COSMOTE My Internet

Για σένα που θες πραγματικό έλεγχο κόστους των MB σου και την ασφάλεια ότι δεν θα χρεωθείς ούτε 1 ευρώ παραπάνω, χωρίς να το επιλέξεις!
 
 
Ενημερώνεσαι άμεσα όταν τελειώνουν τα ΜΒ
Κάθε φορά που καταναλώνεις το 100% των ΜΒ σου το σερφάρισμα διακόπτεται και εμφανίζεται άμεσα στο κινητό σου η σελίδα του COSMOTE My Internet.
Αποφασίζεις πώς θα συνεχίσεις
Αν θες να συνεχίσεις το σερφάρισμα, μπορείς να επιλέξεις από το κινητό σου ένα από τα διαθέσιμα οικονομικά πακέτα mobile Internet.
Γνωρίζεις τα διαθέσιμα ΜΒ
Ενημερώνεσαι σε πραγματικό χρόνο για τα διαθέσιμα ΜΒ σου, πότε ανανεώνονται και πότε λήγουν τα πακέτα mobile Internet που έχεις αγοράσει.
 
Συχνές Ερωτήσεις
Τι δυνατότητες μου παρέχει η νέα υπηρεσία COSMOTE My Internet;
H COSMOTE σου προσφέρει την υπηρεσία COSMOTE My Internet και αλλάζει τον τρόπο που πλοηγείσαι από το κινητό σου!

Για πρώτη φορά όταν τα δωρεάν ΜΒ σου τελειώσουν
  • Ενημερώνεσαι άμεσα και
  • Αποφασίζεις αν θα συνεχίσεις, επιλέγοντας απευθείας από το κινητό σου το πακέτο Mobile Internet που σου ταιριάζει.
Πως λειτουργεί ο μηχανισμός  
  • Όταν καταναλωθεί το 100% των δωρεάν ΜΒ σου η πρόσβαση στο Internet θα διακόπτεται και εφόσον εκείνη τη στιγμή πλοηγείσαι στο Internet θα οδηγείσαι αυτόματα στη σελίδα της υπηρεσίας (http://myinternet.cosmote.gr)
  • Επιπρόσθετα, στο 100% θα λαμβάνεις και ενημερωτικό SMS με link που θα σε οδηγεί στη σελίδα της υπηρεσίας
  • Εκτός από το ενημερωτικό μήνυμα στο 100% θα λαμβάνεις γραπτή ενημέρωση και στο 80% (για εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου) ή όταν σου απομένουν 10ΜΒ (για συνδρομητές COSMOTE Business Mobile Cost Control), όπου και εκεί θα υπάρχει το Link που σε οδηγεί στη σελίδα της υπηρεσίας
  • Προσοχή! Αν πλοηγείσαι σε ιστοσελίδες αυξημένης ασφάλειας με ένδειξη https:// (π.χ. Facebook, Google, Youtube), ή κάνεις χρήση εφαρμογών (mobile apps), η πρόσβαση στο Internet θα διακόπτεται στο 100% αλλά δεν θα μπορείς να οδηγηθείς αυτόματα στη σελίδα της υπηρεσίας COSMOTE My Internet. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να οδηγηθείς στη σελίδα της υπηρεσίας είτε μέσω του link στο ενημερωτικό SMS που θα λάβεις ή επιλέγοντας να πλοηγηθείς σε μια κανονική σελίδα με ένδειξη http:// όπου θα οδηγηθείς αυτόματα στη σελίδα της υπηρεσίας
  • Για να μπορέσεις να συνεχίσεις την πλοήγηση θα πρέπει να διαλέξεις μια από τις διαθέσιμες επιλογές πρόσθετων πακέτων Mobile Internet ή Χρέωση ανά ΜΒ (ισχύει μόνο για συνδρομητές συμβολαίου).
  • Αν δεν διαλέξεις κάποια από τις διαθέσιμες επιλογές τότε η πρόσβαση στο Internet παραμένει ανενεργή χωρίς να υπάρχει περίπτωση χρέωσης σου. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορέσεις να συνεχίσεις την πλοήγηση στο Internet μόλις ανανεωθούν τα ΜΒ του προγράμματος σου ή της πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων.
Τι πληροφορία μπορώ να δω στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας;
Μπαίνοντας στην σελίδα της υπηρεσίας θα έχεις:
  • Άμεση ενημέρωση για τα συνολικά διαθέσιμα ΜΒ σου.
  • Αναλυτική παρουσίαση των δωρεάν ΜΒ ανά πρόγραμμα /πακέτο Mobile Internet, πότε θα ανανεωθούν τα δωρεάν ΜΒ σου, καθώς και πότε λήγει το πρόσθετο πακέτο Mobile Internet που τυχόν έχεις ενεργοποιήσει.
  • Ενημέρωση για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο (μόνο για πελάτες COSMOTE Business Mobile Cost Control).
  • Παρουσίαση των διαθέσιμων επιλογών για να συνεχίσεις την πλοήγηση στο Internet.
  • Πρόσβαση στους “Όρους Χρήσης” της υπηρεσίας.
Ποιες είναι οι επιλογές που έχω για να συνεχίσω την πλοήγηση στο Internet;
Συνδρομητές συμβολαίου με πρόγραμμα φωνής με ενσωματωμένα ΜΒ ή πρόγραμμα Mobile Internet

Μπορείς να συνεχίσεις την πλοήγηση στο Internet, ενεργοποιώντας ένα από τα διαθέσιμα πακέτα GIGA NOW του προγράμματος σου.

Εναλλακτικά, μπορείς να επιλέξεις να ενεργοποιήσεις τη Χρέωση ανά ΜΒ.

Σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα:
  • Η χρέωση ανά ΜΒ θα ισχύει για το υπόλοιπο της τρέχουσας τιμολογιακής περιόδου.
  • Κατά τη διάρκεια που είναι σε ισχύ η επιλογή της «Χρέωσης ανά ΜΒ» δεν διακόπτεται η πρόσβαση στο Internet .
  • Θα λαμβάνεις ενημερωτικό SMS για το ύψος της χρέωσης ανά 10€ και μέχρι το όριο των 200€.
  • Η τιμή χρέωσης ανά ΜΒ καθορίζεται σύμφωνα με τις βασικές χρεώσεις του προγράμματος σου.
Συνδρομητές συμβολαίου φωνής-Πρόγραμμα χωρίς ΜΒ

Αν έχεις πρόγραμμα χωρίς ενσωματωμένα ΜΒ θα μπορείς να ενεργοποιήσεις ένα από τα διαθέσιμα για το πρόγραμμα σου πακέτα Mobile Internet.

Για το χρονικό διάστημα που το πακέτο Mobile Internet παραμένει ενεργό στη σύνδεση σου, όταν εξαντλούνται τα δωρεάν MB θα διακόπτεται η πρόσβαση στο Internet και για να συνεχίσεις την πλοήγηση θα πρέπει να ενεργοποιήσεις, μέσω της σελίδας της υπηρεσίας, ένα από τα διαθέσιμα πακέτα GIGA NOW MB του προγράμματος σου.

Εναλλακτικά θα μπορείς να επιλέξεις τη «Χρέωση ανά ΜΒ», σε αυτή την περίπτωση το ύψος της χρέωσης ανά ΜΒ καθορίζεται σύμφωνα με τον τύπο του πρόσθετου πακέτου Mobile Internet που έχεις ενεργοποιήσει στη σύνδεση σου.

Αν επιλέξεις να ενεργοποιήσεις το πακέτο Mobile Internet DayPass τότε θα ισχύουν τα ακόλουθα:
  • Εφόσον εξαντληθούν τα 20ΜΒ του πακέτου πριν τη λήξη του (24 ώρες) θα μπορείς να συνεχίσεις την πλοήγηση με μειωμένη ταχύτητα για το υπόλοιπο της διάρκειας του πακέτου. Σε αυτή την περίπτωση δε διακόπτεται η πρόσβαση και δε θα οδηγείσαι αυτόματα στη σελίδα της υπηρεσίας COSMOTE My Internet.
  • Όποτε το επιθυμείς έχεις τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις μέσω της σελίδας πακέτο Mobile Internet πριν λήξει το πακέτο COSMOTE Mobile Internet DayPass.
Συνδρομητές COSMOTE Business Mobile Cost Control

Αν είσαι συνδρομητής COSMOTE Business Mobile Cost Control μπορείς να ενεργοποιήσεις ένα από τα διαθέσιμα πακέτα GIGA NOW του προγράμματος σου.

Για τα πακέτα GIGA NOW ισχύουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
  • Η ενεργοποίηση των πακέτων GIGA NOW μπορεί να γίνει με χρέωση στο διαθέσιμο υπόλοιπο.
  • Τα ενσωματωμένα ΜΒ των πακέτων «GIGA NOW» καταναλώνονται με προτεραιότητα και στη συνέχεια καταναλώνεται η δωρεάν ενσωματωμένη χρήση του προγράμματος.
Πως μπορώ να ενεργοποιήσω στη σύνδεση μου την υπηρεσία COSMOTE My Internet;
Η Υπηρεσία COSMOTE My Internet παρέχεται σε όλα τα προγράμματα Εταιρικών πελατών (συμβολαίου & COSMOTE Business Mobile Cost Control).

Σε νέα σύνδεση η υπηρεσία COSMOTE My Internet θα είναι προενεργοποιημένη. Εναλλακτικά, ο νόμιμος εκπρόσωπος μπορεί να ενεργοποιήσει την υπηρεσία με τους εξής τρόπους:
  • Καλώντας την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών COSMOTE στο 13818 (Δωρεάν από το COSMOTE εταιρικό κινητό).
  • Μέσω του Account Manager (Υπεύθυνου Πωλητή).
  • Με μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα του δικτύου πωλήσεων COSMOTE.
  • Μέσω του My COSMOTE.
Για τους εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου, κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας COSMOTE My Internet, ενεργοποιείται υποχρεωτικά και η υπηρεσία Cost Control (Αυτόματη ενημέρωση στο 80% της χρήσης).

Εταιρικοί συνδρομητές συμβολαίου

Για τους εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε 2 εκδοχές:

Full Access & Limited Access
  1. Στην Full Access εκδοχή, τόσο οι υπάλληλοι της Εταιερίας όσο και ο νόμιμος εκπρόσωπος, θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν στη σελίδα της υπηρεσίας το υπόλοιπο των διαθέσιμων ΜΒ τους και να αγοράζουν πρόσθετα πακέτα GIGA NOW.
  2. Στη limited Access εκδοχή ισχύουν τα ακόλουθα:
    • Στα προγράμματα με ΜΒ, τόσο οι υπάλληλοι της εταιρείας όσο και ο νόμιμος εκπρόσωπος, θα μπορούν να δουν στη σελίδα ποιο είναι το διαθέσιμο υπόλοιπο των ΜΒ τους αλλά δεν θα έχουν τη δυνατότητα αγοράς πακέτων GIGA NOW.
    • Όταν τελειώσουν τα δωρεάν ΜΒ θα διακόπτεται η πρόσβαση στο Internet για το υπόλοιπο της συγκεκριμένης τιμολογιακής περιόδου.
    • Στα προγράμματα χωρίς ΜΒ θα μπορούν μέσω της σελίδας να ενεργοποιήσουν μόνο την υπηρεσία COSMOTE Mobile Internet DayPass.
Η υπηρεσία COSMOTE My Internet θα είναι προεπιλεγμένη στη «Full Access» εκδοχή στις νέες συνδέσεις στα προγράμματα COSMOTE Business Mobile προς Όλους, COSMOTE Business Mobile Value, καθώς και στα προγράμματα COSMOTE Mobile Internet και COSMOTE Mobile Internet Extra SIM.
Πως μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία COSMOTE My Internet;
Αν είσαι εταιρικός συνδρομητής η απενεργοποίηση της υπηρεσίας COSMOTE My Internet μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:
  • Με τηλεφωνική επικοινωνία του νομίμου εκπροσώπου στην Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών COSMOTE στο 13818.
  • Μέσω του My COSMOTE, από τον νόμιμο εκπρόσωπο.
Εφόσον απενεργοποιηθεί η υπηρεσία COSMOTE My Internet,θα ισχύουν οι βασικές χρεώσεις του εκάστοτε προγράμματος (βάσει τιμοκαταλόγου).
Μπορώ να κάνω χρήση της υπηρεσίας COSMOTE My Internet όταν βρίσκομαι στο εξωτερικό;
Η υπηρεσία COSMOTE My Internet δεν είναι διαθέσιμη στο εξωτερικό.
Σε περίπτωση που βρίσκεσαι σε χώρα της Ε.Ε. όπου καταναλώνεις δωρεάν τα MB του προγράμματος σου, ή σε περίπτωση που έχεις ενεργή την υπηρεσία COSMOTE Travel Pass, θα λάβεις ενημερωτικό SMS μόλις φτάσεις στο 80% και του 100% των διαθέσιμων ΜΒ σου.
Επίσης, θα λαμβάνεις γραπτά μηνύματα για κάθε 10€ χρέωσης δεδομένων περιαγωγής με ανώτατο όριο ενημέρωσης τα διακόσια (200) ευρώ, εκτός και αν έχεις ενεργοποιημένη την υπηρεσία COSMOTE Roaming Data Limit, όπου σε αυτή την περίπτωση και θα λαμβάνεις τα μηνύματα της υπηρεσίας στο 20%, 40%, 80% και 100% του ορίου που έχεις προεπιλέξει.
Μπορώ να κάνω χρήση της υπηρεσίας COSMOTE My Internet μέσω WiFi;
Η υπηρεσία καθώς και τα διαθέσιμα πακέτα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο όταν συνδέεστε στο Internet μέσω του δικτύου κινητής της COSMOTE και όχι μέσω δικτύου WiFi.
Τι γίνεται κατά τη μετάβαση από COSMOTE Business Mobile πρόγραμμα με ενεργοποιημένη την My Internet με “limited Access” σε πρόγραμμα COSMOTE Business Mobile Cost Control;
Κατά τη μετάβαση από COSMOTE Business Mobile πρόγραμμα με ενεργοποιημένη την υπηρεσία COSMOTE My Internet με “limited Access” σε πρόγραμμα COSMOTE Business Mobile Cost Control, ενεργοποιείται η υπηρεσία COSMOTE My Internet με “Full Access”.