4. Πώς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για διαφημιστικούς σκοπούς;
Αποστέλλουμε προσωποποιημένα προωθητικά μηνύματα:
- με βάση το ατομικό σας προφίλ συνδρομητή/χρήστη υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, το οποίο προκύπτει από την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων μετά από την συγκατάθεσή σας βλ. ενότητα «3.2 Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα με βάση τη συγκατάθεσή σας.» ή
- προωθητικά μηνύματα για παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες, με αυτά που διατηρείτε ήδη μετά από την περιορισμένη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων σας, που περιγράφεται στην ενότητα «3.3.1 Για την άμεση εμπορική προώθηση παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών μας» και πραγματοποιείται με βάση το έννομο συμφέρον μας.
Στη δεύτερη περίπτωση τα προωθητικά μηνύματα αποστέλλονται με βάση τα οριζόμενα στο άρθρο 11 του Ν. 3471/2006 και συγκεκριμένα αποστέλλονται υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε εναντιωθεί στην αποστολή τέτοιων μηνυμάτων κατά την σύναψη της μεταξύ μας σύμβασης ή κατόπιν παραλαβής των μηνυμάτων (π.χ. μέσω μηχανισμού unsubscribe).
Μπορεί να λάβετε διαφημιστικά μηνύματα με τους ακόλουθους τρόπους:
- μέσω sms στην σύνδεση κινητής τηλεφωνίας που διατηρείτε ή σε κινητό επικοινωνίας που έχετε δηλώσει
- μέσω email, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε κοινοποιήσει (π.χ. κατά την σύναψη της σύμβασης ή για την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού λογαριασμού).
- με άλλους παρόμοιους τρόπους (πχ μέσω push notifications)
- Σημειώνουμε ότι κάθε ξεχωριστή υπηρεσία του Ομίλου ΟΤΕ, που διέπεται από όρους και για την οποία έχει αναπτυχθεί ξεχωριστή εφαρμογή (mobile application), όπως πχ είναι το 11888, το ΒΟΧ, το COSMOTE Insurance, εφαρμόζει ξεχωριστή πολιτική/διαδικασία αποστολής διαφημιστικών και ενημερωτικών μηνυμάτων και ειδοποιήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες, συνιστούμε να ανατρέχετε στην σχετική Ενημέρωση για την Επεξεργασία Δεδομένων της εκάστοτε εφαρμογής, στην οποία περιλαμβάνονται πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους απενεργοποίησης των σχετικών ειδοποιήσεων και την διαχείριση των επιλογών σας.
- Επιπλέον, σας προωθούμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και τηλεφωνικά. Φυσικά, αν δεν επιθυμείτε να σας τηλεφωνούμε για διαφημιστικούς σκοπούς, αρκεί να εγγραφείτε στο Μητρώο του άρθρου 11 του Ν.3471/2006, το οποίο τηρείται για τη σταθερή και κινητή τηλεφωνία. Περισσότερες πληροφορίες για το Μητρώο, καθώς και τους τρόπους εγγραφής και διαγραφής από αυτό μπορείτε να βρείτε εδώ.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε προωθητικά SMS ή/ και email μπορείτε να αλλάξετε τις επιλογές σας ανά πάσα στιγμή με τους ακόλουθους τρόπους i) στο MyCOSMOTE app, ii) στο https://my.cosmote.gr/selfcare, iii) μέσω του δικτύου καταστημάτων ή της εξυπηρέτησης πελατών COSMOTE και iv) όπως αναφέρεται
εδώ.
Η αλλαγή της επιλογής σας σχετικά με την αποστολή προωθητικών μηνυμάτων δεν επηρεάζει:
- την αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων για σκοπούς εξυπηρέτησης της σύμβασής σας, σύμφωνα με την παράγραφο 3.1 της παρούσας ενημέρωσης
- την αποστολή προωθητικών μηνυμάτων από άλλες υπηρεσίες της Εταιρείας (π.χ. BOX, 11888 giaola, Cosmote insurance) που τυχόν χρησιμοποιείτε,
- Την αποστολή ειδοποιήσεων (notifications) από εφαρμογές της Εταιρείας. Για πληροφορίες σχετικά με την αποστολή ειδοποιήσεων, μπορείτε να ανατρέξετε στην Ενημέρωση για την Επεξεργασία Δεδομένων της εκάστοτε εφαρμογής.