Παρακαλώ περίμενε...

Cosmote
Cosmote
Αγορές Google Play
  • Ιδιώτες
  • Υπηρεσίες & Apps
  • Υπηρεσίες
  • Αγορές Google Play

Αγορές Google Play

false
  • COSMOTE Prepaid MasterCard
  • COSMOTE@YourService
  • Αγορές Google Play
  • Αγορές Apple iTunes
  • COSMOTE Smart Living
  • Calling Tunes
  • Protergia
    • Για το Σπίτι
    • Για την Επιχείρηση
  • e-λογαριασμός
  • COSMOTE World Mastercard
    • COSMOTE World Mastercard
    • Πρόγραμμα επιβράβευσης Eπιστροφή
    • COSMOTE World Mastercard - Συχνές Ερωτήσεις
Επίλεξε σελίδα:
COSMOTE Prepaid MasterCard
COSMOTE@YourService
Αγορές Google Play
Αγορές Apple iTunes
COSMOTE Smart Living
Calling Tunes
Protergia
Protergia
Για το Σπίτι
Για την Επιχείρηση
e-λογαριασμός
COSMOTE World Mastercard
COSMOTE World Mastercard
COSMOTE World Mastercard
Πρόγραμμα επιβράβευσης Eπιστροφή
COSMOTE World Mastercard - Συχνές Ερωτήσεις

Κάνε εύκολα τις αγορές σου στο Google PlayTM με την COSMOTE

Έχεις AndroidTM κινητό ή Tablet με SIM COSMOTE;

 Οι αγορές εφαρμογών και περιεχομένου από το Google Play γίνονται πρώτη φορά τόσο εύκολες με απευθείας χρέωση λογαριασμού κινητής COSMOTE, χωρίς χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

  • Επίλεξε το λογαριασμό σου ως τρόπο πληρωμής για τις αγορές σου στο Google Play
  • Αγόρασε τις εφαρμογές και περιεχόμενο που επιθυμείς εύκολα και με ασφάλεια
  • Ισχύει και για αγορές εντός εφαρμογών (in-app).
Όλες σου οι αγορές θα εμφανιστούν στον επόμενο λογαριασμό σου.

Τι μπορείς να βρεις στο Google Play;
  • Εφαρμογές & παιχνίδια
  • Ebooks & περιοδικά
  • Ταινίες (κλασσικές & νέες κυκλοφορίες)
  • ΤV shows
  • Μουσική, μέσω του Google Play Music App
Μπες τώρα από το κινητό σου COSMOTE (ή tablet) στο Google Play  googlieplayicon  και ενεργοποίησε τη δυνατότητα για αγορά εφαρμογών και ψηφιακού περιεχομένου με χρέωση στο λογαριασμό του κινητού σου https://play.google.com/store

Είναι η πρώτη σου αγορά στο Google Play ; googleplayicon
1.Επίλεξε την εφαρμογή του GooglePlay από το κινητό ή το Tablet σου και στη συνέχεια το menu στο πάνω αριστερά μέρος της οθόνης.
2.Επίλεξε "Λογαριασμός" και στη συνέχεια "Τρόποι πληρωμής"
3.Επίλεξε "Χρήση λογαριασμού COSMOTE"
4.Συμπλήρωσε τα στοιχεία που σου ζητούνται και "Αποθήκευση"

Έχεις ήδη ένα προεπιλεγμένο τρόπο πληρωμής;

1.Στο μενού "Λογαριασμός" επίλεξε "Τρόποι πληρωμής"
2.Επίλεξε το εικονίδιο + κάτω δεξιά
3.Επίλεξε "Χρήση λογαριασμού COSMOTE"
4.Συμπλήρωσε τα στοιχεία που σου ζητούνται και "Αποθήκευση"

Οι εφαρμογές και το περιεχόμενο μέσα από το Google Play δεν είναι της COSMOTE.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στo Google Play Help
Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι το Google Play; 

To Google Play είναι μια εφαρμογή της Google στα κινητά & tablets με λειτουργικό Android, μέσα από το οποίο μπορείς να κατεβάσεις εφαρμογές & παιχνίδια, να διαβάσεις ebooks & περιοδικά, να δεις ταινίες & TV Shows και να ακούσεις μουσική μέσω του Google Play Music App. Οι εφαρμογές και το περιεχόμενο μέσα από το Google Play δεν είναι της COSMOTE. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το Google Play, μπορείς να βρεις στo Google_Play_Help

2. Σε ποιους πελάτες είναι διαθέσιμη η δυνατότητα αγοράς εφαρμογών και περιεχομένου από το Google Play με χρέωση στο λογαριασμό τους;

Δυνατότητα αγοράς εφαρμογών και περιεχομένου από το Google Play, με χρέωση στο λογαριασμό έχουν:

  • Οι συνδρομητές προγραμμάτων Συμβολαίου & ΚαρτοΣυμβολαίου κινητής COSMOTE, και
  • Oι συνδρομητές Επαγγελματικών Προγραμμάτων Συμβολαίου Κινητής & COSMOTE BusinessMobile Cost Control, με ατομικό λογαριασμό ή Split Bill.
Οι συνδρομητές Επαγγελματικών Προγραμμάτων Κινητής COSMOTE, μπορούν να αγοράσουν εφαρμογές και περιεχόμενο μέσα από το Google Play με χρέωση στο λογαριασμό, μετά από σχετικό αίτημα από το νόμιμο εκπρόσωπο προς την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ (13818).

Σε αυτή τη φάση, δεν παρέχεται η παραπάνω δυνατότητα στους πελάτες προγραμμάτων καρτοκινητής COSMOTE.

3. Υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης της δυνατότητας της αγοράς περιεχομένου από το Google Play, με χρέωση στο λογαριασμό μου; 

Υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης και ενεργοποίησης (φραγής και άρσης φραγής). Για το σκοπό αυτό:

● Κάλεσε 13888 Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ
● Κάλεσε 13818 Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ
● Ή στείλε μας ηλεκτρονικά το αίτημά σου.

4. Τι είδους αγορές μπορώ να κάνω μέσα από το Google Play;

Υπάρχουν 3 διαφορετικοί τύποι αγορών:
 

  • αγορά εφαρμογής & παιχνιδιών (app purchase)
  • αγορά εντός εφαρμογής (in app purchase), πχ. κατεβάζω μια εφαρμογή και ενώ τη χρησιμοποιώ κάνω μια αγορά πχ για extra credits  
  • συνδρομές (μηνιαίες ή ετήσιες) για πρόσβαση σε περιεχόμενο 

5. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το λογαριασμό μου για τις αγορές εφαρμογών και περιεχομένου από το Google Play; 

Εφόσον εμπίπτεις στις κατηγορίες πελατών στους οποίους είναι διαθέσιμη η υπηρεσία μπορείς να την χρησιμοποιήσεις, αρκεί την ενεργοποιήσεις. Προϋπόθεση για την ενεργοποίηση είναι να έχεις ήδη λογαριασμό Gmail, να χρησιμοποιείς συσκευή με SIM κάρτα COSMOTE και να έχεις δυνατότητα για πρόσβαση σε data μέσω δικτύου COSMOTE.

Για την πρώτη ενεργοποίηση ακολουθείς τα παρακάτω απλά βήματα:

1. Επίλεξε την εφαρμογή του Google Play από το κινητό ή το Tablet σου και στη συνέχεια το menu στο πάνω αριστερά μέρος της οθόνης.
2. Επίλεξε Στο μενού "Λογαριασμός" και στη συνέχεια επίλεξε "Τρόποι πληρωμής"
3. Επίλεξε “Χρήση χρέωσης COSMOTE”
4. Συμπλήρωσε τα στοιχεία που σου ζητούνται και “Αποθήκευση”

Ολοκληρώνοντας τα παραπάνω βήματα, μπορείς πλέον να κάνεις τις αγορές σου μέσα από το Google Play με χρέωση στο λογαριασμό σου COSMOTE.

screen_preview


screen_preview


screen_preview


screen_preview


screen_preview


screen_preview

6. Έχω ήδη ενεργοποιημένο άλλο τρόπο πληρωμής. Πώς μπορώ να προσθέσω το λογαριασμό COSMOTE ως τρόπο πληρωμής;

Σε περίπτωση που έχεις ήδη ενεργοποιημένο ένα άλλο τρόπο πληρωμής (πχ. πιστωτική κάρτα), ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

1. Στο μενού "Λογαριασμός" επίλεξε "Τρόποι πληρωμής"
2. Επίλεξε το εικονίδιο + κάτω δεξιά 
3. Επίλεξε “Χρήση χρέωσης COSMOTE”
4. Συμπλήρωσε τα στοιχεία που σου ζητούνται και “Αποθήκευση”


screen_preview


screen_preview


screen_preview


screen_preview


screen_preview


screen_preview

7. Έχω προσθέσει το λογαριασμό μου COSMOTE ως τρόπο πληρωμής στο Google Play. Πώς μπορώ να τον αφαιρέσω; 

Την αφαίρεση του λογαριασμού ως τρόπου πληρωμής μπορείς να την κάνεις με τον εξής τρόπο:

1. Κεντρικό μενού του Play Store,
2. Επιλογή “O λογαριασμός μου”
3. “Τρόποι Πληρωμής”
4. “Περισσότερες ρυθμίσεις πληρωμής”
5. Κατάργηση λογαριασμού ως τρόπου πληρωμής.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την προσθήκη, κατάργηση, επεξεργασία ή αλλαγή τρόπου
πληρωμής στο Google Play, μπορείς να βρεις στο Google Play Help:
https://support.google.com/googleplay/answer/4646404?hl=el&ref_topic=3365267 


screen_preview


screen_preview


screen_preview


screen_preview

8. Πού εμφανίζονται στο λογαριασμό μου COSMOTE οι αγορές εφαρμογών και περιεχομένου που κάνω στο Google Play;

Εμφανίζονται στην κατηγορία “Αγορές-Χρεώσεις Τρίτων (με ΦΠΑ)”.


bill_preview

9. Τι συμβαίνει εάν αλλάξω γνώμη? Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;

Έχεις τη δυνατότητα να ακυρώσεις την αγορά σου μέσα σε διάστημα 2 ωρών από την πραγματοποίηση της αγοράς μέσω της εφαρμογής Google Play. Μετά το πέρας των 2 ωρών θα πρέπει να απευθυνθείς στον προγραμματιστή (developer) της εφαρμογής.

Τα στοιχεία επικοινωνίας των προγραμματιστών αναφέρονται στη σελίδα λεπτομερειών εφαρμογών ή παιχνιδιών Google Play. Για περισσότερες οδηγίες:
https://support.google.com/googleplay/answer/113418

Εάν δεν εξυπηρετηθείς, μπορείς να στείλεις μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ομάδα υποστήριξης του Google Play, για να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων (εφόσον είσαι ο κάτοχος του λογαριασμού):

a. Για αγορές εφαρμογών & παιχνιδιών, αγορές εντός εφαρμογών και συνδρομές:
https://support.google.com/googleplay/contact/play_request_refund_apps?ctx=about_refunds_on_google_play&rd=1
b. Για ταινίες και τηλεοπτικές σειρές Google Play:
https://support.google.com/googleplay/contact/play_request_refund_movies?ctx=about_refunds_on_google_play&rd=1
c. Για μουσική Google Play:
https://support.google.com/googleplay/contact/play_request_refund_music?ctx=about_refunds_on_google_play&rd=1
d. Για βιβλία Google Play:
https://support.google.com/googleplay/contact/play_request_refund_books?ctx=about_refunds_on_google_play&rd=1
e. Για περιοδικά Google Play:
https://support.google.com/googleplay/contact/play_request_refund_newsstand?ctx=about_refunds_on_google_play&rd=1

Για αγορές εντός εφαρμογών (in app) και για συνδρομές εντός εφαρμογών (in app subscriptions) δεν παρέχεται η δυνατότητα των 2 ωρών επιστροφής χρημάτων και πρέπει να επικοινωνήσεις απευθείας με τον προγραμματιστή ή την Google.

Επίσης, βεβαιώσου ότι έχεις ακυρώσει τη συνδρομή που θέλεις να καταργήσεις, καθώς οι επιστροφές χρημάτων γίνονται ξεχωριστά από τις ακυρώσεις συνδρομών.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική επιστροφής και επιστροφής χρημάτων στο Google Play, μπορείς να βρεις στο Google Play Help: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=el&ref_topic=3364671

Εφόσον η Google εγκρίνει την επιστροφή χρημάτων, και δεδομένου ότι η αρχική αγορά έχει γίνει μέσω του λογαριασμού σου COSMOTE, η επιστροφή σου θα εμφανιστεί στο λογαριασμό σου, ως πίστωση (αρνητικό ποσό).

10. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την Google;

Σε περίπτωση που θέλεις να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με την Google για θέματα πληρωμών, θα
πρέπει ζητήσεις να σε καλέσουν ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  •  Επίσκεψη στη σελίδα https://support.google.com/payments#topic=6209953
  •  Επιλογή Γλώσσας ‘English’ (στο κάτω μέρος της οθόνης σου)
  •  Επιλογή ‘Contact Us’ πάνω δεξιά
  •  Επιλογή ‘Sign in’ για να βάλεις τα στοιχεία του Gmail σου
  • ‘Request a call’ ή ‘chat with Google’
  •  Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και εκπρόσωπος της Google θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σου

11. Βλέπω στο λογαριασμό μου μια χρέωση που δεν αναγνωρίζω. Τι πρέπει να κάνω;

Μόλις επιβεβαιώσεις ότι η χρέωση προέρχεται από το Google Play και ότι δεν πραγματοποιήθηκε από κάποιο γνωστό σου, μπορείς να το αναφέρεις στην Google, μέσω του Google Play Help:

https://support.google.com/googleplay/answer/2851610?hl=el&ref_topic=3364671
Επίσης, μπορείς να υποβάλεις μια αξίωση στην ομάδα υποστήριξης του Google Play εντός 120 ημερών
από την ημερομηνία συναλλαγής, επιλέγοντας την επιλογή Direct Carrier Billing.

https://support.google.com/payments/contact/unrecognized_charge?hl=en
Σημείωσε ότι η Google δέχεται αιτήματα και αξιώσεις μόνο από τον κάτοχο του λογαριασμού Gmail.

Συμβουλή: Για να αποφύγεις μη εξουσιοδοτημένες χρεώσεις, μάθε πώς να χρησιμοποιείς την προστασία κωδικού πρόσβασης στη συσκευή σου.

12. Μπορώ να αποτρέψω τυχαίες ή ανεπιθύμητες αγορές στο Google Play;

Ναι μπορείς, ενεργοποιώντας τον έλεγχο ταυτότητας. Ο έλεγχος ταυτότητας συνεπάγεται ότι ορισμένες πληροφορίες, όπως ένας κωδικός πρόσβασης, πρέπει να καταχωρηθούν στη συσκευή σου, προκειμένου να γίνει μια αγορά. Μπορείς να βρεις τις σχετικές οδηγίες για την
ενεργοποίηση του ελέγχου ταυτότητας στο Google Play Help:

https://support.google.com/googleplay/answer/1626831?hl=el&ref_topic=3364260 

13. Υπάρχει η δυνατότητα γονικών ελέγχων στο Google Play;

Υπάρχει. Μπορείς να ενεργοποιήσεις τους γονικούς ελέγχους, για να περιορίσεις το περιεχόμενο
που μπορεί κάποιος να κατεβάσει ή να αγοράσει από το Google Play στη συσκευή σου. Μπορείς να βρεις τις
σχετικές πληροφορίες στο Google Play Help:

https://support.google.com/googleplay/answer/1075738?hl=el&ref_topic=3364261 

14. Πώς μπορώ να προστατευθώ από επιβλαβείς εφαρμογές; 

Οδηγίες και συμβουλές με το τι μπορείς να κάνεις για να προστατευθείς από επιβλαβείς εφαρμογές
μπορείς να βρεις στο Google Play Help:

https://support.google.com/googleplay/answer/2812853?hl=el&ref_topic=3364261 

15. Πώς μπορώ να ζητήσω έκδοση τιμολογίου ΦΠΑ για αγορές στο Google Play;

Μπορείς να το κάνεις μέσω του Google Payments στην αρχή κάθε ημερολογιακού μήνα για τις αγορές
που πραγματοποίησες τον προηγούμενο μήνα. Μάθε πως. 

16. Προσπάθησα να ενεργοποιήσω τη δυνατότητα αγοράς εφαρμογών από το Google Play με χρέωση στο λογαριασμό μου, αλλά λαμβάνω το παρακάτω μήνυμα: "Ο λογαριασμός χρέωσης κινητής COSMOTE δεν είναι διαθέσιμος. Παρακαλούμε επιλέξτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής. ". Γιατί συμβαίνει αυτό;

Αν βλέπεις αυτό το μήνυμα τότε δεν εμπίπτεις στους πελάτες στους οποίους είναι διαθέσιμη η υπηρεσία.   

17. Προσπάθησα να ενεργοποιήσω τη δυνατότητα αγοράς εφαρμογών από το Google Play με χρέωση στο λογαριασμό μου, αλλά λαμβάνω το παρακάτω μήνυμα: "O λογαριασμός χρέωσηs κινητής COSMOTE δεν είναι διαθέσιμος. Για περαιτέρω υποστήριξη, επικοινωνήστε με την εταιρεία COSMOTE. ".  Γιατί συμβαίνει αυτό;

Αν βλέπεις αυτό το μήνυμα τότε ενδεχομένως έχεις ενεργοποιημένη τη φραγή της υπηρεσίας. Για να
ζητήσεις άρση της φραγής 

● Κάλεσε 13888 Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ
● Κάλεσε 13818 Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ
● Ή στείλε μας ηλεκτρονικά το αίτημά σου.

18.  Μπορώ να κάνω αγορές με χρέωση στο λογαριασμό μου μέσω υπολογιστή ή tablet;

Αγορές με χρέωση στο λογαριασμό σου μπορείς να κάνεις μόνο από την κινητή σου συσκευή με SIM κάρτα COSMOTE. Κατά την αρχική ταυτοποίηση και εγκατάσταση του λογαριασμού σου θα πρέπει να είσαι συνδεδεμένος στο δίκτυο COSMOTE, να χρησιμοποιείς data 4G/5G και να είσαι συνδεδεμένος με το gmail σου. Τις αγορές σου μπορείς να τις πραγματοποιείς και μέσω δικτύου wifi, εφόσον έχει προηγηθεί η αρχική ταυτοποίηση μέσω 4G/5G. Οι αγορές που έχεις πραγματοποιήσει θα είναι διαθέσιμες σε όλες τις φορητές συσκευές στις οποίες έχεις εγκαταστήσει το gmail σου ανεξάρτητα αν έχουν SIM COSMOTE ή όχι.