TOP

Στρατηγική και Διοίκηση

Ο ΟΤΕ και η COSMOTE συγκαταλέγονται ανάμεσα στους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα, με περισσότερους από 14.000 εργαζομένους στις 31 Δεκεμβρίου 2012.

Και οι δύο εταιρείες στοχεύουν στην παροχή ενός περιβάλλοντος εργασίας, το οποίο προσφέρει πολλές επαγγελματικές εμπειρίες και ευκαιρίες ανάπτυξης στους εργαζόμενούς του. Με βάση τις κοινές αξίες και τις Αρχές Εταιρικής Συμπεριφοράς, οι εταιρείες, στηρίζουν τους εργαζομένους τους, για την ενίσχυση της επιχειρηματικής τους απόδοσης και της συνεισφοράς τους, σε ατομικό επίπεδο, στην επίτευξη των τους επιχειρησιακών στόχων, προσφέροντάς τους παράλληλα ευκαιρίες για ανάπτυξη, συμμετοχή, δέσμευση και επικοινωνία.

Οι Αρχές Εταιρικής Συμπεριφοράς του ΟΤΕ και της COSMOTE παίζουν βασικό ρόλο στο σχεδιασμό της στρατηγικής του Ανθρώπινου Δυναμικού και τον καθορισμό των προτεραιοτήτων, και συνοψίζονται στα παρακάτω:

  • Προτεραιότητά μου ο ενθουσιασμός του πελάτη Συμπεριφέρομαι με σεβασμό και ακεραιότητα.

  • Είμαι μέλος της ομάδας. Στηρίζω τις αποφάσεις της.

  • Εξαιρετικό περιβάλλον για να εργαστώ και να αναπτυχθώ.

  • Είμαι μέλος του ΟΤΕ και της COSMOTE-Μπορείς να βασιστείς σ' εμένα!

Η επίτευξη αυτών των στόχων επιδιώκεται μέσα από την εφαρμογή του παρακάτω λειτουργικού μοντέλου: HR Competency centers – Κέντρα ανάπτυξης, πολιτικών, συστημάτων και διαδικασιών του Ανθρώπινου Δυναμικού, HR Business Partners - Σημεία επαφής του ανθρώπινου δυναμικού με τις υπηρεσιακές μονάδες για την καταγραφή των αναγκών, την ανατροφοδότηση των competency centers και την εφαρμογή των πολιτικών και διαδικασιών, Shared Services - Μονάδες για την άμεση και αποτελεσματική διαχείριση των τυποποιημένων υπηρεσιών του ανθρώπινου δυναμικού για τους εργαζομένους του ΟΤΕ και της COSMOTE.

Η Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου ΟΤΕ, η οποία έχει την ευθύνη για τη συνολική διαχείριση θεμάτων Ανθρώπινού Δυναμικού, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.

Επιτεύγματα για το 2012

Το 2012, η στρατηγική Ανθρώπινου Δυναμικού, εστιάστηκε στην υποστήριξη του μετασχηματισμού του Ομίλου ΟΤΕ σε έναν όμιλο πλήρως προσανατολισμένο στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση του πελάτη και στην εξασφάλιση ανταγωνιστικού εργασιακού κόστους, σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων και διαδικασιών διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού. Στο πλαίσιο του σημερινού, ραγδαία μεταβαλλόμενου εσωτερικού και εξωτερικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το Ανθρώπινο Δυναμικό εστιάζει επίσης, στη διαχείριση των οργανωτικών αλλαγών με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο.

Η ανάπτυξη και η δέσμευση των εργαζομένων, παραμένει επίσης προτεραιότητα της στρατηγικής του Ανθρώπινου Δυναμικού, προσφέροντας δια βίου εκπαίδευση και προγράμματα ανάπτυξης, καθώς και με τον σχεδιασμό εργαλείων διάλογου και ανατροφοδότησης, όπως Έρευνες Ικανοποίησης Εργαζομένων.

  •      Στις 7 Ιουλίου 2012, υπογράφτηκε η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΣΣΕ) μεταξύ του ΟΤΕ και του Σωματείου εργαζομένων ΟΜΕ-ΟΤΕ, σχετικά με την καθιέρωση καθεστώτος «ετοιμότητας κλήσης» («stand-by») στον ΟΤΕ.

  •      Το Δεκέμβριο του 2012, υλοποιήθηκε με επιτυχία ένα Πρόγραμμα Εθελούσιας Εξόδου (ΠΕΕ) στον ΟΤΕ, στο πλαίσιο του οποίου αποχώρησαν από την εταιρεία 1.517 εργαζόμενοι.

  •      Το 2012, η ετήσια διαδικασία Αξιολόγησης Απόδοσης και Ανάπτυξης Εργαζομένων του ΟΤΕ αναθεωρήθηκε, προκειμένου να διευκολυνθούν οι βελτιώσεις στο σύνολο των επαγγελματικών δεξιοτήτων, καθώς και η ίδια η ροή εργασιών της διαδικασίας, ενώ εισήχθη επίσης στοχοθεσία σε όλα τα επίπεδα Διοίκησης, στο πλαίσιο της συνολικής διαδικασίας Αξιολόγησης.