Managed Security Services
Managed Security Services
Γενική περιγραφή
Monitoring and Alerting
  • 24ωρη παρακολούθηση των συστημάτων της επιχείρησής σου, με στόχο τον εντοπισμό περιστατικών ασφάλειας,
  • ενημέρωση για περιστατικά ασφάλειας βάσει SLA και παροχή συμβουλών άμεσα, μέσω τηλεφώνου, για τη διερεύνηση και την αντιμετώπιση του περιστατικού (εάν κριθεί αναγκαίο, μηχανικοί του Ομίλου ΟΤΕ επισκέπτονται επί τόπου τις εγκαταστάσεις της επιχείρησής σου, για να επιδιορθώσουν οποιοδήποτε ζήτημα),   
  • παρακολούθηση των υποδομών σου (logs, incidents και αναφορών), μέσω εξειδικευμένου Security Web Portal,
  • διατήρηση των logs σου (log retention) για προκαθορισμένο χρονικό διάστημα,
  • έγκαιρη ενημέρωση, μέσω e-mail, newsletter και webcasts, για νέες απειλές ασφάλειας, γνωστές επιθέσεις, ενημερώσεις και εξελίξεις σχετικές με τον εξοπλισμό της επιχείρησής σου.
Device Management
  • Πλήρης διαχείριση των συστημάτων ασφαλείας που έχεις επιλέξει για την επιχείρησή σου, η οποία περιλαμβάνει:
    • πραγματοποίηση απομακρυσμένων ρυθμίσεων στις παραμέτρους των συστημάτων ασφαλείας που διαθέτεις (Change Requests),
    • hardening (ενίσχυση των ρυθμίσεων ασφαλείας),
    • εγκατάσταση ενημερώσεων,
    • δυνατότητα επιτόπιων επισκέψεων εξειδικευμένων μηχανικών του Ομίλου ΟΤΕ για τον έλεγχο της καλής λειτουργίας και την παραμετροποίηση των συστημάτων ασφαλείας της επιχείρησής σου.
  • Ενημέρωση για διάφορα ζητήματα, όπως για παράδειγμα device specific updates, patches, θέματα ασφάλειας ή 0-day attacks.

Η υπηρεσία παρέχεται από την ΟΤΕ Α.Ε.
Πώς θα το αποκτήσεις

Καλώντας την Εξυπηρέτηση Εταιρικών πελατών COSMOTE, στο 13818!

Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας!