Η βαθμολόγηση των προμηθευτών από τις οργανωτικές μονάδες του Ομίλου ΟΤΕ που εμπλέκονται στη διαδικασία, καθώς και τα συμπληρωμένα από τους προμηθευτές ερωτηματολόγια αυτοαξιολόγησης τροφοδοτούν το Σύστημα Αξιολόγησης Προμηθευτών του Ομίλου, προκειμένου να προκύψει μια ποσοτικοποιημένη επίδοση κάθε προμηθευτή. Η επίδοση κάθε προμηθευτή σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας αντιστοιχεί στο 10% της συνολικής βαθμολογίας. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στη Διοίκηση του Ομίλου.
Για τους προμηθευτές που συγκεντρώνουν χαμηλή βαθμολογία, η Διοίκηση αποφασίζει αν θα παραμείνουν στη λίστα των αποδεκτών προμηθευτών του Ομίλου, αν χρειάζεται να δείξουν βελτίωση στην επίδοσή τους (οπότε καθορίζονται κάποια σχέδια δράσης σε συνεργασία με τους προμηθευτές) ή αν θα διακοπεί η συνεργασία με τον Όμιλο (οπότε ενημερώνονται οι αρμόδιες Διευθύνσεις του Ομίλου).
Για κάθε κοινό προμηθευτή με την Deutsche Telekom, στον Όμιλο ΟΤΕ λαμβάνουμε υπόψη τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων και των ελέγχων της DT, στο πλαίσιο των αξιολογήσεων Eco Vadis/self-assessments και JAC (Joint Audit Cooperation). Σε περίπτωση που η DT εντοπίσει ότι κάποιος προμηθευτής δεν συμμορφώνεται με την πολιτική του Ομίλου DT και τα διεθνή πρότυπα και διακόψει τις συναλλαγές μαζί του, οι εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ ενημερώνονται και αφαιρείται ο προμηθευτής από την λίστα των αποδεκτών προμηθευτών.
Ο Κώδικας Δεοντολογίας Προμηθευτών Ομίλου ΟΤΕ θέτει το πλαίσιο για τους κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς ελέγχους καθώς και τους ελέγχους κανονιστικής συμμόρφωσης. Οι δραστηριότητες των προμηθευτών και των υπεργολάβων του εποπτεύονται με στόχο την αποτελεσματική αξιολόγηση της συμμόρφωσής τους με τις Αρχές του Κώδικα. Σε περίπτωση που γνωστοποιηθεί στον Όμιλο ΟΤΕ οποιαδήποτε μη συμμόρφωση με τις Αρχές του Κώδικα αναπτύσσεται ειδικό σχέδιο βελτίωσης, το οποίο πρέπει να υλοποιείται εντός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος.
Για την αναφορά τυχών περιστατικών παραβατικής συμπεριφοράς στην εφοδιαστική αλυσίδα, έχουν καθιερωθεί σχετικά κανάλια επικοινωνίας.