Αγορές Apple iTunes

Κάνε εύκολα αγορές στα stores της Apple με την COSMOTE

Έχεις iPhone κινητό ή iPad;

Οι αγορές εφαρμογών και περιεχομένου από όλα τα online καταστήματα της Apple για πρώτη φορά γίνονται τόσο εύκολες με απευθείας χρέωση λογαριασμού κινητής COSMOTE, χωρίς χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Είναι απλό:

  • Επίλεξε «κινητό τηλέφωνο» ως τρόπο πληρωμής για τις αγορές σου στο iPhone ή το iPad σου
  • Αγόρασε τις εφαρμογές και το περιεχόμενο που επιθυμείς εύκολα και με ασφάλεια.
  • Όλες σου οι αγορές θα εμφανιστούν στον επόμενο λογαριασμό σου.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στο https://support.apple.com/el-gr/HT205102

* Οι εφαρμογές και το περιεχόμενο μέσα από τα online καταστήματα της Apple δεν είναι της COSMOTE.
 
Συχνές Ερωτήσεις

1. Σε ποιους πελάτες είναι διαθέσιμη η δυνατότητα αγοράς εφαρμογών και περιεχομένου από το Apple iTunes με χρέωση στο λογαριασμό τους;  

Δυνατότητα αγοράς εφαρμογών και περιεχομένου από το Apple iTunes, με χρέωση στο λογαριασμό έχουν:

  • Οι συνδρομητές προγραμμάτων Συμβολαίου & Καρτοσυμβολαίου
  • Οι συνδρομητές Επαγγελματικών Προγραμμάτων Συμβολαίου Κινητής & Καρτοσυμβολαίου & οι συνδρομητές με ατομικό λογαριασμό ή Split Bill.
Οι συνδρομητές Επαγγελματικών Προγραμμάτων Κινητής COSMOTE, μπορούν να αγοράσουν εφαρμογές και περιεχόμενο μέσα από το Apple iTunes με χρέωση στο λογαριασμό, μετά από σχετικό αίτημα του νόμιμου εκπρόσωπου της εταιρείας προς την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ (13818).

*Προς το παρόν, η παραπάνω δυνατότητα δεν παρέχεται στους πελάτες προγραμμάτων καρτοκινητής COSMOTE.

2. Υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης της επιλογής της αγοράς περιεχομένου από το Apple iTunes, με χρέωση στο λογαριασμό μου;
3. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το λογαριασμό μου για τις αγορές εφαρμογών και περιεχομένου από το Apple iTunes;
4. Έχω ήδη ενεργοποιημένο άλλο τρόπο πληρωμής. Πώς μπορώ να προσθέσω το λογαριασμό COSMOTE ως τρόπο πληρωμής;
5. Έχω προσθέσει το λογαριασμό μου COSMOTE ως τρόπο πληρωμής στο Apple iTunes. Πώς μπορώ να τον αφαιρέσω;
6. Πού εμφανίζονται στο λογαριασμό μου COSMOTE οι αγορές εφαρμογών και περιεχομένου που κάνω στο Apple iTunes;
7. Τι συμβαίνει εάν αλλάξω γνώμη; Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
8. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την Apple iTunes;
9. Βλέπω στο λογαριασμό μου μια χρέωση με την αναφορά «Apple iTunes» που δεν αναγνωρίζω. Τι πρέπει να κάνω;
10. Υπάρχει η δυνατότητα γονικών ελέγχων στο Apple iTunes;
11. Μπορώ να κάνω αγορές με χρέωση στο λογαριασμό μου μέσω Mac ή iPad;