Η ταχύτητα του WiFi επηρεάζεται από τον αριθμό των συσκευών που συνδέονται ταυτόχρονα στο router και μπορεί να βελτιωθεί μέσα από την αναβάθμιση της ταχύτητας της σύνδεσής σας. Μπορείτε να την αναβαθμίσετε, μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE, το cosmote.gr ή καλώντας στο 13888.
Επιπλέον:
Σε κάθε περίπτωση, καλώντας το 13888, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσουμε.
Το τεράστιο έργο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τους μαθητές της χώρας μας διεκπεραιώνεται μέσω των σταθερών ευρυζωνικών συνδέσεων που διατίθενται εμπορικά για κάθε νοικοκυριό, με κάλυψη που υπερβαίνει το 99% σ’ όλη την επικράτεια.
Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν λίγες περιπτώσεις στις οποίες δεν είναι δυνατή η χρήση των ψηφιακών πλατφορμών που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας μέσω wifi. Για τις περιπτώσεις αυτές, και για να εξασφαλίσουμε ισότιμη, καθολική πρόσβαση στην εκπαίδευση, έχουμε δώσει τη δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης μέσα από το δίκτυο κινητής.
Ωστόσο, κατά την πλοήγηση στους παραπάνω ιστότοπους, ο χρήστης είναι πιθανό να χρησιμοποιήσει συνδέσμους που οδηγούν σε περιεχόμενο και ιστότοπους πέραν αυτών. Στην περίπτωση αυτή η κίνηση δεδομένων μέσω του κινητού θα χρεώνεται. Παραδείγματα τέτοιων συνδέσμων είναι:
Επιπλέον ισχύει μηδενική χρέωση, λόγω της χρήσης τους στην τηλε-εκπαίδευση, για τους δύο αριθμούς: 211 990 2394, 211 198 1029.
Μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE ή στο cosmote.gr , μπορείτε να ενεργοποιήσετε δωρεάν την υπηρεσία εκτροπής, ώστε να κατευθύνετε τις κλήσεις που δέχεστε στο σταθερό σας, σε όποιον άλλον αριθμό επιθυμείτε, επιλέγοντας εσείς τον τρόπο/είδος εκτροπής.
Χρεώσεις υπάρχουν μόνο για τη χρήση της υπηρεσίας. Εάν έχετε πρόγραμμα με χρόνο ομιλίας ή απεριόριστες κλήσεις, καταναλώνετε χρόνο από το πρόγραμμά σας.
Η υπηρεσία COSMOTE Smart Office παρέχει τη δυνατότητα για ηχογραφημένο μήνυμα, καθώς και για άλλες υπηρεσίες, όπως virtual fax, εκτροπές, λίστες διανομής (line hunting) κτλ., τις οποίες οι επαγγελματίες μπορούν να διαχειρίζονται μέσω του cosmote.gr. Περισσότερες πληροφορίες εδώ ή στο 13818.
Εάν έχετε ήδη Account Manager, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του τηλεφωνικά ή μέσω videoconference για να συζητήσετε τις ανάγκες σας. Για την ασφάλεια τόσο των πελατών μας, όσο και των εργαζομένων μας, είναι πολιτική της εταιρείας μας να αποφεύγουμε όλες τις κατ’ ιδίαν συναντήσεις.
Επίσης, μπορείτε να καλείτε στο 13818, την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών COSMOTE.
Η COSMOTE στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις προσφέροντας 1 μήνα δωρεάν δοκιμή του Micorosoft 365 για χρήση Office, Teams, Sharepoint, OneDrive και άλλων εργαλείων που βοηθούν στην εξ αποστάσεως εργασία.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη σχετική φόρμα εδώ.
Η COSMOTE παρέχει και επιπλέον εργαλεία σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις:
Για την προστασία των δεδομένων της επιχείρησης / εργασίας σας από λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας, μπορείτε να εφαρμόσετε τα παρακάτω:
Για να προστατευθείτε από το ηλεκτρονικό έγκλημα σε περίπτωση εργασίας από προσωπικό υπολογιστή, μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω:
Μπορείτε εύκολα να πληρώσετε τον λογαριασμό σας ή ακόμα και λογαριασμούς τρίτων (π.χ. μελών της οικογένειας ή φίλων που δεν έχουν πρόσβαση σε καταστήματα ή στους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής) με τους εξής τρόπους:
Εναλλακτικά, μπορείτε να πληρώσετε το λογαριασμό σας καλώντας στο 1305 και πληρώνοντας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας
Μπορείτε εύκολα να ανανεώσετε τον χρόνο ομιλίας σας μέσα από τις εφαρμογές MyCOSMOTE και WHAT'S’UP, αποκτώντας ταυτόχρονα δωρεάν data στο κινητό σας, κερδίζοντας επιπλέον δωρεάν GB, ή από το cosmote.gr.
Μέσα από τις ίδιες εφαρμογές, σας δίνεται επίσης η δυνατότητα να ανανεώσετε τον χρόνο ομιλίας και για άλλους χρήστες (π.χ. μέλη οικογένειας, φίλους, (κτλ.) που δεν έχουν πρόσβαση σε καταστήματα ή στους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής).
Εφόσον αντιμετωπίζετε θέμα με το smartphone ή το tablet σας, επικοινωνήστε με το 13888 και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης από το Cosmote@Your Service θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.
Μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE στην επιλογή «Διαχειρίσου τον εξοπλισμό και τις συνδέσεις σου», μπορείτε να ελέγξετε άμεσα την κατάσταση της σύνδεσής σας και να κάνετε κάποιες πρώτες ενέργειες, π.χ. επανεκκίνηση του router, εκτροπή της εισερχόμενης κίνησης δωρεάν από το σταθερό στο κινητό σας, ενεργοποίηση πακέτου με δωρεάν λεπτά και GB
Επιπλέον, καλώντας στο 13888 (ιδιώτες) ή 13818 (επιχειρήσεις), μπορεί να γίνει αμέσως διάγνωση του προβλήματος. Όπου είναι δυνατό επιλύουμε άμεσα τη βλάβη ή εξασφαλίζουμε εναλλακτικές λύσεις για άμεση συνδεσιμότητα στο internet π.χ. μέσω του δικτύου κινητής.
Σε κάθε περίπτωση, οι τεχνικοί μας δουλεύουν συνεχώς ώστε οι βλάβες να επιλύονται στο συντομότερο δυνατό χρόνο, με προτεραιότητα στις ευπαθείς ομάδες και σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση αυτής της περιόδου.
Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία τόσο των ανθρώπων μας, όσο και των πελατών μας. Τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας, οι τεχνικοί επισκέπτονται το σπίτι του πελάτη εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη.
Προληπτικά, παρακαλούμε να ακολουθήσετε τις παρακάτω απλές οδηγίες πριν από την επίσκεψη του τεχνικού. Συγκεκριμένα, συνιστάται:
Οι παραπάνω πρακτικές οδηγίες προστασίας, θα σας αποσταλούν και με sms μία ημέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού. Εάν προκύψει κάποια αλλαγή στο περιβάλλον σας πριν την επίσκεψη (ενδεχόμενα συμπτώματα σε εσάς ή μέλος της οικογένειας), σας παρακαλούμε να ενημερώσετε το συντομότερο το 13888 για να προγραμματιστεί καινούργιο ραντεβού.
Η COSMOTE TV, στηρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες της ελληνικής οικογένειας για ποιοτική ψυχαγωγία προσφέρει, ελεύθερα επιλεγμένο πρόγραμμα, στο επίσημο κανάλι της στο YouTube.
Προκειμένου να διευκολύνουμε τους πελάτες μας που έχουν Επαγγελματικά πακέτα χώρων εστίασης και ψυχαγωγίας, λόγω της αναστολής λειτουργίας των καταστημάτων σας, προχωράμε σε πίστωση του παγίου του επαγγελματικού σας πακέτου COSMOTE TV, από τον Νοέμβριο 2020 μέχρι και τον Φεβρουάριο 2021.
Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αποστέλλει ενημερώσεις μέσω του 112 με οδηγίες σε όλους τους χρήστες κινητών τηλεφώνων. Ενώ στα περισσότερα smartphones η επιλογή λήψης τέτοιου είδους ειδοποιήσεων είναι ενεργή, κάποιοι χρήστες ενδέχεται να μην λαμβάνουν τις σχετικές ειδοποιήσεις.
Παρακάτω θα δείτε πώς μπορείτε ανά μοντέλο συσκευής να ελέγξετε τη σχετική ρύθμιση χειροκίνητα.
Αν διαθέτετε συσκευή IPhone
Αν διαθέτετε συσκευή iPhone τότε θα πρέπει να επιλέξετε Ρυθμίσεις, στη συνέχεια Ειδοποιήσεις και θα ενεργοποιήσετε την επιλογή που βρίσκεται στο τέλος του μενού.
Αν διαθέτετε συσκευή Samsung
Για εσάς που διαθέτετε συσκευή Samsung τότε θα χρειαστεί να επιλέξετε Ρυθμίσεις, στη συνέχεια εφαρμογές, μηνύματα και τέλος ειδοποιήσεις.
Αν διαθέτετε συσκευή Huawei
Αν η συσκευή σας είναι Huawei, τότε θα επιλέξετε Ρυθμίσεις, ήχοι και τέλος περισσότερες ρυθμίσεις ήχου.
Για οποιοδήποτε άλλο smartphone, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία.
Τέλος, για εσάς που δεν διαθέτετε Smartphone θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το 112 ώστε να ζητήσετε να συμπεριληφθείτε στην λίστα παραληπτών αντίστοιχων μηνυμάτων.
Δείτε το video.
Για να λύσετε αυτό το πρόβλημα αρκεί να έχετε καλό σήμα WiFi και να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία WiFi Calling. Η υπηρεσία αυτή όταν βρεθείτε σε κάποιο σημείο με περιορισμένο σήμα κινητής, δρομολογεί τις κλήσεις φωνής μέσα από το δίκτυο WiFi. Δείτε εδώ εάν η συσκευή σας την υποστηρίζει και πώς θα την ενεργοποιήσετε.
Χάρη στις επενδύσεις μας τα προηγούμενα χρόνια στο δίκτυο οπτικών ινών και στην αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου κινητής, τα δίκτυά μας αντεπεξέρχονται με επιτυχία στην αυξημένη κίνηση, κρατώντας ψηλά την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Σε κάθε περίπτωση, συνιστούμε σε όλους εσάς να τηρείτε τις οδηγίες που έχει εκδώσει η Πολιτεία για ορθή χρήση του Διαδικτύου https://mindigital.gr/archives/1262.
Όλοι εμείς οι άνθρωποι της COSMOTE, συνεχίζουμε να δουλεύουμε αξιοποιώντας προσθετικά τις δυνατότητες της τεχνολογίας (Artificial Intelligence, Big Data analytics, automations, κ.α.), για τη διασφάλιση αδιάλειπτης και ποιοτικής επικοινωνίας για όλους.
Εφόσον χρειαστεί, θα υλοποιήσουμε τις όποιες αναγκαίες ενέργειες κρίνουμε απαραίτητες, έτσι ώστε να συνεχίσουν όλοι να έχουν αδιάλειπτη επικοινωνία.
Το μοντέλο εξ’ αποστάσεως εργασίας (remote work), δεν επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της ομάδας τεχνολογίας της COSMOTE. Χάρη στο προηγμένο ψηφιακό οικοσύστημα του Ομίλου ΟΤΕ, ένα μεγάλο εύρος προβλημάτων μπορεί να προληφθεί και να επιλυθεί αυτοματοποιημένα από υπολογιστές 24 ώρες το 24ώρο, με απόλυτη συνέπεια και ταχύτητα. Επιπλέον, αξιοποιώντας τις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες τηλεργασίας, οι άνθρωποι του ΟΤΕ μπορούν να εργάζονται από το σπίτι τους σαν να βρίσκονταν στο γραφείο τους, πάντα σε θέση να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις ανάγκες σας.
Οι τεχνικοί πεδίου της COSMOTE παραμένουν στην πρώτη γραμμή, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα προστασίας που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας για την ασφάλεια των ίδιων και των πελατών.
Τα καταστήματα COSMOTE εξυπηρετούν τις τηλεπικοινωνιακές σου ανάγκες ακολουθώντας τα ισχύοντα ανά περιοχή μέτρα που έχουν ανακοινωθεί από την Πολιτεία.
Από 05/04/2021 τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, θα λειτουργούν για υπηρεσίες πληρωμής λογαριασμών, ανανέωσης υπολοίπου, επισκευής και αντικατάστασης κινητών συσκευών και παράλληλα μπορούν να σας εξυπηρετήσουν για αγορές προϊόντων μέσω της υπηρεσίας Click Away> ή κλείνοντας Οnline Ραντεβού. Επίσης το ωράριο στην συγκεκριμένα καταστήματα έχει διαφοροποιηθεί. Για να ενημερωθείς για το ωράριο του καταστήματος που σε ενδιαφέρει, μπες εδώ.
Οι αγορές προϊόντων μπορούν να γίνουν με τους παρακάτω 2 τρόπους:
Παρακαλούμε εάν επισκεφθείς κάποιο από τα καταστήματά μας να σεβαστείς τις οδηγίες και τους κανόνες υγιεινής που ισχύουν για την προστασία όλων.
Έχουμε πάρει αυξημένα μέτρα προστασίας για τους εργαζομένους μας και τους πελάτες / επισκέπτες, ακολουθώντας τις οδηγίες της Πολιτείας.
Συγκεκριμένα:
Οι αγορές προϊόντων μπορούν να γίνουν με τους παρακάτω 2 τρόπους: