THE 1ST DIGITAL MOBILE TELEPHONY
IN GREECE
THAT YOU CAN MANAGE EXCLUSIVELY
THROUGH YOUR MOBILE PHONE
An entire mobile telephony exclusively in your mobile phone
COSMOTE Neo, a digital only mobile that you can find it only at My COSMOTE app.
Get it
The 1st mobile service that you can get and activate
directly through your phone!
At COSMOTE Neo, everything is done 100% digitally, in just a few steps.
You subscribe using a simple selfie and the whole identification process is realized
in My COSMOTE App.
You even sign electronically!
Build Your Own Plan according to your needs
You can choose data and talk time according to your needs. At COSMOTE Neo, you have enough GB and talk time so that you never run out, while you can change your choices even monthly. And if at the end of the month, you haven’t consumed them, then your data, talk time and SMS roll over to one more month.
Make the COMBINATION
THAT SUITS YOU BEST!
No commitments
It just takes a tap to end your plan for as long as you like,
without any commitments, while you can activate it equally easily.
We are welcoming you at COSMOTE Neo with free
100GBfor 12 months!
Find out what you need to activate COSMOTE Neo via My COSMOTE App.
Find out how
New connection & portability
A new connection to COSMOTE Neo can be realized
directly and easily:
  • Come up with the plan you want
  • Fill in your email
  • Verify your personal information quickly and easily via your mobile phone
  • Get you new SIM card, activate it and… start communicating!
Change your top-up phone to
COSMOTE Neo
The conversion of your top-up phone has never been easier:
  • Come up with the plan you want
  • Fill in your email
  • Enter your billing information and…
    start communicating!
 
 
 
Νέα Σύνδεση COSMOTE Neo κρατώντας τον αριθμό σου
Νέα Σύνδεση COSMOTE Neo με νέο αριθμό
Μετάτρεψε το καρτοκινητό σου σε COSMOTE Neo, εύκολα και γρήγορα.
Leading network with incredible speeds,
wherever you are!
COSMOTE Neo and the largest mobile telephony network in Greece offer you incredible
options and an amazing experience wherever you are in the country,
with the guarantee of COSMOTE.
Find out more
FAQs
Do you want to find out more? Check out all the answers here.
See FAQsClose
Πώς πληρώνω το COSMOTE Neo;
Με ένα απλό πάτημα στην οθόνη του κινητού σου, εννοείται! To COSMOTE Neo εξοφλείται μηνιαία με χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, την οποία θα χρειαστεί να εισάγεις κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης. Αυτό το κάνεις μόνο μια φορά και έπειτα η χρέωση πραγματοποιείται αυτόματα κάθε μήνα.
Δεν εκδίδεται λογαριασμός και λαμβάνεις κάθε μήνα τα αποδεικτικά πληρωμής, στο e-mail που έχεις δηλώσει κατά την ενεργοποίηση.
Μπορείς να αλλάξεις την κάρτα που καταχώρησες ή ακόμα και να διακόψεις τη σύνδεσή σου μέσα από το My COSMOTE App.
Πώς μπορώ να φέρω τον αριθμό μου από άλλον πάροχο στην COSMOTE και να ενεργοποιήσω το COSMOTE Neo;
Και πάλι εύκολα, κατευθείαν από το κινητό σου! Και συγκεκριμένα, από την ενότητα «Διαχείριση Συνδέσεων», στο My COSMOTE App. Χρειάζεται να έχεις πρόχειρη την ταυτότητά σου (ή κάποιο άλλο έγγραφο ταυτοποίησης), καλό φωτισμό και όρεξη για selfie! Συμπληρώνεις τον αριθμό του κινητού για το οποίο ενδιαφέρεσαι, φτιάχνεις το πλάνο σου όπως εσύ θες και πληκτρολογείς τα στοιχεία αποστολής για τη νέα σου κάρτα SIM.
Αφού παραλάβεις την κάρτα SIM, έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις άμεση ενεργοποίηση, σκανάροντας το barcode που θα βρεις στον φάκελο, μέσω του My COSMOTE App, ή να περιμένεις έως και 14 μέρες για την ενεργοποίησή της. Εάν επιλέξεις να περιμένεις 14 ημέρες, μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου από την ενότητα «Παραγγελίες». Μόλις περάσει το διάστημα των 14 ημερών θα πρέπει να επιστρέψεις στο My COSMOTE App, να σκανάρεις το barcode στον φάκελο της κάρτας SIM και να εισάγεις τα στοιχεία της κάρτας χρέωσης.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου για το COSMOTE Neo;
Με λίγα μόνο βήματα στην ενότητα «Παραγγελίες» του My COSMOTE App.
Επιπλέον, σε περίπτωση που έχεις ζητήσει νέο αριθμό ή να φέρεις τον αριθμό σου από άλλον πάροχο στην COSMOTE, θα λάβεις e-mail με κωδικό για την παρακολούθηση της αποστολής της κάρτας SIM από την εταιρεία courier.
Γιατί χρειάζεται να προσθέσω το email μου κατά την ενεργοποίηση του COSMOTE Neo μέσω του My COSMOTE App;
Χρειαζόμαστε το email σου για να σου στέλνουμε τα παραστατικά από τη μηνιαία ανανέωση του COSMOTE Neo και από τις αγορές των έξτρα πακέτων.
Υπάρχει κόστος για την αποστολή της κάρτας SIM του COSMOTE Neo;
Μην ανησυχείς, τα αναλαμβάνουμε όλα εμείς. Η αποστολή της κάρτας SIM γίνεται χωρίς δική σου επιβάρυνση.
Δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την κάρτα SIM του COSMOTE Neo;
Ακολουθώντας κάποια απλά βήματα στην αρχική οθόνη του My COSMOTE App, σκανάρεις το barcode που θα βρεις στον φάκελο της SIM κάρτας σου και την ενεργοποιείς. Το barcode που πρέπει να σκανάρεις ξεκινάει από 89300…
Εναλλακτικά, μπορείς να πληκτρολογήσεις τον κωδικό του barcode και να συνεχίσεις τη διαδικασία. Σε περίπτωση που η ενεργοποίηση δεν είναι εφικτή, θα δεις σχετικό επεξηγηματικό μήνυμα στο My COSMOTE App.
Εάν δεν ενεργοποιήσεις άμεσα την κάρτα SIM που έχεις παραλάβει, υπάρχει περίπτωση να ακυρωθεί η παραγγελία σου και να πρέπει να την επαναλάβεις.
Πόσο κοστίζει το COSMOTE Neo;
Το κόστος του πακέτου εξαρτάται από τον συνδυασμό data και χρόνου ομιλίας που θα κάνεις για να καλύψεις τις ανάγκες σου. Μπορείς να δεις τις επιλογές που έχεις και το κόστος τους εδώ.
Εάν τον επόμενο μήνα έχεις διαφορετικές ανάγκες, μπορείς να αλλάξεις την επιλογή σου στην ενότητα «Διαχείριση» του My COSMOTE App.
Υπάρχει περίπτωση με το COSMOTE Neo να χρεωθώ παραπάνω από το πάγιό μου;
Η μηνιαία χρέωση στην πιστωτική κάρτα γίνεται κάθε μήνα ανάλογα με το πάγιο του συνδυασμού που έχεις επιλέξει. Όταν καταναλώσεις το 80% και το 100% από τα διαθέσιμα λεπτά ομιλίας ή data θα ενημερωθείς με SMS. Εάν το διαθέσιμο υπόλοιπο σου εξαντληθεί, θα μπορείς να αγοράσεις έξτρα πακέτα δεδομένων, χρόνου ομιλίας και μηνυμάτων, εφόσον το επιθυμείς, με χρέωση στην κάρτα σου.
Και μην ξεχνάς ότι στην ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου στο My COSMOTE App, μπορείς να αλλάξεις το πλάνο σου, όποτε θέλεις!
Τι επιλογές έχω σε περίπτωση που καταναλώσω τα λεπτά ομιλίας και τα data του COSMOTE Neo;
Το έχουμε προβλέψει! Μπορείς εύκολα μέσα από το My COSMOTE App να ενεργοποιήσεις κάποιο extra πακέτο ανάλογα με τις ανάγκες σου σε Ιnternet, ομιλία ή SMS.
Όλα τα extra πακέτα ακολουθούν την ημερομηνία λήξης του COSMOTE Neo!
Σε ποιους προορισμούς μπορώ να καταναλώσω τα διαθέσιμα λεπτά ομιλίας και μηνύματα του COSMOTE Neo;
Τα λεπτά ομιλίας και μηνύματα που συμπεριλαμβάνονται στη δωρεάν χρήση, αφορούν σε κλήσεις ομιλίας και αποστολή μηνυμάτων (SMS) προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας (γεωγραφικούς αριθμούς και αριθμούς κινητής τηλεφωνίας).
Εάν επιθυμείς να πραγματοποιήσεις κλήσεις προς μη γεωγραφικούς αριθμούς (εκτός των αριθμών κινητής τηλεφωνίας), με πολύ απλό τρόπο κάνεις ανανέωση χρηματικού υπολοίπου μέσα από την ενότητα «Ανανεώσεις» στο My COSMOTE App.
Εάν με το COSMOTE Neo δεν καταναλώσω τα μηνιαία διαθέσιμα GΒ και λεπτά ομιλίας προς όλους, θα τα χάσω;
Όχι, στο COSMOTE Neo τίποτα δεν πάει χαμένο! Εφόσον ολοκληρωθεί επιτυχώς η μηνιαία πληρωμή, τα δεδομένα σου, τα λεπτά ομιλίας και τα SMS σου, μεταφέρονται για 1 μήνα ακόμη, αν δεν τα έχεις καταναλώσει!

Μην ξεχνάς πως στη ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου, μπορείς να αλλάζεις το πλάνο σου, όποτε θέλεις!
Πόσες αλλαγές μπορώ να κάνω στο COSMOTE Neo μου;
Κάθε αλλαγή που κάνεις, εφαρμόζεται την επόμενη ημερομηνία που θα ανανεωθεί το πλάνο σου. Εάν θέλεις, μπορείς να αλλάζεις πλάνο ακόμα και κάθε μήνα!
Το COSMOTE Neo μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο εξωτερικό;
Tα ενσωματωμένα λεπτά ομιλίας, SMS και ΜΒ του COSMOTE Neo μπορούν να χρησιμοποιηθούν δωρεάν σε Ε.Ε., Ισλανδία, Λίχτενσταϊν και Νορβηγία.
Οι χώρες όπου αφορά η δωρεάν περιαγωγή είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γαλλική, Γουιάνα, Γερμανία, Γιβραλτάρ, Γουαδελούπη, Δανία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, (ΛΑ) Ρεγιούνιον, Λετονία, Λιθουανία, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μαρτινίκα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φιλανδία.
Ποια έγγραφα θα χρειαστώ για να ενεργοποιήσω το COSMOTE Neo;
Για να φτιάξεις το COSMOTE Neo πλάνο σου, θα χρειαστεί να έχεις μαζί σου ένα έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο). Κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης, θα χρειαστεί να βρίσκεσαι σε ένα χώρο με καλό φωτισμό, για να ανεβάσεις μια φωτογραφία σου και ένα liveness video, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για τη διαδικασία ταυτοποίησης. Στην περίπτωση που προκύψει κάποιο θέμα (π.χ. το έγγραφο που ανέβασες δεν είναι ευκρινές), θα δεις σχετικό μήνυμα στην οθόνη του My COSMOTE App, το οποίο θα σε καθοδηγήσει κατάλληλα.
Είμαι πελάτης COSMOTE σταθερής. Ποιες επιπλέον παροχές δικαιούμαι με το COSMOTE Neo;
Με τo COSMOTE One μπορείς να κερδίζεις δωρεάν προνόμια κάθε μήνα, συνδυάζοντας το COSMOTE Neo σου με το σταθερό COSMOTE. Μπορείς να έχεις επιπλέον 1GB για 7 ημέρες, αρκεί να ενεργοποιήσεις το COSMOTE One. Επιπλέον, κερδίζεις 1.000’ ομιλίας κάθε μήνα για να επικοινωνείς µε όλα τα κινητά και σταθερά του COSMOTE One.
Είμαι εταιρικός πελάτης, μπορώ να χρησιμοποιήσω το COSMOTE Νeo;
Το COSMOTE Νeo απευθύνεται αποκλειστικά σε ιδιώτες. Μπορείς να το ενεργοποιήσεις ως προσωπική σου σύνδεση.
Τι συμβαίνει εάν προκύψει κάποιο πρόβλημα με την κάρτα χρέωσης την ημέρα πληρωμής του COSMOTE Neo;
Μην ανησυχείς, εμείς μέσα στις επόμενες 5 μέρες θα προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε την πληρωμή. Μέχρι τότε μπορείς να καταναλώσεις το διαθέσιμο υπόλοιπό σου από τον προηγούμενο μήνα. Όταν ολοκληρωθεί επιτυχώς η μηνιαία πληρωμή, το πλάνο σου θα ανανεωθεί. Η ημερομηνία πληρωμής δεν αλλάζει και δε χρειάζεται να θυμάσαι νέες ημερομηνίες. Μπορείς πάντα να αλλάξεις την κάρτα χρέωσης μέσα από την ενότητα «Πιστωτικές κάρτες» στο My COSMOTE App.
Σε περίπτωση που δεν επιλυθεί το πρόβλημα εντός των 5 ημερών, θα χάσεις το υπόλοιπό σου καθώς και την επόμενη ανανέωση. Μπορείς να ενεργοποιήσεις εκ νέου το COSMOTE Neo από την ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου, στο My COSMOTE App.
Τι συμβαίνει εάν διαγράψω την κάρτα χρέωσης του COSMOTE Neo;
Εάν διαγράψεις την κάρτα, την οποία χρησιμοποιείς για τις μηνιαίες πληρωμές του COSMOTE Neo, από το My COSMOTE App, δε θα ανανεωθούν οι παροχές σου την προκαθορισμένη ημερομηνία και τυχόν υπόλοιπα δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα από εκείνη την ημερομηνία και έπειτα.
Μην ξεχνάς ότι μπορείς, όποτε θέλεις, να αλλάξεις την κάρτα χρέωσης του COSMOTE Neo από την ενότητα «Πιστωτικές κάρτες» του My COSMOTE App καθώς και να ενεργοποιήσεις εκ νέου το COSMOTE Neo από τη «Διαχείριση» της σύνδεσής σου.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω ξανά το COSMOTE Neo;
Εάν επιλέξεις να διακόψεις το COSMOTE Neo ή εάν δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς η αυτόματη μηνιαία πληρωμή, μπορείς να ενεργοποιήσεις εκ νέου το COSMOTE Neo από την ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου, στο My COSMOTE App.
Προσοχή! Η δυνατότητα εκ νέου ενεργοποίησης είναι διαθέσιμη για 13 μήνες από την τελευταία επιτυχημένη πληρωμή. Μετά την πάροδο αυτών, η σύνδεση διακόπτεται οριστικά και χάνεται ο αριθμός σύνδεσης.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με έναν εκπρόσωπο για οτιδήποτε χρειαστώ σχετικά με το COSMOTE Neo;
Για ό,τι θες να ρωτήσεις και δεν το βρίσκεις στις συχνές ερωτήσεις, στην ενότητα «Υποστήριξη» του My COSMOTE App θα βρεις τον προσωπικό βοηθό της COSMOTE για να σε καθοδηγήσει.
Εκδίδεται λογαριασμός για το COSMOTE Neo;
Κάθε μήνα σου στέλνουμε τα αποδεικτικά πληρωμής στο e-mail που έχεις δηλώσει κατά την ενεργοποίηση. Δεν εκδίδεται λογαριασμός
Μπορώ κατά την ενεργοποίηση του COSMOTE Neo να επιλέξω αν επιθυμώ να εκδίδεται τιμολόγιο;
Μπορείς να επιλέξεις να εκδίδεται τιμολόγιο κατά την ενεργοποίηση του COSMOTE Neo, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία έκδοσης.
Μπορείς να αλλάξεις την επιλογή σου μέσα από την ενότητα «Διαχείριση» στο My COSMOTE App.
Μπορώ να παραγγείλω COSMOTE Neo για έναν φίλο μου ή συγγενικό μου πρόσωπο;
Μπορείς να ενεργοποιήσεις COSMOTE Neo μόνο με τα προσωπικά σου στοιχεία.
Πώς ενεργοποιώ την προσφορά «100GB για 12 μήνες»;
Με νέα ενεργοποίηση COSMOTE Neo (Αλλαγή από Καρτοκινητό, Νέο αριθμό ή Φορητότητα) σου προσφέρουμε δωρεάν 100GB για 12 μήνες!
Το δώρο αποδίδεται αυτόματα, εντός 2 ημερών από την ενεργοποίηση του COSMOTE Neo και θα λάβεις SMS κατά την απόδοσή του.
Μην ξεχνάς ότι μπορείς να ελέγχεις άμεσα το διαθέσιμο υπόλοιπό σου από το MyCOSMOTE App.
Εάν έχεις ενεργά και άλλα πακέτα με τον ίδιο προορισμό (π.χ. εθνικά δίκτυα) προτεραιότητα έχει αυτό που λήγει πρώτο.

*Τα GB της προσφοράς μπορούν να καταναλωθούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς κανένα περιορισμό. Προϋπόθεση για την διατήρηση των δωρεάν 100 GB είναι η επιτυχής ανανέωση του μηνιαίου πλάνου, για το διάστημα των 12 μηνών.