Eurobank

Eurobank:
 
Μεγάλο βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού με μία πρωτοποριακή υπηρεσία!
 
 
 
Η ανάγκη
Τη δυναμική της μετάβαση στη νέα ψηφιακή εποχή επεδίωκε η Eurobank με στόχο την εξασφάλιση της αποδοτικότερης λειτουργίας των τραπεζικών μονάδων, αλλά και τη βελτίωση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της.

Συγκεκριμένα, αναζητούσε προηγμένες υπηρεσίες τεχνολογίας για να προσφέρει στους πελάτες της απομακρυσμένη ασφαλή συνεργασία για τις τραπεζικές τους συναλλαγές.
Οι λύσεις
Η λύση δόθηκε με την πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking, μια προηγμένη μορφή τηλεδιάσκεψης, που προσφέρει πρώτη στους επιχειρηματικούς πελάτες της η Eurobank, αξιοποιώντας τις εξειδικευμένες λύσεις τεχνολογίας COSMOTE.

Οι πελάτες της Eurobank έχουν πλέον τη δυνατότητα προσωποποιημένης εξυπηρέτησης σε ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον, από εξειδικευμένους συμβούλους, μέσω video κλήσης υψηλής ευκρίνειας, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα της Τράπεζας.

Το έργο περιλαμβάνει:
  • την εγκατάσταση πλατφόρμας Cisco για απομακρυσμένη συνεργασία μεταξύ πελατών και τράπεζας,
  • τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πρωτοποριακών εφαρμογών με ασφάλεια και εμπιστευτικότητα επικοινωνίας,
  • τεχνική υποστήριξη για τα επόμενα 5 χρόνια.

 
Τα οφέλη
Η καινοτόμος υπηρεσία v-Banking, μοναδική σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εκσυγχρονίζει τις τραπεζικές συναλλαγές, δίνοντας προτεραιότητα στον επιχειρηματία και την επιχείρηση. Έτσι, καλύπτονται οι ανάγκες της επιχείρησης, ενώ μειώνονται οι λειτουργικές δαπάνες και ο χρόνος εκτέλεσης καθημερινών εργασιών.

Ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής της Eurobank, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, ανέφερε σχετικά: «Η υπηρεσία v-Banking είναι ένα ακόμη σημαντικό βήμα στην πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurobank που υλοποιείται με γνώμονα τη συνεχή υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογικών εργαλείων στην σύγχρονη τραπεζική και την πελατοκεντρική προσέγγιση της Τράπεζας. Το v- Banking φέρνει την τράπεζα στην επιχείρηση, αναβαθμίζοντας στην πράξη και με τον πλέον σύγχρονο τρόπο την εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών πελατών της Eurobank, με σεβασμό στο χρόνο και τις ανάγκες τους. Η νέα υπηρεσία εντάσσεται στη στρατηγική της Τράπεζας για την ενίσχυση και ουσιαστική στήριξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας, με πρωτοποριακά εργαλεία που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες τεχνολογικές τάσεις διεθνώς».
facebook
instagram
youtube
twitter