ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
Για εμάς στον Όμιλο ΟΤΕ, η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων αποτελεί βασική μας προτεραιότητα.
Για να απολαμβάνετε ακόμα καλύτερες υπηρεσίες, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και προσφορές προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες, παρακαλούμε ενημερωθείτε για τις δυνατότητες δημιουργίας του ατομικού σας προφίλ και για το πώς προστατεύουμε τα προσωπικά σας δεδομένα.
 
Για ποιόν λόγο επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα;
  • Δημιουργώντας το δικό σας προσωπικό προφίλ, μας δίνετε τη δυνατότητα να δημιουργούμε για σας και να σας επικοινωνούμε προτάσεις και λύσεις, που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες σας..
Γι’ αυτό χρειαζόμαστε τη συγκατάθεσή σας στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας, που επεξεργαζόμαστε κατά την παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ, καθώς και συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες του Ομίλου ΟΤΕ, όπως το COSMOTE Insurance, το BOX, COSMOTE Payments κ.α. και εφόσον έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας χρησιμοποιούμε τα δεδομένα που προκύπτουν από τη χρήση των επιμέρους υπηρεσιών για να εμπλουτίσουμε το προφίλ σας.
Ακολουθούν παραδείγματα χρήσης των δεδομένων:
  • Αναλύουμε δεδομένα όπως επικοινωνίες σας με την εξυπηρέτηση πελατών ή άλλα κανάλια όπως τα καταστήματα μας, τα διάφορα application μας, τις ιστοσελίδες μας κλπ, για να αξιολογήσουμε πόσο ικανοποιημένοι είστε από τις υπηρεσίες μας καθώς και πόσο ενεργοί είστε στη χρήση τους, ώστε να σας προτείνουμε εναλλακτικά προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας.
  • Αναλύουμε τα δεδομένα κίνησης και χρέωσης, για να εντοπίζουμε ασυνήθιστες χρεώσεις στο λογαριασμό σας και να σας ενημερώσουμε, π.χ. μέσω του MyCosmote app, ώστε να είναι πλήρως κατανοητές σε εσάς ενδεχόμενες επιπρόσθετες χρεώσεις.
  • Αναλύουμε τα δεδομένα χρήσης των υπηρεσιών μας και κίνησης, ώστε να εντοπίσουμε τις κατηγορίες των υπηρεσιών που χρησιμοποιείτε, π.χ. αν χρησιμοποιείτε κυρίως υπηρεσίες δεδομένων ή τηλεφωνίας και πιθανά να σας προτείνουμε πακέτα που πιστεύουμε πως θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας.
  • Αναλύουμε δεδομένα κίνησης σχετικά με τις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε και τις εφαρμογές που χρησιμοποιείτε, ώστε να εκτιμήσουμε το πιθανό ενδιαφέρον σας για υπηρεσίες που παρέχονται από τον Όμιλο ΟΤΕ ή /και συνεργάτες μας και να σας κάνουμε προτάσεις για σχετικά προϊόντα.
  • Αναλύουμε δεδομένα τηλεθέασης, ώστε να κατανοήσουμε ποιες κατηγορίες περιεχομένου σας ενδιαφέρουν και πιθανά να σας προτείνουμε πακέτα, τα οποία πιστεύουμε θα ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις σας.
  • Αναλύουμε δεδομένα από την ανταπόκρισή σας σε έρευνες, προσφορές που σας παρέχουμε μέσω της COSMOTE ή τρίτων Εταιρειών (π.χ. προσφορές συνεργατών DEALS for YOU), σε κουπόνια και διαγωνισμούς της COSMOTE ή τρίτων που διατίθενται μέσω των καναλιών της COSMOTE π.χ. στο My COSMOTE App, καθώς και υπηρεσιών που ενεργοποιούνται μέσω των εφαρμογών της COSMOTE ( π.χ. Green steps), ώστε να εκτιμήσουμε το πιθανό ενδιαφέρον σας για υπηρεσίες που παρέχονται από τον Όμιλο ΟΤΕ ή /και συνεργάτες μας και να σας κάνουμε προτάσεις για σχετικά προϊόντα, δικά μας ή τρίτων, που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας.
  • Αναλύουμε και συνδυάζουμε δεδομένα που προέρχονται από την χρήση μη τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που παρέχονται από τον Όμιλο ΟΤΕ, όπως το COSMOTE Insurance, το BOX, κ.α. εφόσον έχετε δώσει την συγκατάθεση σας για τον εμπλουτισμό του προφίλ σας. Έτσι, θα μπορούμε να σας κάνουμε προτάσεις που πιστεύουμε ότι θα ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις σας για όλες τις υπηρεσίες του Ομίλου (όχι μόνο τηλεπικοινωνιακές) και από όλα τα κανάλια μας (ηλεκτρονικά η φυσικά).
  • Αναλύουμε δεδομένα κινητικότητας, που σχετίζονται με τις συχνές ή μη εναλλαγές στην θέση σας. Συγκεκριμένα αναλύουμε δεδομένα θέσης σας, ούτως ώστε να βγάλουμε συμπεράσματα αναφορικά με το εάν ταξιδεύετε συχνά ή όχι, ώστε να σας προτείνουμε πακέτα κινητής τηλεφωνίας που πιστεύουμε πως θα καλύπτουν τις ανάγκες σας. Σημειώνουμε ότι δεν αποθηκεύουμε δεδομένα, που αποκαλύπτουν τις συγκεκριμένες διαδρομές που ακολουθείτε στην καθημερινότητά σας, αλλά βγάζουμε γενικευμένα συμπεράσματα αναφορικά με το εάν μετακινήστε συχνά ή όχι.
  • Αναλύουμε δεδομένα κίνησης και δεδομένα από την χρήση των εφαρμογών, προκειμένου να διαπιστώσουμε πιθανές συσχετίσεις μεταξύ των συνδρομητών μας, ώστε να σας προτείνουμε την ένταξή σας στα προνομιακά σχήματα όπως το COSMOTE ONE.
Έτσι, θα δημιουργήσετε το δικό σας προφίλ καταναλωτή, μέσα από το οποίο θα μπορούμε:
  1. να σας εξυπηρετούμε και να απαντάμε στα αιτήματά σας πιο αποτελεσματικά [π.χ. μέσω της Εξυπηρέτησης Πελατών μας, μέσω των εφαρμογών μας (π.χ. My Cosmote και What’s Up) ή μέσω των ιστοσελίδων μας] ανταποκρινόμενοι στις προσωπικές σας ανάγκες. Επιπλέον, θα μπορείτε να συμμετέχετε, εφόσον το επιθυμείτε, σε έρευνες αγοράς σχετικά με τις απόψεις και τον βαθμό ικανοποίησής σας από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
  2. να επικοινωνούμε και να σας προτείνουμε προϊόντα και υπηρεσίες που σας ταιριάζουν μέσα από τα ψηφιακά (π.χ. email, SMS, push notifications) και φυσικά (π.χ. καταστήματα, τηλεφωνικό κέντρο) κανάλια εξυπηρέτησης, καθώς και να σας καλούμε να συμμετέχετε σε ενέργειες προσφορών ή επιβράβευσης (π.χ. δωρεάν πακέτα, μέσω διαγωνισμών, κουπονιών του ΟΤΕ και της COSMOTE ή και τρίτων εταιρειών κλπ.) σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις σας. Τέτοιου είδους επικοινωνίες μπορείτε επιπλέον να λάβετε και μέσω των ιστοσελίδων που επισκέπτεστε, όλων των mobile applications που χρησιμοποιείτε και της συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV και θα αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες του ΟΤΕ, της COSMOTE και των θυγατρικών τους.
  3. να σας ενημερώνουμε μέσω email, SMS ή/και με άλλα ηλεκτρονικά μέσα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, κουπόνια, διαγωνισμούς, έρευνες τρίτων εταιρειών που διατηρούμε εμπορική συνεργασία, καθώς και για τις προσφορές ή τις προωθητικές ενέργειές τους (π.χ. για διαγωνισμούς που τρέχουν από μια τρίτη εταιρεία) που θα ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά σας. Σε αυτή την περίπτωση, διευκρινίζουμε πως ο ΟΤΕ και η COSMOTE δεν θα γνωστοποιήσουν ούτε θα διαβιβάσουν τα προσωπικά σας δεδομένα, σε τρίτες εταιρείες εκτός Ομίλου ΟΤΕ.
Τι προσωπικά δεδομένα επεξεργαζόμαστε;
Με τον όρο προσωπικά δεδομένα εννοούμε κάθε πληροφορία που σας αφορά και μέσω αυτής μπορούμε να σας αναγνωρίσουμε. Η αναγνώριση αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε μέσω μιας συγκεκριμένης πληροφορίας είτε μέσα από έναν πιθανό συνδυασμό πληροφοριών που έχουμε στη διάθεσή μας.
Οι κατηγορίες των δεδομένων που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε με τη συναίνεσή σας για έναν ή και περισσότερους σκοπούς, περιλαμβάνουν τα εξής:
  • Δεδομένα που προκύπτουν από τη σύμβασή τηλεφωνίας σας όπως το είδος προγράμματος, η ηλικία, το φύλο, τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
  • Δεδομένα σχετικά με τον τερματικό εξοπλισμό σας, όπως ο τύπος, το μοντέλο και τα χαρακτηριστικά της συσκευής σας (π.χ. IMEI, MAC address, device operating system κ.λπ.)
  • Δεδομένα σχετικά με τον λογαριασμό σας, τις πληρωμές ή/και τις ανανεώσεις υπολοίπου καρτοκινητής.
  • Δεδομένα που αφορούν τις μεταξύ μας επικοινωνίες όπως ιστορικό των επικοινωνιών σας με τον ΟΤΕ ή/και την COSMOTE, χρόνος και τρόπος επίλυσης των παραπόνων σας, τεχνικά προβλήματα των συνδέσεών σας που έχετε αναφέρει και χρόνος αποκατάστασής τους, ερωτήματα σχετικά με τον λογαριασμό σας και την πληρωμή του ή τη φραγή/ επανασύνδεση των υπηρεσιών σας κ.α.
  • Δεδομένα που προκύπτουν από την εθελοντική συμμετοχή σας σε έρευνες ικανοποίησης πελατών που διεξάγονται τηλεφωνικά, online, μέσω SMS, όπως και οι απαντήσεις σας στα ερωτήματα των ερευνών και τυχόν σχόλια / προβλήματα που έχετε επικοινωνήσει μέσω των ερευνών.
  • Δεδομένα που προκύπτουν από την συμμετοχή σας σε έρευνες που διεξάγει η COSMOTE μέσω των καναλιών της COSMOTE π.χ. στο My COSMOTE App.
  • Δεδομένα που συλλέγουμε κατά την δημιουργία ψηφιακών λογαριασμών σας στις εφαρμογές και στις ιστοσελίδες όπως στοιχεία επικοινωνίας.
  • Δεδομένα που αφορούν στη χρήση υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV, όπως δεδομένα τηλεθέασης ή / και μίσθωσης ταινιών.
  • Δεδομένα που προκύπτουν από τη χρήση εφαρμογών ή την πλοήγησή σας σε ιστοσελίδες του ΟΤΕ και της COSMOTE (π.χ. MyCosmote, Whatsup application, Frog application, ΒΟΧ, Insurance κλπ). Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών, υπό την προϋπόθεση ότι έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας. Με τον τρόπο αυτό αξιολογούμε πληροφορίες όπως το ποιες σελίδες των εφαρμογών επισκέπτεστε, υπηρεσίες που ενεργοποιείτε από τις εφαρμογές, ενέργειες που διεκπεραιώνετε μέσω των εφαρμογών, όπως πληρωμές λογαριασμών.
  • Δεδομένα Κίνησης, τα οποία περιλαμβάνουν δεδομένα κλήσεων και σύνδεσης με το διαδίκτυο.
  • Δεδομένα θέσης. Ως δεδομένα θέσης εννοούμε τα δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία σε δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή από μια υπηρεσία ηλεκτρονικών επικοινωνιών και υποδεικνύουν τη γεωγραφική θέση του τερματικού εξοπλισμού του χρήστη μιας διαθέσιμης στο κοινό, υπηρεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
  • Πληροφορίες αναφορικά με τις εφαρμογές που χρησιμοποιείτε και τις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε (URLs). Στην περίπτωση αυτή, αξιοποιούμε την πληροφορία αναφορικά με τις κατηγορίες εφαρμογών και ιστοσελίδων που χρησιμοποιείτε και επισκέπτεστε.
  • Δεδομένα που προκύπτουν από τις προτιμήσεις σας όσον αφορά προσφορές που σας παρέχουμε μέσω της COSMOTE ή τρίτων εταιρειών (πχ προσφορές συνεργατών COSMOTE DEALS for YOU στις οποίες επιλέγετε να εξαργυρώσετε κωδικούς COSMOTE DEALS for YOU).
  • Δεδομένα που προκύπτουν από την ανταπόκρισή σας σε κουπόνια και διαγωνισμούς της COSMOTE ή τρίτων που διατίθενται μέσω των καναλιών της COSMOTE π.χ. στο My COSMOTE App.
Ποιοι είναι οι αποδέκτες και για ποιο σκοπό τους διαβιβάζονται δεδομένα;
Μαζί με εμάς, είναι πιθανό να επεξεργαστούν τα προσωπικά σας δεδομένα και συνεργάτες μας ή τρίτες εταιρείες. Ωστόσο εμείς, οι εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ, παραμένουμε αποκλειστικοί υπεύθυνοι για την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα.

Αποδέκτες των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να είναι τρίτες εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε για την ανάπτυξη νέων λειτουργιών και τεχνική υποστήριξη.

Στις περιπτώσεις αυτές οι τρίτες αυτές εταιρείες είναι εκτελούσες την επεξεργασία για λογαριασμό των εταιρειών του Ομίλου ΟΤΕ, δηλαδή συνεργάτες μας, οι οποίοι αναλαμβάνουν την εκτέλεση ενός συγκεκριμένου έργου ακολουθώντας τις οδηγίες μας και εφαρμόζοντας τις αυστηρές διαδικασίες του Ομίλου ΟΤΕ αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ, εξακολουθούν να έχουν την ευθύνη αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Τα δεδομένα σας τα επεξεργαζόμαστε κυρίως εντός της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.). Σε περίπτωση που συνεργαστούμε με εταιρείες εκτός Ε.Ε, αυτές θα επεξεργαστούν τα δεδομένα σας μόνο μετά από εντολή μας και σε περίπτωση που υπάρχει απόφαση επάρκειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή εάν συμφωνηθούν οι κατάλληλες ρήτρες που διασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Πέραν των ανωτέρω αναφερόμενων εταιρειών, οι εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ δεν επεξεργάζονται και δε δημοσιοποιούν τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η κοινοποίηση/διαβίβαση τους επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία.
Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;
Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και συνιστούν το ατομικό σας προφίλ διατηρούνται για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργή η συγκατάθεσή σας και έως ότου την ανακαλέσετε. Διατηρείτε το δικαίωμα να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή μέσω του site μας www.cosmote.gr στην ενότητα MyCosmote/ Προσωπικά δεδομένα, μέσω των εφαρμογών μας, μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου και μέσω επίσκεψης σας στα καταστήματα μας.

Σημειώνεται πως η ανάκληση της συγκατάθεσης δε θίγει τη νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεσή προ της ανάκλησης.

Οι ειδικότερες κατηγορίες δεδομένων, οι οποίες τροφοδοτούν το προφίλ σας και περιγράφονται στην ενότητα «Τι προσωπικά δεδομένα επεξεργαζόμαστε» ανωτέρω, διαγράφονται ή ανωνυμοποιούνται μετά την παρέλευση του χρόνου διατήρησης που αναγράφεται στον πιο κάτω πίνακα:
Δεδομένα που προκύπτουν από τη σύμβασή σας (π.χ. τηλεφωνίας, internet, τηλεόρασης) όπως το είδος προγράμματος, η ηλικία, το φύλο, τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Διατηρούνται για όσο είστε ενεργοί συνδρομητές και για έως 14 μήνες από τη λήξη τη σύμβασης ή για 5 έτη σε περίπτωση που έχετε δώσει συγκατάθεση
Δεδομένα σχετικά με τον τερματικό εξοπλισμό σας, όπως ο τύπος, το μοντέλο και τα χαρακτηριστικά της συσκευής σας (π.χ. IMEI, MAC address, device operating system κ.λπ.) 13 μήνες από την επικοινωνία
Δεδομένα σχετικά με τον λογαριασμό σας, τις πληρωμές ή/και τις ανανεώσεις υπολοίπου καρτοκινητής 2 έτη
Δεδομένα που αφορούν τις μεταξύ μας επικοινωνίες όπως ιστορικό των επικοινωνιών σας με τον ΟΤΕ ή/και την COSMOTE, χρόνος και τρόπος επίλυσης των παραπόνων σας, τεχνικά προβλήματα των συνδέσεών σας που έχετε αναφέρει και χρόνος αποκατάστασής τους, ερωτήματα σχετικά με τον λογαριασμό σας και την πληρωμή του ή τη φραγή/ επανασύνδεση των υπηρεσιών σας κ.α. Διατηρούνται για όσο είστε ενεργοί συνδρομητές και για έως 14 μήνες από τη λήξη τη σύμβασης ή για 5 έτη σε περίπτωση που έχετε δώσει συγκατάθεση
Δεδομένα που προκύπτουν από την εθελοντική συμμετοχή σας σε έρευνες ικανοποίησης πελατών που διεξάγονται τηλεφωνικά, online, μέσω SMS, όπως και οι απαντήσεις σας στα ερωτήματα των ερευνών και τυχόν σχόλια / προβλήματα που έχετε επικοινωνήσει μέσω των ερευνών. 12 μήνες
Δεδομένα που προκύπτουν από την συμμετοχή σας σε έρευνες που διεξάγει η COSMOTE ή τρίτες συνεργαζόμενες εταιρείες μέσω των καναλιών της COSMOTE π.χ. στο My COSMOTE App είτε για προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές της COSMOTE είτε για λογαριασμό τρίτων εταιριών. 12 μήνες
Δεδομένα που συλλέγουμε κατά την δημιουργία ψηφιακών λογαριασμών σας στις εφαρμογές και στις ιστοσελίδες, όπως στοιχεία επικοινωνίας. Διατηρούνται για όσο είστε ενεργοί συνδρομητές και για έως 14 μήνες από τη λήξη τη σύμβασης ή για 5 έτη σε περίπτωση που έχετε δώσει συγκατάθεση
Δεδομένα που αφορούν στη χρήση υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV, όπως δεδομένα τηλεθέασης ή / και μίσθωσης ταινιών. 2 έτη
Δεδομένα που προκύπτουν από τη χρήση εφαρμογών ή ιστοσελίδων της Εταιρείας (π.χ. MyCosmote, Whatsup application, Frog application, ΒΟΧ, Insurance κλπ). Αυτά αφορούν δεδομένα που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών, για τους οποίους έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας και αφορούν το ποιες σελίδες των εφαρμογών επισκέπτεστε, υπηρεσίες που ενεργοποιείτε από τις εφαρμογές, ενέργειες που διεκπεραιώνετε, όπως πληρωμές λογαριασμών. 2 έτη
Δεδομένα Κίνησης, τα οποία περιλαμβάνουν δεδομένα κλήσεων και σύνδεσης με το διαδίκτυο. 13 μήνες
Δεδομένα θέσης. Ως δεδομένα θέσης εννοούμε τα δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία σε δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή από μια υπηρεσία ηλεκτρονικών επικοινωνιών και υποδεικνύουν τη γεωγραφική θέση του τερματικού εξοπλισμού του χρήστη μιας διαθέσιμης στο κοινό, υπηρεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών. 13 μήνες
Πληροφορίες αναφορικά με τις εφαρμογές που χρησιμοποιείτε και τις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε (URLs). Στην περίπτωση αυτή, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα κίνησης και διατηρούμε τις κατηγορίες εφαρμογών που χρησιμοποιείται και ιστοσελίδων που επισκέπτεστε. Έως 13 μήνες
Δεδομένα που προκύπτουν από τις προτιμήσεις σας όσον αφορά τυχόν προσφορές που σας παρέχουμε μέσω της COSMOTE ή τρίτων εταιρειών, εφόσον έχετε επιλέξει να συμμετάσχετε σε αυτές, (πχ προσφορές συνεργατών COSMOTE DEALS for YOU στις οποίες επιλέγετε να εξαργυρώσετε κωδικούς COSMOTE DEALS for YOU). Έως 13 μήνες
Δεδομένα που προκύπτουν από την ανταπόκρισή σας σε κουπόνια και διαγωνισμούς της COSMOTE ή τρίτων που διατίθενται μέσω των καναλιών της COSMOTE π.χ. στο My COSMOTE App. Έως 13 μήνες
Τι είδους μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;
  • Η ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και η τήρηση του απόρρητου των επικοινωνιών είναι εξαιρετικά σημαντικές για εμάς.
Για τον λόγο αυτό χρησιμοποιούμε μεθόδους προστασίας των προσωπικών δεδομένων που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε για την δημιουργία του ατομικού σας προφίλ. Ειδικότερα, για την συγκεκριμένη επεξεργασία, τα δεδομένα σας υπόκεινται σε τεχνικές μασκαρίσματος (masking) με σκοπό να περιορίσουμε την πρόσβαση στις πληροφορίες που είναι δυνατό να σας ταυτοποιήσουν, καθώς και σε ψευδωνυμοποίηση. Η ψευδωνυμοποίηση αποτελεί τεχνική που εφαρμόζεται στα προσωπικά δεδομένα, ώστε να μην μπορούν πλέον να αποδοθούν σε ένα φυσικό πρόσωπο χωρίς την χρήση συμπληρωματικών πληροφοριών. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το θέμα αυτό μπορείτε να δείτε στη Γενική Ενημέρωση αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice), η οποία είναι διαθέσιμη στο link www.cosmote.gr/dataprivacypolicy, καθώς και στο κείμενο των Δεσμευτικών Εταιρικών Κανόνων αναφορικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων (BCRP), το οποίο μπορείτε να το βρείτε στο παρακάτω link:

https://www.cosmote.gr/otegroup_company/about_us/otegroup/corporate_governance/information_security/PL6.ERM.04_GR_.PDF
Ποια είναι τα δικαιώματά σας και πως μπορείτε να διαχειριστείτε τις επιλογές σας;
  • Αξιοποιώντας τα κανάλια επικοινωνίας που σας προσφέρουμε, θα απαντήσετε σε κάθε σας ερώτημα ή απορία σχετικά με τα δικαιώματά σας βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Στο πλαίσιο του νέου Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων [υπ’ αριθμ. 2016/679 Κανονισμός (ΕΕ) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου], σε ισχύ από τέλη Μαΐου του 2018, μπορείτε να ασκήσετε τα εξής δικαιώματα:
  • Δικαίωμα πρόσβασης: Έχετε το δικαίωμα να λάβετε ενημέρωση σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα σας που επεξεργαζόμαστε (π.χ. τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους τύπους δεδομένων, τους αποδέκτες στους οποίους κοινοποιούνται, το χρονικό διάστημα για το οποίο διατηρούνται) και να σας χορηγήσουμε αντίγραφα αυτών.
  • Δικαίωμα διόρθωσης: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση των δεδομένων σας (π.χ. διόρθωση της διεύθυνσης, στοιχείων επικοινωνίας, αριθμού ταυτότητας).
  • Δικαίωμα διαγραφής: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων σε περίπτωση που αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους υποβλήθηκαν σε επεξεργασία ή σε περίπτωση που ανακαλέσατε τη συγκατάθεση με βάση την οποία τα συλλέξαμε και επεξεργαστήκαμε.
  • Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας για συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. δεν θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις στο email για λόγους marketing).
  • Δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων: Έχετε το δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα που έχετε παράσχει στην εταιρεία, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο που να έχει και αναγνώσιμη μορφή (π.χ. παραλαβή δεδομένων που υπάρχουν στο Cloud).
  • Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις περιπτώσεις που δεν επιθυμείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Σας ενημερώνουμε επιπλέον, ότι ο ΟΤΕ και η COSMOTE έχουν ορίσει Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (Data Privacy Officer- DPO) με βάση τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας.

Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας:
  • Για ενημέρωση σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών στο 13888 ή την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών στο 13818 ή ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.cosmote.gr/contact_us. Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να στείλετε:
    • e-mail στο customerprivacy@cosmote.gr, ή
    • fax στο 210 2511888 ή
    • επιστολή στη διεύθυνση Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE, Λ. Κηφισίας 99, 15124, Μαρούσι με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων»
    αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό σύνδεσης του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου σας.
Αν είστε φυσικό πρόσωπο μπορείτε να ανακαλέσετε όποια στιγμή επιθυμείτε τη συναίνεσή σας (χωρίς αναδρομικό αποτέλεσμα) μέσα από το COSMOTE id σας στο cosmote.gr (επιλέγοντας Ρυθμίσεις προφίλ και στη συνέχεια Διαχείριση Προσωπικών Δεδομένων), την εφαρμογή My COSMOTE (επιλέγοντας Όροι Χρήσης & Εξατομίκευσης και στη συνέχεια Εξατομίκευση προφίλ) ή το What’s Up App (επιλέγοντας Menu και στη συνέχεια Όροι Χρήσης & Εξατομίκευσης).

Αν είστε νομικό πρόσωπο μπορείτε να ανακαλέσετε οποτεδήποτε τη συναίνεσή σας (χωρίς αναδρομικό αποτέλεσμα) μέσα από το προφίλ σας στο My COSMOTE
.
Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήσαμε επαρκώς το αίτημά σας και θίγεται κατά οποιονδήποτε τρόπο η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής.
Δημιουργία ατομικού/εταιρικού προφίλ







Διατήρηση του ατομικού/εταιρικού προφίλ



Δείτε επίσης:
Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα;
Τί είναι η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων;
Για ποιους σκοπούς επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα;