Εξυπηρέτηση & Ικανοποίηση Πελατών

Ο Όμιλος ΟΤΕ παραμένει εστιασμένος στην επίτευξη εξαιρετικής εμπειρίας πελάτη εντείνοντας την προσπάθειά του να παρέχει στους πελάτες του αδιάλειπτη συνδεσιμότητα, υπηρεσίες και δίκτυο τηλεπικοινωνιών υψηλής ποιότητας, αίσθημα εμπιστοσύνης και απλές διαδικασίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους

Ο ΟΤΕ και η COSMOTE συνεχίζουν να προσφέρουν υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση πελατών, να πετυχαίνουν σημαντικές διακρίσεις και να παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις και μοναδικές εμπειρίες ψηφιακής επικοινωνίας, προσαρμοσμένες στις ξεχωριστές ανάγκες των πελατών.

 Το 2016, οι εταιρείες αναβάθμισαν τις υφιστάμενες διαδικασίες τους και ανέπτυξαν νέες διαδικασίες και εργαλεία που βοηθούν τους πελάτες να εξυπηρετούνται απλά και εύκολα όταν επικοινωνούν με τον Όμιλο για οποιοδήποτε αίτημα, αυξάνοντας έτσι και το βαθμό ικανοποίησής τους.

Παραδείγματα διαφορετικών δράσεων που εφαρμόζουν οι εταιρείες αποτελούν:

- Πρόγραμμα "Digital Transformation": Ενίσχυση ψηφιακής εμπειρίας πελατών

- Πρόγραμμα Φωνής του Πελάτη (Voice Of The Customer)

- Πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών COSMOTE Deals for YOU

Τέλος, οι εταιρείες δίνουν μεγάλη βαρύτητα στη γνώμη των πελατών για τη χρήση των υπηρεσιών  και την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν. Γι' αυτό πραγματοποιούν έρευνες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.  Οι έρευνες έχουν ως στόχο τη συλλογή πολύτιμων πληροφοριών για την βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

Περισσότερες πληροφορίες στον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης 2016