TOP

Εσωτερική Επικοινωνία

Ο OTE και η COSMOTE αποσκοπούν στη διατήρηση διαφανούς και διαδραστικής επικοινωνίας με τους εργαζόμενούς, μέσω μιας σειράς καναλιών με στόχο την προώθηση της γνώσης, της ομαδικότητας, της συμμετοχής και της αμφίδρομης επικοινωνίας. Ανάμεσα στα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιούν οι εταιρείες, συγκαταλέγονται το εσωτερικό διαδίκτυο του ΟΤΕ με την ονομασία «U-link» και το εσωτερικό διαδίκτυο της COSMOTE με την ονομασία «Mikrocosmos», τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα sms, τα φυλλάδια και οι αφίσες, οι προσωπικές ενημερώσεις, και οι εσωτερικές εκστρατείες ενημέρωσης επί συγκεκριμένων θεμάτων.

Στοχεύοντας στην εδραίωση και διατήρηση ενός περιβάλλοντος εργασίας στον ΟΤΕ και στην COSMOTE, το οποίο να χαρακτηρίζεται από μια φιλοσοφία ανοικτής επικοινωνίας και παροχής σχολίων. Οι εργαζόμενοι ενθαρρύνονται ώστε να επικοινωνούν ανοικτά μέσω διαφόρων καναλιών, όπως οι συναντήσεις και οι παρουσιάσεις, τα εργαστήρια, τα εσωτερικά υπομνήματα και οι έρευνες ικανοποίησης. Οι δύο εταιρείες, θα εστιάσουν περαιτέρω στην ανάπτυξη και την επικοινωνία, παρέχοντας στους εργαζομένους τη δυνατότητα να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους, χωρίς το φόβο των αντιποίνων. Επιπλέον, σέβονται και αναγνωρίζουν το δικαίωμα των εργαζομένων στο συνδικαλισμό και τις συλλογικές δράσεις, και πάλι με βάση τον αμοιβαίο διάλογο.

Η Υπηρεσία HR-HELP DESK του ΟΤΕ – στον αριθμό 1255 –, είναι μια τηλεφωνική γραμμή που εξυπηρετεί το προσωπικό του ΟΤΕ σχετικά με θέματα, διεργασίες και διαδικασίες Ανθρώπινου Δυναμικού. Μέσω αυτού του μηχανισμού υποστήριξης, συνεχίζεται η βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται στους εργαζομένους και διατηρείται «ανοικτή γραμμή» επικοινωνίας με αυτούς. Κατά τη διάρκεια του 2012, ορισμένα από τα θέματα που αντιμετωπίστηκαν μέσω της γραμμής βοήθειας ήταν τα εξής:

  • Ερωτήσεις εργαζομένων του ΟΤΕ που ήθελαν να αποχωρήσουν από την Εταιρεία (1.850 εργαζόμενοι) στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Εθελούσιας Εξόδου του 2012 (συνολικά 3.500 ερωτήσεις).

  • Ερωτήσεις εργαζομένων του ΟΤΕ αναφορικά με την πιλοτική εφαρμογή (σε 3 Γενικές Διευθύνσεις) του συστήματος HCM, δηλαδή της αυτοματοποίησης των διαδικασιών για τη διαχείριση των Ημερών αδείας και απουσίας (200 ερωτήσεις).

  • Ερωτήσεις σχετικά με γενικά θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, π.χ. Μεταφορά του προσωπικού στο νέο κτίριο των OTE-COSMOTE στην Παιανία, Σύστημα Αξιολόγησης Απόδοσης Εργαζομένων (500 ερωτήσεις).

Εσωτερικά Διαδίκτυα ΟΤΕ - COSMOTE

Μέσα στο 2012, τα εσωτερικά διαδίκτυα U-link του ΟΤΕ και Mikrocosmos της COSMOTE, συνέχισαν να επεκτείνουν το σημαντικό ρόλο
τους σε ό,τι αφορά την επικοινωνία και τον διάλογο μεταξύ των εργαζομένων. To 2012:

  • Περισσότεροι από 9.460 εργαζόμενοι,είχαν πρόσβαση στοU-link και 2.257 στον Mikrocosmo.

  • Περισσότερα από 1.702 νέα έγγραφα προστέθηκαν στο U-link.

  • 17 εσωτερικές εκστρατείες ενημέρωσης προωθήθηκαν μέσω του U-link και 17 μέσω του Mikrocosmou, συμπεριλαμβανομένων διαφημιστικών πλαισίων, θεματικής διαμόρφωσης στοιχείων της κεντρικής σελίδας και περιεχομένου σχετικού με τις εκστρατείες.

  • Δημοσιεύτηκαν 106 και 14 θέματα σχετικά με την Εταιρική Υπευθυνότητα, στο U-link και τον Mikrocosmo, αντίστοιχα

  • Οι εταιρικές ομάδες που είναι υπεύθυνες για την παροχή περιεχομένου στο εσωτερικό διαδίκτυο, αποτελούνται από 396 εργαζομένους του ΟΤΕ και 70 εργαζομένους της COSMOTE.