Οι κατηγορίες των δεδομένων που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε με τη συναίνεσή σας για έναν ή και για περισσότερους σκοπούς, περιλαμβάνουν τα εξής:
Τα στοιχεία της ταυτότητάς που μας δίνετε κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης μιας σύνδεσης σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας ή/και τηλεόρασης, δεδομένα/πληροφορίες από τη χρήση των υπηρεσιών ή/και δικτύων, συμπεριλαμβανομένης και της τοποθεσίας σας, ο τύπος, το μοντέλο και τα χαρακτηριστικά της συσκευής σας (π.χ. IMEI, MAC address, device operating system κ.λπ.), δεδομένα που αναφέρονται στον τρόπο σύνδεσης και στην παραμετροποίηση των συσκευών σας (π.χ. πληροφορίες Wi-Fi, carrier, κ.λπ.), στοιχεία και πληροφορίες από την επικοινωνία σας με την Εξυπηρέτηση Πελατών που πραγματοποιήθηκε είτε τηλεφωνικά είτε με άλλους τρόπους (π.χ. email, επιστολή, κ.λπ.), στοιχεία και πληροφορίες που μοιράζεστε στα κοινωνικά δίκτυα, πληροφορίες από την πλοήγησή σας στο διαδίκτυο ή από τη χρήση των mobile applications (π.χ. πόσο συχνά επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα), κατηγορίες τηλεοπτικού περιεχομένου που παρακολουθείτε από τη συνδρομητική τηλεόραση COSMOTE TV, πληροφορίες που αποκτούμε από τη χρήση cookies ή παρόμοιων τεχνολογιών και πληροφορίες που μας δίνετε εσείς μέσα από online έρευνες, διαγωνισμούς κ.λπ.
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα δεδομένα που συλλέγουμε, μπορείτε να βρείτε επίσης στο κείμενο Γενικής Ενημέρωσης αναφορικά με την Επεξεργασία των Προσωπικών σας Δεδομένων από τον ΟΤΕ και την COSMOTE, που είναι διαθέσιμο
εδώ, καθώς και τα αντίστοιχα κείμενα των επιμέρους υπηρεσιών, που είναι διαθέσιμα
εδώ.
Σε ό, τι αφορά τα νομικά πρόσωπα-συνδρομητές, ο OTE και η COSMOTE θα επεξεργαστούν τα προσωπικά δεδομένα χρηστών που ανήκουν στο συγκεκριμένο εταιρικό πακέτο με σκοπό τη δημιουργία συνολικού προφίλ για τον εταιρικό πελάτη.
Τέτοια δεδομένα θα μπορούσαν να είναι: τα στοιχεία που γνωστοποιεί ο πελάτης κατά τη διαδικασία υπογραφής σύμβασης με τον ΟΤΕ και την COSMOTE, τα συγκεντρωτικά δεδομένα χρήσης, τα προϊόντα που έχουν ενεργοποιηθεί στα στοιχεία του εταιρικού πελάτη, πληροφορίες που αντλούνται κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, το οικονομικό πρόγραμμα, στοιχεία επικοινωνίας του νόμιμου εκπρόσωπου της εταιρείας, πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις, στοιχεία και πληροφορίες από τη σελίδα της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα, πληροφορίες που μας κοινοποιεί ο πελάτης κατά τη διάρκεια online ερευνών, διαγωνισμών κ.λπ.