Πώς λειτουργεί η προσφορά Δωρεάν ο πρώτος μήνας COSMOTE Neo;
Με ένα απλό πάτημα στην οθόνη του κινητού σου, εννοείται! To COSMOTE Neo εξοφλείται μηνιαία με χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, την οποία θα χρειαστεί να εισάγεις κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης. Αυτό το κάνεις μόνο μια φορά και έπειτα η χρέωση πραγματοποιείται αυτόματα κάθε μήνα.
Δεν εκδίδεται λογαριασμός και λαμβάνεις κάθε μήνα τα αποδεικτικά πληρωμής, στο e-mail που έχεις δηλώσει κατά την ενεργοποίηση.
Μπορείς να αλλάξεις την κάρτα που καταχώρησες ή ακόμα και να διακόψεις τη σύνδεσή σου μέσα από το My COSMOTE App.
Πώς πληρώνω το COSMOTE Neo;
Η προσφορά είναι διαθέσιμη σε νέες ενεργοποιήσεις COSMOTE Neo που θα γίνουν από 10/04/2023 έως και 31/12/2023. Η έκπτωση εφαρμόζεται αυτόματα στην πρώτη πληρωμή εφόσον ο συνδρομητής δεν έχει επωφεληθεί ήδη προσφορά έκπτωσης COSMOTE Neo τους τελευταίους 7 μήνες.
Κατά την ενεργοποίηση του COSMOTE Neo θα υπάρξει χρέωση έως 0,03€ για ταυτοποίηση της κάρτας χρέωσης.
Τον επόμενο μήνα η τιμή διαμορφώνεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.
Πώς μπορώ να φέρω τον αριθμό μου από άλλον πάροχο στην COSMOTE και να ενεργοποιήσω το COSMOTE Neo;
Και πάλι εύκολα, κατευθείαν από το κινητό σου! Και συγκεκριμένα, από την ενότητα «Διαχείριση Συνδέσεων», στο My COSMOTE App. Χρειάζεται να έχεις πρόχειρη την ταυτότητά σου (ή κάποιο άλλο έγγραφο ταυτοποίησης), καλό φωτισμό και όρεξη για selfie! Συμπληρώνεις τον αριθμό του κινητού για το οποίο ενδιαφέρεσαι, φτιάχνεις το πλάνο σου όπως εσύ θες και πληκτρολογείς τα στοιχεία αποστολής για τη νέα σου κάρτα SIM.
Αφού παραλάβεις την κάρτα SIM, έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις άμεση ενεργοποίηση, σκανάροντας το barcode που θα βρεις στον φάκελο, μέσω του My COSMOTE App, ή να περιμένεις έως και 14 μέρες για την ενεργοποίησή της. Εάν επιλέξεις να περιμένεις 14 ημέρες, μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου από την ενότητα «Παραγγελίες». Μόλις περάσει το διάστημα των 14 ημερών θα πρέπει να επιστρέψεις στο My COSMOTE App, να σκανάρεις το barcode στον φάκελο της κάρτας SIM και να εισάγεις τα στοιχεία της κάρτας χρέωσης.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου για το COSMOTE Neo;
Με λίγα μόνο βήματα στην ενότητα «Παραγγελίες» του My COSMOTE App.
Επιπλέον, σε περίπτωση που έχεις ζητήσει νέο αριθμό ή να φέρεις τον αριθμό σου από άλλον πάροχο στην COSMOTE, θα λάβεις e-mail με κωδικό για την παρακολούθηση της αποστολής της κάρτας SIM από την εταιρεία courier.
Δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την κάρτα SIM του COSMOTE Neo;
Ακολουθώντας κάποια απλά βήματα στην αρχική οθόνη του My COSMOTE App, σκανάρεις το barcode που θα βρεις στον φάκελο της SIM κάρτας σου και την ενεργοποιείς. Το barcode που πρέπει να σκανάρεις ξεκινάει από 89300…
Εναλλακτικά, μπορείς να πληκτρολογήσεις τον κωδικό του barcode και να συνεχίσεις τη διαδικασία. Σε περίπτωση που η ενεργοποίηση δεν είναι εφικτή, θα δεις σχετικό επεξηγηματικό μήνυμα στο My COSMOTE App.
Εάν δεν ενεργοποιήσεις άμεσα την κάρτα SIM που έχεις παραλάβει, υπάρχει περίπτωση να ακυρωθεί η παραγγελία σου και να πρέπει να την επαναλάβεις.
Πόσο κοστίζει το COSMOTE Neo;
Το κόστος του πακέτου εξαρτάται από τον συνδυασμό data και χρόνου ομιλίας που θα κάνεις για να καλύψεις τις ανάγκες σου. Μπορείς να δεις τις επιλογές που έχεις και το κόστος τους εδώ.
Εάν τον επόμενο μήνα έχεις διαφορετικές ανάγκες, μπορείς να αλλάξεις την επιλογή σου στην ενότητα «Διαχείριση» του My COSMOTE App.
Υπάρχει περίπτωση με το COSMOTE Neo να χρεωθώ παραπάνω από το πάγιό μου;
Η μηνιαία χρέωση στην πιστωτική κάρτα γίνεται κάθε μήνα ανάλογα με το πάγιο του συνδυασμού που έχεις επιλέξει. Όταν καταναλώσεις το 80% και το 100% από τα διαθέσιμα λεπτά ομιλίας ή data θα ενημερωθείς με SMS. Εάν το διαθέσιμο υπόλοιπο σου εξαντληθεί, θα μπορείς να αγοράσεις έξτρα πακέτα δεδομένων, χρόνου ομιλίας και μηνυμάτων, εφόσον το επιθυμείς, με χρέωση στην κάρτα σου.
Και μην ξεχνάς ότι στην ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου στο My COSMOTE App, μπορείς να αλλάξεις το πλάνο σου, όποτε θέλεις!
Σε ποιους προορισμούς μπορώ να καταναλώσω τα διαθέσιμα λεπτά ομιλίας και μηνύματα του COSMOTE Neo;
Τα λεπτά ομιλίας και μηνύματα που συμπεριλαμβάνονται στη δωρεάν χρήση, αφορούν σε κλήσεις ομιλίας και αποστολή μηνυμάτων (SMS) προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας (γεωγραφικούς αριθμούς και αριθμούς κινητής τηλεφωνίας).
Εάν επιθυμείς να πραγματοποιήσεις κλήσεις προς μη γεωγραφικούς αριθμούς (εκτός των αριθμών κινητής τηλεφωνίας), με πολύ απλό τρόπο κάνεις ανανέωση χρηματικού υπολοίπου μέσα από την ενότητα «Ανανεώσεις» στο My COSMOTE App.
Το COSMOTE Neo μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο εξωτερικό;
Tα ενσωματωμένα λεπτά ομιλίας, SMS και ΜΒ του COSMOTE Neo μπορούν να χρησιμοποιηθούν δωρεάν σε Ε.Ε., Ισλανδία, Λίχτενσταϊν και Νορβηγία.
Οι χώρες όπου αφορά η δωρεάν περιαγωγή είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γαλλική, Γουιάνα, Γερμανία, Γιβραλτάρ, Γουαδελούπη, Δανία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, (ΛΑ) Ρεγιούνιον, Λετονία, Λιθουανία, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μαρτινίκα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φιλανδία.
Ποια έγγραφα θα χρειαστώ για να ενεργοποιήσω το COSMOTE Neo;
Για να φτιάξεις το COSMOTE Neo πλάνο σου, θα χρειαστεί να έχεις μαζί σου ένα έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο). Κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης, θα χρειαστεί να βρίσκεσαι σε ένα χώρο με καλό φωτισμό, για να ανεβάσεις μια φωτογραφία σου και ένα liveness video, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για τη διαδικασία ταυτοποίησης. Στην περίπτωση που προκύψει κάποιο θέμα (π.χ. το έγγραφο που ανέβασες δεν είναι ευκρινές), θα δεις σχετικό μήνυμα στην οθόνη του My COSMOTE App, το οποίο θα σε καθοδηγήσει κατάλληλα.
Τι συμβαίνει εάν προκύψει κάποιο πρόβλημα με την κάρτα χρέωσης την ημέρα πληρωμής του COSMOTE Neo;
Μην ανησυχείς, εμείς μέσα στις επόμενες 5 μέρες θα προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε την πληρωμή. Μέχρι τότε μπορείς να καταναλώσεις το διαθέσιμο υπόλοιπό σου από τον προηγούμενο μήνα. Όταν ολοκληρωθεί επιτυχώς η μηνιαία πληρωμή, το πλάνο σου θα ανανεωθεί. Η ημερομηνία πληρωμής δεν αλλάζει και δε χρειάζεται να θυμάσαι νέες ημερομηνίες. Μπορείς πάντα να αλλάξεις την κάρτα χρέωσης μέσα από την ενότητα «Πιστωτικές κάρτες» στο My COSMOTE App.
Σε περίπτωση που δεν επιλυθεί το πρόβλημα εντός των 5 ημερών, θα χάσεις το υπόλοιπό σου καθώς και την επόμενη ανανέωση. Μπορείς να ενεργοποιήσεις εκ νέου το COSMOTE Neo από την ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου, στο My COSMOTE App.
Τι συμβαίνει εάν διαγράψω την κάρτα χρέωσης του COSMOTE Neo;
Εάν διαγράψεις την κάρτα, την οποία χρησιμοποιείς για τις μηνιαίες πληρωμές του COSMOTE Neo, από το My COSMOTE App, δε θα ανανεωθούν οι παροχές σου την προκαθορισμένη ημερομηνία και τυχόν υπόλοιπα δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα από εκείνη την ημερομηνία και έπειτα.
Μην ξεχνάς ότι μπορείς, όποτε θέλεις, να αλλάξεις την κάρτα χρέωσης του COSMOTE Neo από την ενότητα «Πιστωτικές κάρτες» του My COSMOTE App καθώς και να ενεργοποιήσεις εκ νέου το COSMOTE Neo από τη «Διαχείριση» της σύνδεσής σου.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω ξανά το COSMOTE Neo;
Εάν επιλέξεις να διακόψεις το COSMOTE Neo ή εάν δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς η αυτόματη μηνιαία πληρωμή, μπορείς να ενεργοποιήσεις εκ νέου το COSMOTE Neo από την ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου, στο My COSMOTE App.
Προσοχή! Η δυνατότητα εκ νέου ενεργοποίησης είναι διαθέσιμη για 13 μήνες από την τελευταία επιτυχημένη πληρωμή. Μετά την πάροδο αυτών, η σύνδεση διακόπτεται οριστικά και χάνεται ο αριθμός σύνδεσης.