Μήνυμα από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου ΟΤΕ
Αγαπητοί συνδρομητές, αγαπητοί μας φίλοι,

Το τελευταίο διάστημα ζούμε όλοι μια πρωτοφανή κατάσταση που έχει ανατρέψει τις προτεραιότητες, τις ανάγκες και την καθημερινότητα όλων μας. Μια κρίση που αγγίζει τα πάντα, από την υγεία μας και την υγεία των αγαπημένων μας, μέχρι την εργασία μας και την εκπαίδευση των παιδιών μας. Οι αλλαγές που βιώνουμε είναι αιφνίδιες και συχνά απρόβλεπτες. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, όλοι εμείς οι άνθρωποι του Ομίλου ΟΤΕ, είμαστε δίπλα σας. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, ακούμε τις ανάγκες σας, προσαρμόζουμε ανάλογα τη λειτουργία και τις δράσεις μας. Αγωνιζόμαστε καθημερινά για να μπορέσει κάθε ένας από εσάς, ο οικογενειάρχης, ο εργαζόμενος, ο μαθητής, ο νέος, οι δημόσιες υπηρεσίες, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι ένοπλες δυνάμεις, τα σώματα ασφαλείας, η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της να συνεχίσει τη ζωή της. Να διατηρήσει ανοιχτό το παράθυρο στον κόσμο. Να νιώθει ασφαλής.
Περισσότερα ↓
Πριν από δύο χρόνια υποσχεθήκαμε «έναν κόσμο καλύτερο για όλους» μέσω της τεχνολογίας. Αυτή τη στιγμή, περισσότερο από ποτέ, αντιλαμβανόμαστε το βάρος της ευθύνης. Οι τηλεπικοινωνίες είναι αγαθό ζωτικής σημασίας για όλους. Είναι προϋπόθεση για τη διεξαγωγή του κυβερνητικού έργου. Δικλείδα ασφαλείας, ιδίως για τους ηλικιωμένους και τις ευπαθείς ομάδες. Μέσο για να συνεχίσουν οι επιχειρήσεις να προσφέρουν υπηρεσίες στους πελάτες τους με εναλλακτικούς τρόπους. Εργαλείο για τους ήρωες γιατρούς μας. Δίοδος για να συνεχίσουμε όλοι να επικοινωνούμε, να εργαζόμαστε, να μαθαίνουμε, να ψυχαγωγούμαστε, από την ασφάλεια του σπιτιού μας. Γι’ αυτό, η αδιάλειπτη λειτουργία των δικτύων μας και των υπηρεσιών μας είναι τεράστιας σημασίας.

Αυτό φροντίζουν οι άνθρωποί μας σε κάθε άκρο της Ελλάδας. Από τον Έβρο μέχρι την Γαύδο και από το Καστελόριζο έως τους Οθωνούς, οι άνθρωποί μας παραμένουν στις επάλξεις. Το 80% των εργαζομένων μας δουλεύει από το σπίτι. Θέλω να αναφερθώ ειδικά στους συναδέλφους που, λόγω του αντικειμένου τους, παραμένουν εκεί έξω. Τεχνικοί πεδίου, μηχανικοί, προγραμματιστές, εκπρόσωποι της Εξυπηρέτησης και του ΙΤ, αλλά και το προσωπικό των καταστημάτων μας, εργάζονται μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, για να δίνουν λύσεις σε εσάς, στα νοσοκομεία, στους φορείς της Πολιτείας, όταν αυτές δεν μπορούν να δοθούν απομακρυσμένα. Τους ευχαριστώ όλους, κάθε έναν προσωπικά, για την αυταπάρνηση και τον επαγγελματισμό που επιδεικνύουν. Είναι οι ήρωες της καθημερινότητάς μας. Είμαστε όλοι υπερήφανοι γι’ αυτούς.

Η εθνική ομοψυχία και η ατομική ευθύνη είναι τα μεγαλύτερα όπλα μας στη συλλογική μάχη απέναντι στον κορωνοϊό. Με τη σύμπραξη όλων μας, η χώρα μας θα βγει νικήτρια, περιορίζοντας στο ελάχιστο τις απώλειες. Μείνετε σπίτι, μείνετε ασφαλείς. Και να ξέρετε ότι, αυτές τις δύσκολες ώρες, μπορείτε να στηρίζεστε στον Όμιλο ΟΤΕ.

Από το σπίτι, καλύτερα για όλους.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΑΜΑΖ
Κλείσιμο ↑
Οι πελάτες μας
Είμαστε δίπλα σας για να επικοινωνείτε ελεύθερα, για να συνεχίσετε να είστε κοντά στην οικογένεια και τους συνεργάτες σας.
Μάθε περισσότερα →
Το δίκτυό μας
Είμαστε δίπλα σας για να είστε συνεχώς συνδεδεμένοι, αξιοποιώντας όλες μας τις υποδομές για να απολαμβάνετε απρόσκοπτη συνδεσιμότητα.
Μάθε περισσότερα →
Τα καταστήματά μας
Είμαστε δίπλα σας για να καλύψουμε κάθε σας ανάγκη με ασφάλεια.
Μάθε περισσότερα →
Λύσεις για επικοινωνία, εργασία και ψυχαγωγία,
από την ασφάλεια του σπιτιού σας
ΔΩΡΕΑΝ 15GB
ΓΙΑ 30 ΗΜΕΡΕΣ!
Για να επικοινωνείτε ελεύθερα, να
εργάζεστε και να ψυχαγωγείστε όπως πάντα!
My COSMOTE &
WHAT’S UP apps!
Κάντε τα πάντα από το κινητό σας!
COSMOTE HISTORY HD
LIVE 24/7@YouTube
Επιλεγμένο πρόγραμμα ελεύθερο για όλους,
μέσα από το επίσημο κανάλι YouTube.
Οι πελάτες μας
Είμαστε δίπλα σας για να επικοινωνείτε ελεύθερα, για να συνεχίσετε να είστε κοντά στην οικογένεια και τους συνεργάτες σας.
Πώς με βοηθάτε τώρα που οι ανάγκες επικοινωνίας έχουν αυξηθεί;
Η COSMOTE στηρίζει τους πελάτες της προσφέροντας 15GB σε κάθε σύνδεση ή καρτοκινητό COSMOTE για 1 μήνα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενεργοποιήσουν την προσφορά των 15GB μέσα από τις εφαρμογές MyCOSMOTE και WHATS’UP μέχρι 12/4/20.
Τώρα που βρισκόμαστε συνεχώς στο σπίτι, πώς μπορείτε να βοηθήσετε στην ψυχαγωγία μας;

Η COSMOTE TV, στηρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες της ελληνικής οικογένειας για ποιοτική ψυχαγωγία όσο «μένουμε σπίτι», προσφέρει, ελεύθερα για όλους, επιλεγμένο πρόγραμμα με ντοκιμαντέρ και εκπομπές του COSMOTE HISTORY HD, μέσα από το επίσημο κανάλι της στο YouTube.

Επιπλέον, το πρόγραμμα που απευθύνεται στους συνδρομητές, εμπλουτίζεται με κινηματογραφικά blockbuster, παιδικό πρόγραμμα και παραγωγές μεγάλων σκηνοθετών σε Α΄προβολή.

Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε άμεσα τη νέα COSMOTE TV που είναι διαθέσιμη μέσα από πακέτα συμβολαίου (π.χ. Entry Pack, Cinema Pack, κ.ά.) και ευέλικτα Mini Packs (πχ Cinema, Sports, Documentaries κ.ά.), τα οποία διατίθενται -χωρίς δέσμευση- μεμονωμένα ή συνδυαστικά με εύκολη αγορά μέσω πιστωτικής κάρτας. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο www.cosmotetvott.gr

Πώς μπορώ να βελτιώσω την ταχύτητα και το σήμα του WiFi μου, τώρα που είμαστε όλοι συνέχεια στο σπίτι;

Η ταχύτητα του WiFi επηρεάζεται από τον αριθμό των συσκευών που συνδέονται ταυτόχρονα στο router και μπορεί να βελτιωθεί μέσα από την αναβάθμιση της ταχύτητας της σύνδεσής σας. Μπορείτε να την αναβαθμίσετε, μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE, το cosmote.gr ή καλώντας στο 13888.

Επιπλέον:

  • μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE μπορείτε να αλλάξετε τη συχνότητα WiFi του router (δείτε περισσότερα για WiFi extenders στο GERMANOS.GR και COSMOTE.GR)
  • μπορείτε να εγκαταστήσετε ενισχυτή σήματος
  • προτείνουμε να χρησιμοποιείτε τις WiFi συσκευές σας όσο πιο κοντά γίνεται στον router
  • αν χρειάζεστε να αξιοποιήσετε τη μέγιστη ταχύτητα που παρέχει η σύνδεσή σας, μπορείτε να συνδέσετε το laptop/HY σας με καλώδιο δικτύου Ethernet απ’ ευθείας στον router σας

Σε κάθε περίπτωση, καλώντας το 13888, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσουμε.

Πώς βοηθά η COSMOTE ώστε να λύνονται άμεσα τα προβλήματα internet στο σπίτι ή την επιχείρησή μου;

Μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE στην επιλογή «Διαχειρίσου τον εξοπλισμό και τις συνδέσεις σου», μπορείτε να ελέγξετε άμεσα την κατάσταση της σύνδεσής σας και να κάνετε κάποιες πρώτες ενέργειες, π.χ. επανεκκίνηση του router, εκτροπή της εισερχόμενης κίνησης δωρεάν από το σταθερό στο κινητό σας.

Επιπλέον, καλώντας στο 13888 (ιδιώτες) ή 13818 (επιχειρήσεις), μπορεί να γίνει αμέσως διάγνωση του προβλήματος. Όπου είναι δυνατό επιλύουμε άμεσα τη βλάβη ή εξασφαλίζουμε εναλλακτικές λύσεις για άμεση συνδεσιμότητα στο internet π.χ. μέσω του δικτύου κινητής.

Σε κάθε περίπτωση, οι τεχνικοί μας δουλεύουν συνεχώς ώστε οι βλάβες να επιλύονται στο συντομότερο δυνατό χρόνο, με προτεραιότητα στις ευπαθείς ομάδες και σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης.

Πώς μπορώ να πληρώσω το λογαριασμό μου online ή τηλεφωνικά;

Μπορείτε εύκολα να πληρώσετε τον λογαριασμό σας ή ακόμα και λογαριασμούς τρίτων (π.χ. μελών της οικογένειας ή φίλων που δεν έχουν πρόσβαση σε καταστήματα ή στους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής) με τους εξής τρόπους:

  • μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE, αποκτώντας επιπλέον 500MB data δωρεάν στο κινητό σας
  • στο cosmote.gr
  • μέσα από τις πλατφόρμες e-banking των τραπεζών με τις οποίες συνεργάζεστε

Εναλλακτικά, μπορείτε να πληρώσετε το λογαριασμό σας καλώντας στο 1305 και πληρώνοντας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

Πώς μπορώ να ανανεώσω το χρόνο ομιλίας του καρτοκινητού μου online;

Μπορείτε εύκολα να ανανεώσετε τον χρόνο ομιλίας σας μέσα από τις εφαρμογές MyCOSMOTE και WHATS’UP, αποκτώντας ταυτόχρονα δωρεάν data στο κινητό σας, κερδίζοντας επιπλέον δωρεάν MB, ή από το cosmote.gr.

Μέσα από τις ίδιες εφαρμογές, σας δίνεται επίσης η δυνατότητα να ανανεώσετε τον χρόνο ομιλίας και για άλλους χρήστες (π.χ. μέλη οικογένειας, φίλους, (κτλ.) που δεν έχουν πρόσβαση σε καταστήματα ή στους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής).

Το smartphone ή το tablet μου έχει κάποιο πρόβλημα. Πώς μπορεί να με βοηθήσει η COSMOTE;

Εφόσον αντιμετωπίζετε θέμα με το smartphone ή το tablet σας, επικοινωνήστε με το 13888 και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης από το Cosmote@Your Service θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.

Τώρα που εργάζομαι από το σπίτι, πώς μπορώ να εκτρέψω τις κλήσεις από το σταθερό της επιχείρησής μου;

Μέσα από την εφαρμογή MyCOSMOTE ή στο cosmote.gr , μπορείτε να ενεργοποιήσετε δωρεάν την υπηρεσία εκτροπής, ώστε να κατευθύνετε τις κλήσεις που δέχεστε στο σταθερό σας, σε όποιον άλλον αριθμό επιθυμείτε, επιλέγοντας εσείς τον τρόπο/είδος εκτροπής. Χρεώσεις υπάρχουν μόνο για τη χρήση της υπηρεσίας. Εάν έχετε πρόγραμμα με χρόνο ομιλίας ή απεριόριστες κλήσεις, καταναλώνετε χρόνο από το πρόγραμμά σας.

Μπορώ να βάλω ηχογραφημένο μήνυμα καλωσορίσματος στην επιχείρησή μου για να ενημερώνω για την λειτουργία της, από το σπίτι μου;

Η υπηρεσία COSMOTE Smart Office παρέχει τη δυνατότητα για ηχογραφημένο μήνυμα, καθώς και για άλλες υπηρεσίες, όπως virtual fax, εκτροπές, λίστες διανομής (line hunting) κτλ., τις οποίες οι επαγγελματίες μπορούν να διαχειρίζονται μέσω του cosmote.gr. Περισσότερες πληροφορίες εδώ ή στο 13818.

Μπορώ να επικοινωνήσω με τον Account Manager που έχει αναλάβει την επιχείρηση μου, χωρίς να πραγματοποιήσουμε συνάντηση;

Εάν έχετε ήδη Account Manager, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του τηλεφωνικά ή μέσω videoconference για να συζητήσετε τις ανάγκες σας. Για την ασφάλεια τόσο των πελατών μας, όσο και των εργαζομένων μας, είναι πολιτική της εταιρείας μας να αποφεύγουμε όλες τις κατ’ ιδίαν συναντήσεις.

Επίσης, μπορείτε να καλείτε στο 13818, την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών COSMOTE.

Το δίκτυό μας
Είμαστε δίπλα σας για να είστε συνεχώς συνδεδεμένοι, αξιοποιώντας όλες μας τις υποδομές για να απολαμβάνετε απρόσκοπτη συνδεσιμότητα.
Το σήμα κινητής στο σπίτι μου δεν είναι καλό. Πώς μπορείτε να βοηθήσετε σε αυτό;

Για να λύσετε αυτό το πρόβλημα αρκεί να έχετε καλό σήμα WiFi και να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία WiFi Calling. Η υπηρεσία αυτή όταν βρεθείτε σε κάποιο σημείο με περιορισμένο σήμα κινητής, δρομολογεί τις κλήσεις φωνής μέσα από το δίκτυο WiFi. Δείτε εδώ εάν η συσκευή σας την υποστηρίζει και πώς θα την ενεργοποιήσετε.

Αυτή την περίοδο, η κίνηση στα δίκτυα έχει αυξηθεί σημαντικά. Έχει επηρεαστεί η ποιότητα των δικτύων και των υπηρεσιών της COSMOTE;

Η κίνηση στα δίκτυά μας σταθερής και κινητής έχει αυξηθεί καθώς είναι η προϋπόθεση για να ενημερωθούμε, να εργαστούμε και να ψυχαγωγηθούμε από το σπίτι.

Χάρη στις επενδύσεις μας τα προηγούμενα χρόνια στο δίκτυο οπτικών ινών και στην αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου κινητής, τα δίκτυά μας αντεπεξέρχονται με επιτυχία στην αυξημένη κίνηση, κρατώντας ψηλά την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Σε κάθε περίπτωση, συνιστούμε σε όλους εσάς να τηρείτε τις οδηγίες που έχει εκδώσει η Πολιτεία για ορθή χρήση του Διαδικτύου https://mindigital.gr/archives/1262.

Τι ενέργειες κάνει η COSMOTE για να αυξηθεί περαιτέρω η χωρητικότητα των δικτύων της;

Όλοι εμείς οι άνθρωποι της COSMOTE, συνεχίζουμε να δουλεύουμε – οι περισσότεροι εξ’ αποστάσεως – αξιοποιώντας προσθετικά τις δυνατότητες της τεχνολογίας (Artificial Intelligence, Big Data analytics, automations, κ.α.), για τη διασφάλιση αδιάλειπτης και ποιοτικής επικοινωνίας για όλους.

Εφόσον χρειαστεί, θα υλοποιήσουμε τις όποιες αναγκαίες ενέργειες κρίνουμε απαραίτητες, έτσι ώστε να συνεχίσουν όλοι να έχουν αδιάλειπτη επικοινωνία.

Πώς μπορεί η COSMOTE να ανταποκριθεί σε τυχόν προβλήματα στο δίκτυό της, ενώ εφαρμόζεται μοντέλο εξ’ αποστάσεως εργασίας;

Το μοντέλο εξ’ αποστάσεως εργασίας (remote work) που εφαρμόζεται σε ευρεία κλίμακα, δεν επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της ομάδας τεχνολογίας της COSMOTE. Χάρη στο προηγμένο ψηφιακό οικοσύστημα του Ομίλου ΟΤΕ, ένα μεγάλο εύρος προβλημάτων μπορεί να προληφθεί και να επιλυθεί αυτοματοποιημένα από υπολογιστές 24 ώρες το 24ώρο, με απόλυτη συνέπεια και ταχύτητα. Επιπλέον, αξιοποιώντας τις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες τηλεργασίας, οι άνθρωποι του ΟΤΕ μπορούν να εργάζονται από το σπίτι τους σαν να βρίσκονταν στο γραφείο τους, πάντα σε θέση να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις ανάγκες σας.

Οι τεχνικοί πεδίου της COSMOTE παραμένουν στην πρώτη γραμμή, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα προστασίας που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας για την ασφάλεια των ίδιων και των πελατών.

Τα καταστήματά μας
Είμαστε δίπλα σας για να καλύψουμε κάθε σας ανάγκη με ασφάλεια.
Τα καταστήματά σας θα λειτουργούν;

Είναι προτιμότερο να παραμείνετε στο σπίτι και να χρησιμοποιήσετε το My COSMOTE App, το cosmote.gr ή να μας καλέσετε στο 13888 για να σας εξυπηρετήσουμε.

Εάν παρ’ όλα αυτά προτιμάτε να έρθετε σε κάποιο κατάστημά μας, επιλεγμένα καταστήματα COSMOTE και καταστήματα της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζουν να λειτουργούν, με μειωμένο ωράριο και αυξημένα μέτρα προστασίας, μόνο για βασικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και επισκευές ή αντικαταστάσεις συσκευών.

Ποια καταστήματα είναι ανοιχτά και με τι ωράριο;

Είναι ανοιχτά επιλεγμένα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, τα οποία θα λειτουργούν με μειωμένο ωράριο.
Συγκεκριμένα, θα είναι ανοιχτά καθημερινά, από Δευτέρα έως Σάββατο, 09.00 - 15.00.

Μπείτε στα sites cosmote.gr και germanos.gr για να δείτε ποιο κατάστημα στην περιοχή σας είναι ανοιχτό και σας εξυπηρετεί καλύτερα.

Παρακαλούμε εάν επισκεφθείτε κάποιο από τα καταστήματά μας να σεβαστείτε τις οδηγίες και τους κανόνες υγιεινής που ισχύουν για την προστασία όλων.

Τι υπηρεσίες παρέχει ένα κατάστημα εάν το επισκεφθώ σε αυτή την περίοδο;

Μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε για ό,τι χρειαστείτε στα καταστήματά μας, αλλά σας συστήνουμε να μας επισκεφθείτε μόνο για βασικές υπηρεσίες όπως το να πληρώσετε το λογαριασμό σας, να επισκευάσετε την κινητή σας συσκευή. Για άλλα θέματα, όπως οι αγορές προϊόντων ή η διαχείριση των συνδέσεών σας (πχ. έλεγχος υπολοίπου, ανανέωση χρόνου ομιλίας, αγορά πακέτων, διαχείριση ρούτερ, κ.ά.) σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε τις εφαρμογές My COSMOTE και WHATS’UP.

Τι μέτρα προστασίας έχετε πάρει στα καταστήματά σας;

Έχουμε πάρει αυξημένα μέτρα προστασίας για τους εργαζομένους μας και τους επισκέπτες, ακολουθώντας τις οδηγίες της Πολιτείας.

Συγκεκριμένα:

  • Σε κάθε κατάστημα, επιτρέπεται η ταυτόχρονη είσοδος 3 έως 5 επισκεπτών, ανάλογα με το μέγεθος του καταστήματος.
  • Οι εργαζόμενοι των καταστημάτων είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης.
  • Οι εσωτερικοί χώροι των καταστημάτων αερίζονται και απολυμαίνονται συστηματικά.
  • Στις εισόδους, στα ταμεία και σε κεντρικά σημεία όλων των καταστημάτων, έχουν τοποθετηθεί δοχεία με αντισηπτικό υγρό για χρήση από τους επισκέπτες.