Σφάλματα Email

Δεν λειτουργούν τα links στο Microsoft Outlook.

Το ακριβές μήνυμα σφάλματος που εμφανίζεται είναι το ακόλουθο:
This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator.

Επίσης ίδιο μήνυμα σφάλματος είναι και το Your organization's policies are preventing us from completing this action for you. For more info, please contact your help desk.

Kατεβάστε το .msi της Microsoft εδώ και ακολουθήστε τα steps για να διορθώσετε το πρόβλημα αυτόματα. Επίσης προσπαθείστε να κάνετε reset τα settings του Explorer όπως στην οδηγία της Microsoft εδώ.
Δείτε παρακάτω τις ενέργειες που μπορείτε να κάνετε στα Internet Options:

Internet Explorer 6
1.Εκκινήστε το Internet Explorer.
2.Από το μενού Εργαλεία (Tools), κάντε κλικ στην εντολή Επιλογές Internet (Internet Options).
3.Κάντε κλικ στην καρτέλα Προγράμματα και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί Επαναφορά ρυθμίσεων web.
4.Στην ενότητα Προγράμματα Internet, βεβαιωθείτε ότι έχει επιλεγεί το σωστό πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
5.Κάντε κλικ για να επιλέξετε το πλαίσιο ελέγχου Έλεγχος εάν ο Internet Explorer είναι το προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης (Internet Explorer should check to see whether it is the default browser).
6.Κάντε κλικ στο κουμπί Εφαρμογή (Apply) και κατόπιν κάντε κλικ στο κουμπί OK.

Σημείωση Ενδέχεται να εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα κατά την εκκίνηση του Internet Explorer:
Ο Internet Explorer δεν είναι το προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης αυτήν τη στιγμή. Θα θέλατε να γίνει το προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης;
Εάν λάβετε αυτό το μήνυμα, κάντε κλικ στην επιλογή Ναι.

Internet Explorer 7 και Internet Explorer 8
1.Εκκινήστε το Internet Explorer.
2.Από το μενού Εργαλεία (Tools), κάντε κλικ στην εντολή Επιλογές Internet (Internet Options).
3.Κάντε κλικ στην καρτέλα Για προχωρημένους (Advanced) και κατόπιν κάντε κλικ στην επιλογή Επαναφορά (Reset).
4.Κάντε κλικ στην καρτέλα Προγράμματα και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί Ορισμός προγραμμάτων.
5.Κάντε κλικ στο κουμπί στην επιλογή Ορισμός προεπιλεγμένων προγραμμάτων.
6.Κάντε κλικ για να επιλέξετε Microsoft Outlookκαι, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Ορισμός αυτού του προγράμματος ως προεπιλεγμένου.
7.Κάντε κλικ στο κουμπί OK και κατόπιν κλείστε το παράθυρο διαλόγου Προεπιλεγμένα προγράμματα.
8.Στο παράθυρο διαλόγου Επιλογές Internet, κάντε κλικ στην καρτέλα Προγράμματα και, στη συνέχεια, κάντε κλικ την επιλογή Ορισμός ως προεπιλεγμένου στην ενότητα Προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης.
9.Κάντε κλικ στο κουμπί OK.


Internet Explorer 9
1.Εκκινήστε το Internet Explorer.
2.Κάντε κλικ στο εικονίδιο Εργαλεία (Tools) και στη συνέχεια στην επιλογή Επιλογές Internet (Internet Options).
3.Κάντε κλικ στην καρτέλα Για προχωρημένους (Advanced) και στη συνέχεια στην επιλογή Επαναφορά (Reset).
4.Κάντε κλικ στην καρτέλα Προγράμματα (Programs) και στη συνέχεια στο κουμπί Καθορισμός προγραμμάτων (Set programs).
5.Κάντε κλικ στο κουμπί στην επιλογή Ορισμός προεπιλεγμένων προγραμμάτων (Set your default programs).
6.Κάντε κλικ για να επιλέξετε Microsoft Outlookκαι στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Ορισμός αυτού του προγράμματος ως προεπιλεγμένου (Set this program as default).
7.Κάντε κλικ στο κουμπί OK και στη συνέχεια κλείστε το παράθυρο διαλόγου Προεπιλεγμένα προγράμματα (Default Programs).
8.Στο παράθυρο διαλόγου Επιλογές Internet (Internet Options), κάντε κλικ στην καρτέλα Προγράμματα (Programs) και στη συνέχεια στην επιλογή Προεπιλογή (Make default) στην ενότητα Προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης Web (Default web browser).
9.Κάντε κλικ στο κουμπί OK.

Δείτε περισσότερα για την αντιμετώπιση του προβλήματος και όσον αφορά το REGISTRY KEY, εδώ.

Σχόλια για την λύση

  • Βρήκατε εύκολα αυτή τη λύση; Ναι Οχι
  • Σας βοήθησε αυτή η λύση; Ναι Οχι