Στον Όμιλο ΟΤΕ επικοινωνούμε με υπευθυνότητα και ειλικρίνεια με τους πελάτες μας, εφαρμόζοντας πάντα τους ισχύοντες νόμους και τους κανονισμούς σχετικά με την επικοινωνία και τη διαφήμιση. Ελέγχουμε ενδελεχώς όλο το διαφημιστικό υλικό πριν από τη δημοσιοποίησή του, ώστε να διασφαλίζουμε ότι το υλικό επικοινωνίας τηρεί τους ισχύοντες νόμους, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουμε ότι το διαφημιστικό υλικό είναι κατάλληλο, δίκαιο, ειλικρινές και σέβεται τη διαφορετικότητα.
Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν με την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω τηλεφώνου, εφαρμογών πλατφόρμας, e-mail ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή να επισκέπτονται το δίκτυο καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ για να ενημερωθούν σχετικά με τα δικαιώματά τους, ανάλογα με την υπηρεσία που χρησιμοποιούν (σταθερό, κινητό κλπ.). Σχετικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών και οι γενικοί όροι παρέχονται σε έντυπη μορφή ή αποστέλλονται στους πελάτες μέσω e-mail.
Στον Όμιλο OTE έχουμε δεσμευτεί σύμφωνα με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο για τη σαφή, απλή και διαφανή επικοινωνία σε ζητήματα τιμολόγησης, καθώς και για την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης στους πελάτες τους.