Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να ενεργοποιήσω υπηρεσίες και πακέτα;

Μέσα από το My COSMOTE App ή καλώντας δωρεάν το 1330 ή από τα καταστήματα COSMOTE & Γερμανός

Ποια είναι τα βασικά πακέτα της COSMOΚΑΡΤΑ;
Από που ενημερώνομαι για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο, τα διαθέσιμα λεπτά ομιλίας SMS &MB;
Πως μπορώ να κάνω ανανέωση υπολοιπου;
Πως λειτουργεί η αυτόματη ενεργοποίηση του πακέτου;
Πως μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία αυτόματης ενεργοποίησης;
Πως μπορώ να επιλέξω να ενεργοποιείται αυτόματα άλλο πακέτο και ποιες επιλογές έχω;
Τι ισχύει για την υπηρεσία COSMOTE My Internet;
Ποια είναι η διάρκεια ισχύος της σύνδεσης;
Πως μπορώ να εντάξω τη COSMOΚΑΡΤΑ στο COSMOTE One;
Πως μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα από ελληνικά σε αγγλικά;
Ποιο είναι το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών;
facebook
instagram
youtube
twitter