1. Σε ποιους πελάτες είναι διαθέσιμη η δυνατότητα αγοράς εφαρμογών και περιεχομένου από το Apple iTunes με χρέωση στο λογαριασμό τους;
Δυνατότητα αγοράς εφαρμογών και περιεχομένου από το Apple iTunes, με χρέωση στο λογαριασμό έχουν:
- Οι συνδρομητές προγραμμάτων Συμβολαίου & Καρτοσυμβολαίου
- Οι συνδρομητές Επαγγελματικών Προγραμμάτων Συμβολαίου Κινητής & Καρτοσυμβολαίου & οι συνδρομητές με ατομικό λογαριασμό ή Split Bill.
Οι συνδρομητές Επαγγελματικών Προγραμμάτων Κινητής COSMOTE, μπορούν να αγοράσουν εφαρμογές και περιεχόμενο μέσα από το Apple iTunes με χρέωση στο λογαριασμό, μετά από σχετικό αίτημα του νόμιμου εκπρόσωπου της εταιρείας προς την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ (13818).
*Προς το παρόν, η παραπάνω δυνατότητα δεν παρέχεται στους πελάτες προγραμμάτων καρτοκινητής COSMOTE.
2. Υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης της επιλογής της αγοράς περιεχομένου από το Apple iTunes, με χρέωση στο λογαριασμό μου;
Υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης και ενεργοποίησης (φραγή και άρση φραγής). Για το σκοπό αυτό:
- Κάλεσε 13888 Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ
- Κάλεσε 13818 Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ
- Ή στείλε μας ηλεκτρονικά το αίτημά σου.
3. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το λογαριασμό μου για τις αγορές εφαρμογών και περιεχομένου από το Apple iTunes;
Για να κάνεις αγορές από το App Store, το iTunes Store ή το Apple Books ή για να αγοράσεις χώρο αποθήκευσης στο iCloud, χρειάζεσαι ένα Apple ID και έναν έγκυρο τρόπο πληρωμής.
Αλλαγή τρόπου πληρωμής σε iPhone, iPad ή iPod touch:
Προτού αλλάξεις τα στοιχεία πληρωμής σου, βεβαιώσου ότι διαθέτεις την πιο πρόσφατη έκδοση του iOS.
Πήγαινε στις Ρυθμίσεις > [το όνομά σου] > Πληρωμή και αποστολή > Προσθήκη μεθόδου πληρωμής > κινητό τηλέφωνο. Επιλέξτε «Χρήση αυτού του αριθμού κινητού τηλεφώνου» και επιλέξτε «Υποβολή» πάνω δεξιά στην οθόνη.
Για περισσότερες πληροφορίες και δυνατότητες για άλλες Apple συσκευές μπορείς να επισκεφθείς το https://support.apple.com/el-gr/HT201266#iOS
4. Έχω ήδη ενεργοποιημένο άλλο τρόπο πληρωμής. Πώς μπορώ να προσθέσω το λογαριασμό COSMOTE ως τρόπο πληρωμής;
Πήγαινε στις Ρυθμίσεις > [το όνομά σου] > Πληρωμή και αποστολή > Προσθήκη μεθόδου πληρωμής > κινητό τηλέφωνο. Επιλέξτε «Χρήση αυτού του αριθμού κινητού τηλεφώνου» και επιλέξτε «Υποβολή» πάνω δεξιά στην οθόνη.
5. Έχω προσθέσει το λογαριασμό μου COSMOTE ως τρόπο πληρωμής στο Apple iTunes. Πώς μπορώ να τον αφαιρέσω;
Πήγαινε στις Ρυθμίσεις > [το όνομά σου] > Πληρωμή και αποστολή
Στο σημείο αυτό εμφανίζονται όλοι οι πιθανοί τρόποι πληρωμής. Πατώντας πάνω σε κάθε μέθοδο πληρωμής δίνεται η δυνατότητα αφαίρεσης μεθόδου πληρωμής.
6. Πού εμφανίζονται στο λογαριασμό μου COSMOTE οι αγορές εφαρμογών και περιεχομένου που κάνω στο Apple iTunes;
Εμφανίζονται στην κατηγορία “Αγορές-Χρεώσεις Τρίτων (με ΦΠΑ)”.
7. Τι συμβαίνει εάν αλλάξω γνώμη; Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
Για επιστροφή χρημάτων από αγορές δες εδώ:
https://support.apple.com/el-gr/HT204084
Δεδομένου ότι η αρχική αγορά έχει γίνει μέσω του λογαριασμού σου COSMOTE, η επιστροφή, θα εμφανιστεί στο λογαριασμό σου ως πίστωση (αρνητικό ποσό).
8. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την Apple iTunes;
Το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Apple στην Ελλάδα είναι το 210 300 9960
9. Βλέπω στο λογαριασμό μου μια χρέωση με την αναφορά «Apple iTunes» που δεν αναγνωρίζω. Τι πρέπει να κάνω;
Μπορείς να επικοινωνήσεις με την Apple στο 210 300 9960 ή να επισκεφτείς το itunes.com/bill
10. Υπάρχει η δυνατότητα γονικών ελέγχων στο Apple iTunes;
Ναι υπάρχει. Μπες στο https://support.apple.com/el-gr/HT201304 για να μάθεις πώς.
11. Μπορώ να κάνω αγορές με χρέωση στο λογαριασμό μου μέσω Mac ή iPad;
Αν έχεις ενεργοποιήσει τον λογαριασμό COSMOTE ως μέθοδο πληρωμής στο Apple ID σου, μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις από οποία συσκευή κι αν διαλέξεις εφόσον έχεις κάνει log in με το συγκεκριμένο Apple ID.