COSMOTE My Internet

Για σένα που θες πραγματικό έλεγχο κόστους των MB σου και την ασφάλεια ότι δεν θα χρεωθείς ούτε 1 ευρώ παραπάνω, χωρίς να το επιλέξεις!
 
 
Ενημερώνεσαι άμεσα όταν τελειώνουν τα ΜΒ
Κάθε φορά που καταναλώνεις το 100% των ΜΒ σου το σερφάρισμα διακόπτεται και εμφανίζεται άμεσα στο κινητό σου η σελίδα του COSMOTE My Internet.
Αποφασίζεις πώς θα συνεχίσεις
Αν θες να συνεχίσεις το σερφάρισμα, μπορείς να επιλέξεις από το κινητό σου ένα από τα διαθέσιμα οικονομικά πακέτα mobile Internet.
Γνωρίζεις τα διαθέσιμα ΜΒ
Ενημερώνεσαι σε πραγματικό χρόνο για τα διαθέσιμα ΜΒ σου, πότε ανανεώνονται και πότε λήγουν τα πακέτα mobile Internet που έχεις αγοράσει.
Συχνές Ερωτήσεις
 
Πως μπορώ να ενεργοποιήσω στη σύνδεση μου την υπηρεσία COSMOTE My Internet;
Η Υπηρεσία παρέχεται σε όλα τα προγράμματα Οικιακών πελατών Συμβολαίου, ΚαρτοΣυμβολαίου και Καρτοκινητής. Όταν κάνεις νέα σύνδεση η υπηρεσία COSMOTE My Internet θα είναι προενεργοποιημένη.

Εναλλακτικά, μπορείς να ενεργοποιήσεις τη νέα υπηρεσία με τους εξής τρόπους:
  • μέσω της σελίδας http://myinternet.cosmote.gr
  • με δωρεάν SMS στο 1333, στέλνοντας MI.
  • μέσω του My COSMOTE App ή της ενότητας My COSMOTE στο cosmote.gr
  • σε ένα κατάστημα COSMOTE/ΓΕΡΜΑΝΟΣ
  • τηλεφωνικά στην Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Σταθερής & Κινητής, 13888
Για τους Συνδρομητές Συμβολαίου, κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας COSMOTE My Internet ενεργοποιείται υποχρεωτικά και η υπηρεσία Cost Control.
Τι πληροφορία μπορώ να δω στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας;
Στη σελίδα της υπηρεσίας θα μπορείς να δεις:
  • Τα συνολικά διαθέσιμα ΜΒ
  • Αναλυτική παρουσίαση των δωρεάν ΜΒ ανά πρόγραμμα ή πακέτο Internet, που έχεις αγοράσει, πληροφορία για την ημερομηνία ανανέωσης των δωρεάν ΜΒ, καθώς και για το πότε λήγει ένα πρόσθετο πακέτο
  • Ενημέρωση για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο (μόνο για πελάτες Καρτοκινητής & Καρτοσυμβολαίου
  • Παρουσίαση των διαθέσιμων επιλογών για να συνεχίσεις το σερφάρισμα στο Internet
  • Δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας
  • Όροι της υπηρεσίας
Πώς ενημερώνομαι για τα MB μου από την υπηρεσία COSMOTE My Internet;
Αν είσαι συνδρομητής συμβολαίου COSMOTE Mobile, όταν καταναλωθεί το 80% των δωρεάν ΜΒ σου θα λαμβάνεις ενημερωτικό SMS που θα περιλαμβάνει το link της σελίδας της υπηρεσίας (http://myinternet.cosmote.gr) για να αποφασίσεις πώς θα συνεχίσεις. Αντίστοιχα, για τους συνδρομητές COSMOTE Mobile Καρτοσυμβόλαιο ή Καρτοκινητής, όταν απομείνουν 10ΜΒ για πλοήγηση στο Internet θα αποστέλεται αντίστοιχο SMS.

Επιπλέον, όταν καταναλωθεί το 100% των δωρεάν ΜΒ, η πρόσβαση στο Internet θα διακόπτεται και εφόσον εκείνη τη στιγμή πλοηγείσαι στο Internet θα οδηγείσαι αυτόματα στη σελίδα της υπηρεσίας, ενώ ταυτόχρονα θα λαμβάνεις και ενημερωτικό SMS.

Σημείωση: Αν σερφάρεις σε ιστοσελίδες αυξημένης ασφάλειας με ένδειξη https:// (π.χ. Facebook, Google, YouTube), κάνεις video streaming ή χρήση εφαρμογών (mobile apps) η πρόσβαση στο Internet θα διακόπτεται αλλά δεν θα μπορείς να οδηγηθείς αυτόματα στη σελίδα της υπηρεσίας COSMOTE My Internet. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να οδηγηθείς στη σελίδα της υπηρεσίας είτε μέσω του link στο ενημερωτικό SMS που θα λάβεις ή επιλέγοντας να πλοηγηθείς σε μια κανονική σελίδα με ένδειξη http://.
Πώς ανανεώνω τα MB μου από την υπηρεσία COSMOTE My Internet;
Για να μπορέσεις να συνεχίσεις την πλοήγηση στον Internet, θα πρέπει να διαλέξεις μια από τις διαθέσιμες επιλογές πρόσθετων πακέτων Mobile Internet. Οι συνδρομητές Συμβολαίου, έχουν επιπλέον τη δυνατότητα να επιλέξουν τη Χρέωση ανά ΜΒ. Αν δεν διαλέξεις κάποια από τις διαθέσιμες επιλογές, πρόσβαση στο Internet παραμένει ανενεργή χωρίς κάποια χρέωση. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορέσεις να συνεχίσεις το σερφάρισμα στο Internet μόλις ανανεωθούν τα ΜΒ του προγράμματος σου ή της πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων.
Έχω συμβόλαιο COSMOTE Mobile. Ποιες είναι οι επιλογές που έχω για να συνεχίσω την πλοήγηση στο Internet;
Συνδρομητές συμβολαίου COSMOTE Mobile με ενσωματωμένα ΜΒ ή συνδρομητές Mobile Internet.

Μπορείς να συνεχίσεις το σερφάρισμα στο Internet, ενεργοποιώντας ένα από τα διαθέσιμα πακέτα GIGA NOW του προγράμματος σου.

Εναλλακτικά των πακέτων μπορείς να επιλέξεις να ενεργοποιήσεις τη Χρέωση ανά ΜΒ.

Σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα:
  • Η χρέωση ανά ΜΒ θα ισχύει για το υπόλοιπο της τρέχουσας τιμολογιακής περιόδου.
  • Κατά τη διάρκεια που είναι σε ισχύ η επιλογή της «Χρέωσης ανά ΜΒ» δεν διακόπτεται η πρόσβαση στο Internet.
  • Θα λαμβάνεις ενημερωτικό SMS για το ύψος της χρέωσης ανά 10€ και μέχρι το όριο των 200€.
  • Η τιμή χρέωσης ανά ΜΒ καθορίζεται σύμφωνα με τις βασικές χρεώσεις του προγράμματος σου.
Συνδρομητές συμβολαίου COSMOTE Mobile χωρίς ενσωματωμένα ΜΒ.

Αν έχεις πρόγραμμα χωρίς ενσωματωμένα ΜΒ θα μπορείς να ενεργοποιήσεις ένα από τα διαθέσιμα πακέτα Mobile Internet του προγράμματος σου.

Για το χρονικό διάστημα που το πακέτο Mobile Internet παραμένει ενεργό στη σύνδεση σου, όταν εξαντλούνται τα δωρεάν MB θα διακόπτεται η πρόσβαση στο Internet και για να συνεχίσεις το σερφάρισμα θα πρέπει να ενεργοποιήσεις, μέσω της σελίδας της υπηρεσίας, ένα από τα διαθέσιμα πακέτα GIGA NOW του προγράμματος σου.

Εναλλακτικά θα μπορείς να επιλέξεις τη «Χρέωση ανά ΜΒ», σε αυτή την περίπτωση το ύψος της χρέωσης ανά ΜΒ καθορίζεται σύμφωνα με τον τύπο του πρόσθετου πακέτου Mobile Internet που έχεις ενεργοποιήσει στη σύνδεση σου.

Αν επιλέξεις να ενεργοποιήσεις το πακέτο COSMOTE Internet Day Pass τότε θα ισχύουν τα ακόλουθα:
  • Εφόσον εξαντληθούν τα 20ΜΒ του πακέτου πριν τη λήξη του (24 ώρες) θα μπορείς να συνεχίσεις το σερφάρισμα με μειωμένη ταχύτητα για το υπόλοιπο της διάρκειας του πακέτου. Σε αυτή την περίπτωση δε διακόπτεται η πρόσβαση και δε θα οδηγείσαι αυτόματα στη σελίδα της υπηρεσίας COSMOTE My Internet.
  • Όποτε το επιθυμείς έχεις τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις μέσω της σελίδας πακέτο Mobile Internet πριν λήξει το πακέτο COSMOTE Mobile Internet Day Pass .
Έχω Καρτοσυμβόλαιο COSMOTE. Ποιες είναι οι επιλογές που έχω για να συνεχίσω την πλοήγηση στο Internet;
Αν είσαι συνδρομητής Καρτοσυμβολαίου θα μπορείς να ενεργοποιήσεις ένα από τα διαθέσιμα πακέτα Mobile Internet του προγράμματος σου.

Διευκρινίζουμε ότι για τα πακέτα Mobile Internet Καρτοσυμβολαίου ισχύουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
  • Η ενεργοποίηση τους μπορεί να γίνει, είτε με χρέωση στο υπόλοιπο, είτε με χρέωση στον επόμενο λογαριασμό. Ειδικά για το πακέτο EXTRA 500MB + SMS, η χρέωση μπορεί να γίνεται αυτόματα κάθε μήνα στον λογαριασμό, λαμβάνοντας επιπλέον δώρο 100ΜΒ κάθε μήνα.
  • Τα ενσωματωμένα ΜΒ των πακέτων καταναλώνονται με προτεραιότητα και στη συνέχεια καταναλώνεται η δωρεάν ενσωματωμένη χρήση του προγράμματος.
Έχω Καρτοκινητό COSMOTE. Ποιες είναι οι επιλογές που έχω για να συνεχίσω την πλοήγηση στο Internet;
Αν είσαι συνδρομητής Καρτοκινητής θα μπορείς να ενεργοποιήσεις ένα από τα διαθέσιμα πακέτα δεδομένων του προγράμματος σου. Η ενεργοποίηση των πακέτων Internet μπορεί να γίνει με χρέωση μόνο στο διαθέσιμο υπόλοιπο.
Μπορώ να κάνω χρήση της υπηρεσίας COSMOTE My Internet μέσω WiFi;
Η υπηρεσία καθώς και τα διαθέσιμα πακέτα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο όταν συνδέεστε στο Internet μέσω του 3G ή 4G δικτύου της COSMOTE και όχι μέσω δικτύου WiFi.
Μπορώ να κάνω χρήση της υπηρεσίας COSMOTE My Internet όταν βρίσκομαι στο εξωτερικό;
Η υπηρεσία COSMOTE My Internet δεν είναι διαθέσιμη στο εξωτερικό.
Σε περίπτωση που βρίσκεσαι σε χώρα της Ε.Ε. όπου καταναλώνεις δωρεάν τα MB του προγράμματος σου, ή σε περίπτωση που έχεις ενεργή την υπηρεσία COSMOTE Travel Pass, θα λάβεις ενημερωτικό SMS μόλις φτάσεις στο 80% και του 100% των διαθέσιμων ΜΒ σου.

Επίσης, θα λαμβάνεις γραπτά μηνύματα για κάθε 10€ χρέωσης δεδομένων περιαγωγής με ανώτατο όριο ενημέρωσης τα διακόσια (200) ευρώ, εκτός και αν έχεις ενεργοποιημένη την υπηρεσία COSMOTE Roaming Data Limit όπου σε αυτή την περίπτωση και θα λαμβάνεις τα μηνύματα της υπηρεσίας στο 20%, 40%, 80% και 100% του ορίου που έχεις επιλέξει.
Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία COSMOTE My Internet;
Μπορείς να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία COSMOTE My Internet με τους εξής τρόπους:
  • μέσω της σελίδας http://myinternet.cosmote.gr
  • με δωρεάν SMS στο 1333, στέλνοντας END MI
  • μέσω του My COSMOTE App ή της ενότητας My COSMOTE στο cosmote.gr
  • σε ένα κατάστημα COSMOTE/ΓΕΡΜΑΝΟΣ
  • τηλεφωνικά στην Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Σταθερής & Κινητής, 13888
Οποτεδήποτε το επιθυμείς μπορείς να ενεργοποιήσεις ξανά την υπηρεσία με έναν από τους τρόπους που αναφέρουμε παραπάνω.

Εφόσον απενεργοποιηθεί η υπηρεσία COSMOTE My Internet για την πλοήγηση στο Internet θα ισχύουν οι χρεώσεις τιμοκαταλόγου του εκάστοτε προγράμματος.