Μήνυμα από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου ΟΤΕ
Αγαπητοί συνδρομητές, αγαπητοί μας φίλοι,

Το τελευταίο διάστημα ζούμε όλοι μια πρωτοφανή κατάσταση που έχει ανατρέψει τις προτεραιότητες, τις ανάγκες και την καθημερινότητα όλων μας. Μια κρίση που αγγίζει τα πάντα, από την υγεία μας και την υγεία των αγαπημένων μας, μέχρι την εργασία μας και την εκπαίδευση των παιδιών μας. Οι αλλαγές που βιώνουμε είναι αιφνίδιες και συχνά απρόβλεπτες. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, όλοι εμείς οι άνθρωποι του Ομίλου ΟΤΕ, είμαστε δίπλα σας. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, ακούμε τις ανάγκες σας, προσαρμόζουμε ανάλογα τη λειτουργία και τις δράσεις μας. Αγωνιζόμαστε καθημερινά για να μπορέσει κάθε ένας από εσάς, ο οικογενειάρχης, ο εργαζόμενος, ο μαθητής, ο νέος, οι δημόσιες υπηρεσίες, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι ένοπλες δυνάμεις, τα σώματα ασφαλείας, η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της να συνεχίσει τη ζωή της. Να διατηρήσει ανοιχτό το παράθυρο στον κόσμο. Να νιώθει ασφαλής.
Περισσότερα ↓
Πριν από δύο χρόνια υποσχεθήκαμε «έναν κόσμο καλύτερο για όλους» μέσω της τεχνολογίας. Αυτή τη στιγμή, περισσότερο από ποτέ, αντιλαμβανόμαστε το βάρος της ευθύνης. Οι τηλεπικοινωνίες είναι αγαθό ζωτικής σημασίας για όλους. Είναι προϋπόθεση για τη διεξαγωγή του κυβερνητικού έργου. Δικλείδα ασφαλείας, ιδίως για τους ηλικιωμένους και τις ευπαθείς ομάδες. Μέσο για να συνεχίσουν οι επιχειρήσεις να προσφέρουν υπηρεσίες στους πελάτες τους με εναλλακτικούς τρόπους. Εργαλείο για τους ήρωες γιατρούς μας. Δίοδος για να συνεχίσουμε όλοι να επικοινωνούμε, να εργαζόμαστε, να μαθαίνουμε, να ψυχαγωγούμαστε, από την ασφάλεια του σπιτιού μας. Γι’ αυτό, η αδιάλειπτη λειτουργία των δικτύων μας και των υπηρεσιών μας είναι τεράστιας σημασίας.

Αυτό φροντίζουν οι άνθρωποί μας σε κάθε άκρο της Ελλάδας. Από τον Έβρο μέχρι την Γαύδο και από το Καστελόριζο έως τους Οθωνούς, οι άνθρωποί μας παραμένουν στις επάλξεις. Το 80% των εργαζομένων μας δουλεύει από το σπίτι. Θέλω να αναφερθώ ειδικά στους συναδέλφους που, λόγω του αντικειμένου τους, παραμένουν εκεί έξω. Τεχνικοί πεδίου, μηχανικοί, προγραμματιστές, εκπρόσωποι της Εξυπηρέτησης και του ΙΤ, αλλά και το προσωπικό των καταστημάτων μας, εργάζονται μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, για να δίνουν λύσεις σε εσάς, στα νοσοκομεία, στους φορείς της Πολιτείας, όταν αυτές δεν μπορούν να δοθούν απομακρυσμένα. Τους ευχαριστώ όλους, κάθε έναν προσωπικά, για την αυταπάρνηση και τον επαγγελματισμό που επιδεικνύουν. Είναι οι ήρωες της καθημερινότητάς μας. Είμαστε όλοι υπερήφανοι γι’ αυτούς.

Η εθνική ομοψυχία και η ατομική ευθύνη είναι τα μεγαλύτερα όπλα μας στη συλλογική μάχη απέναντι στον κορωνοϊό. Με τη σύμπραξη όλων μας, η χώρα μας θα βγει νικήτρια, περιορίζοντας στο ελάχιστο τις απώλειες. Μείνετε σπίτι, μείνετε ασφαλείς. Και να ξέρετε ότι, αυτές τις δύσκολες ώρες, μπορείτε να στηρίζεστε στον Όμιλο ΟΤΕ.


ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΑΜΑΖ
Κλείσιμο ↑
Οι πελάτες μας
Είστε κοντά στην οικογένεια και τους συνεργάτες σας.
Μάθε περισσότερα →
Το δίκτυό μας
Είστε συνεχώς συνδεδεμένοι, αξιοποιώντας όλες μας τις υποδομές για να απολαμβάνετε απρόσκοπτη συνδεσιμότητα.
Μάθε περισσότερα →
Τα καταστήματά μας
Κάθε σας ανάγκη καλύπτεται με ασφάλεια.
Μάθε περισσότερα →
Λύσεις για επικοινωνία, εργασία και ψυχαγωγία
Λύσεις COSMOΤE για να είσαι πάντα συνδεδεμένος
 
Office 365
Για να εργάζεσαι και να συνεργάζεσαι από όπου κι αν είσαι.
My COSMOTE &
WHAT’S UP apps!
Κάντε τα πάντα με ασφάλεια, από το κινητό σας!
COSMOTE HISTORY
LIVE 24/7@YouTube
Επιλεγμένο πρόγραμμα ελεύθερο για όλους,
μέσα από το επίσημο κανάλι YouTube.

Λύσεις για να κάνετε τα πάντα ηλεκτρονικά με ασφάλεια
Πλοηγήσου και βρες αυτό που ψάχνεις →  
Hints & Tips Videos
Δείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε.
Περισσότερα →
Ειδοποιήσεις Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας
Ενημερωθείτε για το πώς να λαμβάνετε τις ειδοποιήσεις στο κινητό σας.
Περισσότερα → Δείτε το video →
Οι πελάτες μας
Είστε κοντά στην οικογένεια και τους συνεργάτες σας.
Τι ισχύει με τις χρεώσεις πρόσβασης μέσω δικτύου κινητής στις ψηφιακές πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία? Τι πρέπει να προσέξω?

Το τεράστιο έργο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τους μαθητές της χώρας μας διεκπεραιώνεται μέσω των σταθερών ευρυζωνικών συνδέσεων που διατίθενται εμπορικά για κάθε νοικοκυριό, με κάλυψη που υπερβαίνει το 99% σ’ όλη την επικράτεια.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν λίγες περιπτώσεις στις οποίες δεν είναι δυνατή η χρήση των ψηφιακών πλατφορμών που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας μέσω wifi. Για τις περιπτώσεις αυτές, και για να εξασφαλίσουμε ισότιμη, καθολική πρόσβαση στην εκπαίδευση, έχουμε δώσει τη δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης μέσα από το δίκτυο κινητής.

 

Ωστόσο, κατά την πλοήγηση στους παραπάνω ιστότοπους, ο χρήστης είναι πιθανό να χρησιμοποιήσει συνδέσμους που οδηγούν σε περιεχόμενο και ιστότοπους πέραν αυτών της τηλε-εκπαίδευσης. Στην περίπτωση αυτή η κίνηση δεδομένων μέσω του κινητού θα χρεώνεται. Παραδείγματα τέτοιων συνδέσμων είναι:

  • video στο Youtube & Vimeo,
  • εκπαιδευτικά blogs/ιστότοπους που έχουν αναπτυχθεί σε πλατφόρμες εκτός Πανελλήνιου Σχολικού δικτύου
  • περιεχόμενο σε Amazon, Facebook

 

Πως μπορώ να προστατεύσω τα υπολογιστικά μου συστήματα από κακόβουλες επιθέσεις για να εργαστώ με ασφάλεια από το σπίτι;

Για την προστασία των δεδομένων της επιχείρησης / εργασίας σας από λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας, μπορείτε να εφαρμόσετε τα παρακάτω:

  • Μην ανοίγετε phishing emails με keywords σχετικά με τον COVID-19.
  • Μην παραχωρείτε τις εταιρικές σας συσκευές (laptops, κινητές συσκευές) σε τρίτους.
  • Αποφύγετε τη χρήση εταιρικών εφαρμογών για προσωπική χρήση.
  • Μην χρησιμοποιείτε το προσωπικό σας email για επαγγελματικές επικοινωνίες.
  • Αξιοποιήστε τη χρήση απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας (remote desktop) προκειμένου να αποφύγετε τη μεταφορά και αποθήκευση εταιρικών αρχείων σε προσωπικό cloud storage καθώς και σε φορητά αποθηκευτικά μέσα.

 

Για να προστατευθείτε από το ηλεκτρονικό έγκλημα σε περίπτωση εργασίας από προσωπικό υπολογιστή, μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω:

  • Εγκαταστήστε ένα πρόγραμμα προστασίας από κακόβουλο λογισμικό (antivirus).
  • Βεβαιωθείτε ότι έχουν γίνει οι προβλεπόμενες ενημερώσεις ασφαλείας στο λειτουργικό σύστημα και στις εφαρμογές του υπολογιστή σας.
  • Εκκαθαρίστε, σε καθημερινή βάση, τα downloaded files και επιλέξτε την εργασία μέσω απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας ώστε να διασφαλίσετε ότι τα εταιρικά δεδομένα δεν θα αποθηκευτούν στον υπολογιστή σας.

 

Πώς μπορώ να βελτιώσω την ταχύτητα και το σήμα του WiFi μου, τώρα που είμαστε όλοι συνέχεια στο σπίτι;

Η ταχύτητα του WiFi επηρεάζεται από τον αριθμό των συσκευών που συνδέονται ταυτόχρονα στο router και μπορεί να βελτιωθεί μέσα από την αναβάθμιση της ταχύτητας της σύνδεσής σας. Μπορείτε να την αναβαθμίσετε, μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE, το cosmote.gr ή καλώντας στο 13888.

Επιπλέον:

  • μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE μπορείτε να αλλάξετε τη συχνότητα WiFi του router (δείτε περισσότερα για WiFi extenders στο GERMANOS.GR και COSMOTE.GR)
  • μπορείτε να εγκαταστήσετε ενισχυτή σήματος
  • προτείνουμε να χρησιμοποιείτε τις WiFi συσκευές σας όσο πιο κοντά γίνεται στον router
  • αν χρειάζεστε να αξιοποιήσετε τη μέγιστη ταχύτητα που παρέχει η σύνδεσή σας, μπορείτε να συνδέσετε το laptop/HY σας με καλώδιο δικτύου Ethernet απ’ ευθείας στον router σας

Σε κάθε περίπτωση, καλώντας το 13888, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσουμε.

Πώς βοηθά η COSMOTE ώστε να λύνονται άμεσα τα προβλήματα internet στο σπίτι ή την επιχείρησή μου;

Μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE στην επιλογή «Διαχειρίσου τον εξοπλισμό και τις συνδέσεις σου», μπορείτε να ελέγξετε άμεσα την κατάσταση της σύνδεσής σας και να κάνετε κάποιες πρώτες ενέργειες, π.χ. επανεκκίνηση του router, εκτροπή της εισερχόμενης κίνησης δωρεάν από το σταθερό στο κινητό σας.

Επιπλέον, καλώντας στο 13888 (ιδιώτες) ή 13818 (επιχειρήσεις), μπορεί να γίνει αμέσως διάγνωση του προβλήματος. Όπου είναι δυνατό επιλύουμε άμεσα τη βλάβη ή εξασφαλίζουμε εναλλακτικές λύσεις για άμεση συνδεσιμότητα στο internet π.χ. μέσω του δικτύου κινητής.

Σε κάθε περίπτωση, οι τεχνικοί μας δουλεύουν συνεχώς ώστε οι βλάβες να επιλύονται στο συντομότερο δυνατό χρόνο, με προτεραιότητα στις ευπαθείς ομάδες και σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης.

Πώς μπορώ να πληρώσω το λογαριασμό μου online ή τηλεφωνικά;

Μπορείτε εύκολα να πληρώσετε τον λογαριασμό σας ή ακόμα και λογαριασμούς τρίτων (π.χ. μελών της οικογένειας ή φίλων που δεν έχουν πρόσβαση σε καταστήματα ή στους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής) με τους εξής τρόπους:

  • μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE, αποκτώντας επιπλέον 500MB data δωρεάν στο κινητό σας
  • στο cosmote.gr
  • μέσα από τις πλατφόρμες e-banking των τραπεζών με τις οποίες συνεργάζεστε

Εναλλακτικά, μπορείτε να πληρώσετε το λογαριασμό σας καλώντας στο 1305 και πληρώνοντας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

Πώς μπορώ να ανανεώσω το χρόνο ομιλίας του καρτοκινητού μου online;

Μπορείτε εύκολα να ανανεώσετε τον χρόνο ομιλίας σας μέσα από τις εφαρμογές MyCOSMOTE και WHATS’UP, αποκτώντας ταυτόχρονα δωρεάν data στο κινητό σας, κερδίζοντας επιπλέον δωρεάν MB, ή από το cosmote.gr.

Μέσα από τις ίδιες εφαρμογές, σας δίνεται επίσης η δυνατότητα να ανανεώσετε τον χρόνο ομιλίας και για άλλους χρήστες (π.χ. μέλη οικογένειας, φίλους, (κτλ.) που δεν έχουν πρόσβαση σε καταστήματα ή στους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής).

Το smartphone ή το tablet μου έχει κάποιο πρόβλημα. Πώς μπορεί να με βοηθήσει η COSMOTE;

Εφόσον αντιμετωπίζετε θέμα με το smartphone ή το tablet σας, επικοινωνήστε με το 13888 και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης από το Cosmote@Your Service θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.

Τώρα που εργάζομαι από το σπίτι, πώς μπορώ να εκτρέψω τις κλήσεις από το σταθερό της επιχείρησής μου;

Μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE ή στο cosmote.gr , μπορείτε να ενεργοποιήσετε δωρεάν την υπηρεσία εκτροπής, ώστε να κατευθύνετε τις κλήσεις που δέχεστε στο σταθερό σας, σε όποιον άλλον αριθμό επιθυμείτε, επιλέγοντας εσείς τον τρόπο/είδος εκτροπής. Χρεώσεις υπάρχουν μόνο για τη χρήση της υπηρεσίας. Εάν έχετε πρόγραμμα με χρόνο ομιλίας ή απεριόριστες κλήσεις, καταναλώνετε χρόνο από το πρόγραμμά σας.

Μπορώ να βάλω ηχογραφημένο μήνυμα καλωσορίσματος στην επιχείρησή μου για να ενημερώνω για την λειτουργία της, από το σπίτι μου;

Η υπηρεσία COSMOTE Smart Office παρέχει τη δυνατότητα για ηχογραφημένο μήνυμα, καθώς και για άλλες υπηρεσίες, όπως virtual fax, εκτροπές, λίστες διανομής (line hunting) κτλ., τις οποίες οι επαγγελματίες μπορούν να διαχειρίζονται μέσω του cosmote.gr. Περισσότερες πληροφορίες εδώ ή στο 13818.

Μπορώ να επικοινωνήσω με τον Account Manager που έχει αναλάβει την επιχείρηση μου, χωρίς να πραγματοποιήσουμε συνάντηση;

Εάν έχετε ήδη Account Manager, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του τηλεφωνικά ή μέσω videoconference για να συζητήσετε τις ανάγκες σας. Για την ασφάλεια τόσο των πελατών μας, όσο και των εργαζομένων μας, είναι πολιτική της εταιρείας μας να αποφεύγουμε όλες τις κατ’ ιδίαν συναντήσεις.

Επίσης, μπορείτε να καλείτε στο 13818, την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών COSMOTE.

Τι ισχύει με τις επιπλέον χρεώσεις περιαγωγής αν έχω εγκλωβιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα σε χώρα της ΕΕ;

Για εσάς που βρίσκεστε αρκετό καιρό σε κάποια χώρα εντός της Ε.Ε. και δεν έχετε την δυνατότητα να επιστρέψετε στην Ελλάδα λόγω των περιοριστικών μέτρων, για την διευκόλυνση της επικοινωνίας σας, θα μπορείτε από 26/3 να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τα λεπτά προς όλους, ΜΒ και SMS του προγράμματος σας, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση λόγω μόνιμης περιαγωγής. Οι χρεώσεις μόνιμης περιαγωγής (αυτές που εφαρμόζονται όταν σε μια περίοδο τετραμήνου, η διάρκεια και η χρήση περιαγωγής ξεπερνάει την αντίστοιχη εθνική), αναστέλλονται έως 25/5.

Πρέπει να κάνω κάποια προετοιμασία πριν έρθει ο τεχνικός στο χώρο μου;

Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία τόσο των ανθρώπων μας, όσο και των πελατών μας. Τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας, οι τεχνικοί επισκέπτονται το σπίτι του πελάτη εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη.

Προληπτικά, παρακαλούμε να ακολουθήσετε τις παρακάτω απλές οδηγίες πριν από την επίσκεψη του τεχνικού. Συγκεκριμένα, συνιστάται:

  • Η προετοιμασία του χώρου, με επαρκή αερισμό.
  • Η απολύμανση του χώρου εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού.
  • Η διευκόλυνση της πρόσβασης στην τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του στο χώρο σας.
  • Η παραμονή ενός μόνο ανθρώπου στο χώρο κατά τη διάρκεια των εργασιών.
  • Τήρηση ελάχιστης απόστασης ασφαλείας 2 μέτρων από τον τεχνικό.

 

Οι παραπάνω πρακτικές οδηγίες προστασίας, θα σας αποσταλούν και με sms μία ημέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού. Εάν προκύψει κάποια αλλαγή στο περιβάλλον σας πριν την επίσκεψη (ενδεχόμενα συμπτώματα σε εσάς ή μέλος της οικογένειας), σας παρακαλούμε να ενημερώσετε το συντομότερο το 13888 για να προγραμματιστεί καινούργιο ραντεβού.

Πως με βοηθάτε τώρα που οι ανάγκες επικοινωνίας έχουν αυξηθεί;

Η COSMOTE όλο αυτό το διάστημα παρέμεινε δίπλα στους πελάτες της, προσφέροντας:

  • Δωρεάν απεριόριστες κλήσεις από το σταθερό προς όλα τα σταθερά, και κινητά τηλέφωνα της Ελλάδας για τις μέρες του Πάσχα. H προσφορά ενεργοποιήθηκε αυτόματα σε όλους τους συνδρομητές COSMOTE, με ισχύ από την Μ. Δευτέρα 13 Απριλίου (00:00) , έως και την Δευτέρα του Πάσχα 20 Απριλίου (23:59).
  • Δωρεάν 15GB σε κάθε σύνδεση ή καρτοκινητό COSMOTE για 1 μήνα.
Πως η COSMOTE βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξασφαλίσουν την απομακρυσμένη εργασία, τώρα που είναι πιο αναγκαία από ποτέ?

Η COSMOTE στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις προσφέροντας δωρεάν την υπηρεσία Microsoft Office 365 Business Premium για 3 μήνες. Με την υπηρεσία αυτή οι επιχειρήσεις εξασφαλίζουν απομακρυσμένη εργασία, διευκολύνοντας τη συνεργασία των εργαζομένων τους που δουλεύουν με ασφάλεια από το σπίτι. Η προσφορά αφορά σε νέους πελάτες (έως 15 χρήστες ανά επιχείρηση) και διαρκεί μέχρι τις 10/5/20.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη σχετική φόρμα εδώ.

Τώρα που βρισκόμαστε συνεχώς στο σπίτι, πώς μπορείτε να βοηθήσετε στην ψυχαγωγία μας;

Η COSMOTE TV, στηρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες της ελληνικής οικογένειας για ποιοτική ψυχαγωγία όσο «μένουμε σπίτι», προσφέρει, ελεύθερα για όλους, επιλεγμένο πρόγραμμα με ντοκιμαντέρ και εκπομπές του COSMOTE HISTORY, μέσα από το επίσημο κανάλι της στο YouTube.

Επιπλέον, το πρόγραμμα που απευθύνεται στους συνδρομητές, εμπλουτίζεται με κινηματογραφικά blockbuster, παιδικό πρόγραμμα και παραγωγές μεγάλων σκηνοθετών σε Α΄προβολή.

Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε άμεσα τη νέα COSMOTE TV που είναι διαθέσιμη μέσα από πακέτα συμβολαίου (π.χ. Entry Pack, Cinema Pack, κ.ά.) και ευέλικτα Mini Packs (πχ Cinema, Sports, Documentaries κ.ά.), τα οποία διατίθενται -χωρίς δέσμευση- μεμονωμένα ή συνδυαστικά με εύκολη αγορά μέσω πιστωτικής κάρτας. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο www.cosmotetvott.gr

Το δίκτυό μας
Είστε συνεχώς συνδεδεμένοι, αξιοποιώντας όλες μας τις υποδομές για να απολαμβάνετε απρόσκοπτη συνδεσιμότητα.
Το σήμα κινητής στο σπίτι μου δεν είναι καλό. Πώς μπορείτε να βοηθήσετε σε αυτό;

Για να λύσετε αυτό το πρόβλημα αρκεί να έχετε καλό σήμα WiFi και να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία WiFi Calling. Η υπηρεσία αυτή όταν βρεθείτε σε κάποιο σημείο με περιορισμένο σήμα κινητής, δρομολογεί τις κλήσεις φωνής μέσα από το δίκτυο WiFi. Δείτε εδώ εάν η συσκευή σας την υποστηρίζει και πώς θα την ενεργοποιήσετε.

Αυτή την περίοδο, η κίνηση στα δίκτυα έχει αυξηθεί σημαντικά. Έχει επηρεαστεί η ποιότητα των δικτύων και των υπηρεσιών της COSMOTE;

Η κίνηση στα δίκτυά μας σταθερής και κινητής έχει αυξηθεί καθώς είναι η προϋπόθεση για να ενημερωθούμε, να εργαστούμε και να ψυχαγωγηθούμε από το σπίτι.

Χάρη στις επενδύσεις μας τα προηγούμενα χρόνια στο δίκτυο οπτικών ινών και στην αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου κινητής, τα δίκτυά μας αντεπεξέρχονται με επιτυχία στην αυξημένη κίνηση, κρατώντας ψηλά την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Σε κάθε περίπτωση, συνιστούμε σε όλους εσάς να τηρείτε τις οδηγίες που έχει εκδώσει η Πολιτεία για ορθή χρήση του Διαδικτύου https://mindigital.gr/archives/1262.

Τι ενέργειες κάνει η COSMOTE για να αυξηθεί περαιτέρω η χωρητικότητα των δικτύων της;

Όλοι εμείς οι άνθρωποι της COSMOTE, συνεχίζουμε να δουλεύουμε – οι περισσότεροι εξ’ αποστάσεως – αξιοποιώντας προσθετικά τις δυνατότητες της τεχνολογίας (Artificial Intelligence, Big Data analytics, automations, κ.α.), για τη διασφάλιση αδιάλειπτης και ποιοτικής επικοινωνίας για όλους.

Εφόσον χρειαστεί, θα υλοποιήσουμε τις όποιες αναγκαίες ενέργειες κρίνουμε απαραίτητες, έτσι ώστε να συνεχίσουν όλοι να έχουν αδιάλειπτη επικοινωνία.

Πώς μπορεί η COSMOTE να ανταποκριθεί σε τυχόν προβλήματα στο δίκτυό της, ενώ εφαρμόζεται μοντέλο εξ’ αποστάσεως εργασίας;

Το μοντέλο εξ’ αποστάσεως εργασίας (remote work) που εφαρμόζεται σε ευρεία κλίμακα, δεν επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της ομάδας τεχνολογίας της COSMOTE. Χάρη στο προηγμένο ψηφιακό οικοσύστημα του Ομίλου ΟΤΕ, ένα μεγάλο εύρος προβλημάτων μπορεί να προληφθεί και να επιλυθεί αυτοματοποιημένα από υπολογιστές 24 ώρες το 24ώρο, με απόλυτη συνέπεια και ταχύτητα. Επιπλέον, αξιοποιώντας τις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες τηλεργασίας, οι άνθρωποι του ΟΤΕ μπορούν να εργάζονται από το σπίτι τους σαν να βρίσκονταν στο γραφείο τους, πάντα σε θέση να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις ανάγκες σας.

Οι τεχνικοί πεδίου της COSMOTE παραμένουν στην πρώτη γραμμή, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα προστασίας που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας για την ασφάλεια των ίδιων και των πελατών.

Τα καταστήματά μας
Κάθε σας ανάγκη καλύπτεται με ασφάλεια.
Ποια καταστήματα είναι ανοιχτά και με τι ωράριο;

Είναι ανοιχτά τα περισσότερα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα. Για να ενημερωθείτε για το ωράριο του καταστήματος που σας ενδιαφέρει, μπείτε στα sites cosmote.gr και germanos.gr για να δείτε ποιο κατάστημα στην περιοχή σας είναι ανοιχτό και σας εξυπηρετεί καλύτερα. Παρακαλούμε εάν επισκεφθείτε κάποιο από τα καταστήματά μας να σεβαστείτε τις οδηγίες και τους κανόνες υγιεινής που ισχύουν για την προστασία όλων.

Επίσης υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το My COSMOTE App, το cosmote.gr ή να μας καλέσετε στο 13888 για να σας εξυπηρετήσουμε, και να παραμείνετε στο σπίτι.

Τι υπηρεσίες παρέχει ένα κατάστημα εάν το επισκεφθώ σε αυτή την περίοδο;

Στα καταστήματά μας, σας παρέχουμε από κοντά όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας, τηρώντας κάθε μέτρο ασφαλείας!.

Σας υπενθυμίζουμε ότι για θέματα, όπως οι αγορές προϊόντων ή η διαχείριση των συνδέσεών σας (πχ. έλεγχος υπολοίπου, ανανέωση χρόνου ομιλίας, αγορά πακέτων, διαχείριση ρούτερ, κ.ά.) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εφαρμογές My COSMOTE και WHATS’UP

Τι μέτρα προστασίας έχετε πάρει στα καταστήματά σας;

Έχουμε πάρει αυξημένα μέτρα προστασίας για τους εργαζομένους μας και τους πελάτες / επισκέπτες, ακολουθώντας τις οδηγίες της Πολιτείας.

Συγκεκριμένα:

  • Σε κάθε κατάστημα, επιτρέπεται η ταυτόχρονη είσοδος συγκεκριμένου αριθμού, ανάλογα με το μέγεθος του καταστήματος.
  • Οι εργαζόμενοι των καταστημάτων είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης όπως προστατευτική μάσκα προσώπου, γάντια και απολυμαντικά τζελ.
  • Οι εσωτερικοί χώροι των καταστημάτων απολυμαίνονται συστηματικά και αερίζονται ενώ στο χώρο των ταμείων έχουν τοποθετηθεί διαχωριστικά Plexiglas.
  • Στις εισόδους, στα ταμεία και σε κεντρικά σημεία όλων των καταστημάτων, έχουν τοποθετηθεί δοχεία με αντισηπτικό υγρό για χρήση από τους πελάτες / επισκέπτες.
  • Υπάρχει διαρκής ενημέρωση εργαζομένων και πελατών/επισκεπτών με οπτικοακουστικό υλικό οδηγιών εντός του καταστήματος (video) καθώς και οι ανάλογες σημάνσεις.