTE.
  • Το 92% των παραπόνων που υποβλήθηκαν στην COSMOTE, αντιμετωπίστηκαν εντός 2 ημερών, ενώ το 54% των παραπόνων που υποβλήθηκαν στον OTE, αντιμετωπίστηκαν εξίσου γρήγορα.