Managed Network Services

COSMOTE  Managed Network Services

Για την online παρακολούθηση και διαχείριση της διασύνδεσης και του εξοπλισμού της επιχείρησής σου, παρέχονται οι υπηρεσίες COSMOTE Managed Network Services. 

Πρόκειται για ολοκληρωμένες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στις κύριες υπηρεσίες COSMOTE IP VPN και COSMOTE Dedicated Internet Access με όλους τους τρόπους πρόσβασης. 

To έμπειρο και ειδικευμένο προσωπικό του Ομίλου OTE, χρησιμοποιώντας προηγμένα συστήματα ηλεκτρονικής εποπτείας και διαχείρισης, διασφαλίζει την εύρυθμη καθημερινή λειτουργία αλλά και την αυξημένη αποδοτικότητα της διασύνδεσης και του εξοπλισμού της επιχείρησής σου.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Παρακολουθεί και ενημερώνει για καταστάσεις μη διαθεσιμότητας της υπηρεσίας μέσω mail ή/και SMS      
  • Παρακολουθεί και διαχειρίζεται όλα τα στάδια άρσης βλάβης που αφορούν τη διασύνδεση και τη γραμμή    
  • Διαχειρίζεται την υπηρεσία μέσω του εξειδικευμένου Managed Services Portal
  • Διαχειρίζεται αλλαγές στην παραμετροποίηση του δικτυακού εξοπλισμού
Μέσω ειδικά διαμορφωμένης web based εφαρμογής, το COSMOTE Managed Services Portal, μπορείς ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείς την κατάσταση της διασύνδεσής της επιχείρησής σου και να δημιουργείς / παρακολουθείς «δελτία βλαβών».

Για την είσοδο σου στο COSMOTE Managed Services Portal, μπορείς να μπεις εδώ .

Η υπηρεσία παρέχεται από τον ΟΤΕ Α.Ε.

Πακέτα & Χαρακτηριστικά

Οι υπηρεσίες COSMOTE Managed Network Services, παρέχονται σε 3 διαφορετικά πακέτα ανάλογα με το επίπεδο παρακολούθησης και διαχείρισης που χρειάζεται η κάθε επιχείρηση.

Monitoring

Παρακολούθηση και ενημέρωση (alerting) για καταστάσεις μη διαθεσιμότητας της υπηρεσίας μέσω mail ή/και SMS.

Διαχείριση της υπηρεσίας μέσω εξειδικευμένου Managed Services Portal το οποίο περιλαμβάνει:

  • Γραφική απεικόνιση της κατάστασης της διασύνδεσης
  • Γραφήματα "packet loss" και "Round Trip Time Delay"
  • Γραφήματα απεικόνισης packet loss και Round Trip time Delay για κάθε Class of Service (εφόσον παρέχεται*)
  • Λίστα των πιο πρόσφατων alarms που αφορούν τη διασύνδεση
  • Δημιουργία και παρακολούθηση των δελτίων βλαβών (Tickets) που έχουν ανοιχθεί και αφορούν τη συγκεκριμένη υπηρεσία
  • Διαχείριση των χρηστών που έχουν πρόσβαση στο portal
  • How-to section - Παροχή οδηγιών εγκατάστασης & διαχείρισης του ενεργού δικτυακού εξοπλισμού
*Αφορά μόνο το MNSforLL

Monitoring & Management Basic

Περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας monitoring και επιπλέον:
  • Γραφήματα αποτύπωσης της ταχύτητας διασύνδεσης (bandwidth utilization graphs)
  • Γραφήματα απεικόνισης CPU, Memory utilization του δρομολογητή του Πελάτη* ("Router")
  • Διαχείριση του δρομολογητή "Router" του Πελάτη όσον αφορά τη διαπίστωση βλαβών, την εξ αποστάσεως αλλαγή στην παραμετροποίησή του (έως 3 φορές το 12μηνο για την Basic παραμετροποίηση εξοπλισμού**) κατόπιν αίτησης της επιχείρησης, καθώς και τυχόν αναβαθμίσεις που θα χρειαστούν (με πρόσθετη χρέωση)
  • Δημιουργία on-line αιτημάτων αλλαγής παραμετροποίησης μέσω του "Managed Services Portal".
*Αφορά μόνο το MNSforLL
** Basic Παραμετροποίηση του Router: εντάσσεται στο πακέτο "Monitoring & Management Basic" και περιλαμβάνει τις εξής εργασίες:
  • ACL
  • μετατροπές παραμέτρων εφεδρικής σύνδεσης (τηλέφωνο, multilink Y/N, αλλαγή password)
  • αλλαγές ΝΑΤ/PAT
  • τροποποιήσεις WAN σύνδεσης
Οι παραπάνω εργασίες γίνονται remotely (με την εξ' αποστάσεως και όχι "on site" επέμβαση του τεχνικού προσωπικού του Ομίλου ΟΤΕ).

Monitoring & Management Advanced

Περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά της υπηρεσίας «Monitoring» και «Monitoring & Management Basic» και επιπλέον:
  • Γραφήματα αποτύπωσης της ταχύτητας της διασύνδεσης (bandwidth utilization graphs)
  • Διαχείριση του δρομολογητή "Router" του Πελάτη όσον αφορά στη διαπίστωση βλαβών, την εξ αποστάσεως αλλαγή στην παραμετροποίηση του (έως 6 φορές το 12μηνο για την Advanced παραμετροποίηση εξοπλισμού*** για την λειτουργικότητα του Router) κατόπιν αίτησης, καθώς και τυχόν αναβαθμίσεις που θα χρειαστούν (με πρόσθετη χρέωση).
  • Δημιουργία on-line αιτημάτων αλλαγής παραμετροποίησης μέσω του Managed Services Portal.
*** Advanced Παραμετροποίηση του Router: εντάσσεται στο πακέτο Monitoring & Management Advanced και περιλαμβάνει τις εξής εργασίες:
  • Security features
  • VPN tunnels/ΙDS features
  • Voice/IP Telephony/Routers με πολλαπλά WAN interfaces
Οι παραπάνω εργασίες γίνονται remotely (με την εξ' αποστάσεως και όχι "on site" επέμβαση του τεχνικού προσωπικού του Ομίλου ΟΤΕ).

Τέλος, πέραν των πληροφοριών που μπορεί να παρακολουθεί η επιχείρησή σου μέσω του COSMOTE Managed Services Portal, μπορεί επιπλέον να λαμβάνει μέσω email ένα «Monthly Availability Report», όπου θα παρουσιάζονται τα ακόλουθα: διαθεσιμότητα, Packet Loss, RTTD των διασυνδέσεών της για τον προηγούμενο μήνα. Τα παραπάνω στοιχεία θα παρουσιάζονται μέσα σε ένα συγκεντρωτικό πίνακα.

Ειδικοί Όροι Υπηρεσιών
Παραμετροποίηση εξοπλισμού
Πώς θα το αποκτήσεις