Για την εκπαίδευση της ομάδας πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον με στόχο την άριστη ενεργοποίηση της αγοράς, ο οργανισμός χρειαζόταν έναν ανανεωμένο τρόπο μέσω digital training που θα λαμβάνει υπόψιν τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρίας ανά κανάλι αγοράς, αλλά και τα λειτουργικά, αισθητικά σημεία του κάθε χώρου.
Ολοκληρωμένη πλατφόρμα εκπαίδευσης Δημιουργία πλατφόρμας, για την εκπαίδευση των εργαζομένων σε σενάρια στησίματος μαγαζιού, ακολουθώντας τον οδηγό του “look of success”, μέσα από ένα mobile, tablet, desktop και Virtual Reality application.
Gamification Ειδικά διαμορφωμένα test με έντονο gamification. Οι εργαζόμενοι ζουν μία εμπειρία 360 περιήγησης και δημιουργούν το τέλειο κατάστημα, συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα, στρατηγικές προτεραιότητες και τα εργαλεία ενεργοποίησης της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Πλατφόρμα εκπαίδευσης και αξιολόγησης Η νέα ολοκληρωμένη πλατφόρμα δεν βασίζεται μόνο στην καινοτομία της τεχνολογίας και του gamification, αλλά λειτουργεί ως μέσο εκπαίδευσης και αξιολόγησης.
Σύνδεση με Administration Panel Συνεχής ανανέωση περιεχομένου από τους διαχειριστές για την ανάλυση προόδου, εντοπισμό σημείων βελτίωσης και εξαγωγή KPI reports για καλύτερο έλεγχο και αξιοποίηση του δυναμικού.
Δημιουργία κοινότητας / Ενίσχυση σχέσεων Αξιοποίηση της δημιουργικότητας και εμπειρίας των εργαζομένων με την δημιουργία μίας κοινότητας που δίνει feedback για τον βαθμό επιτυχίας της ενεργοποίησης με βάση τις στρατηγικές προτεραιότητες, ενισχύοντας τη σχέση μεταξύ της εταιρείας και των ανθρώπων της.
Διακρίσεις: Για την δημιουργία του aVatar Digital Interactive Training, η Coca-Cola 3Ε σε συνεργασία με την COSMOTE διακρίθηκαν στα BITE AWARDS στην κατηγορία «Βραβεία σε Εταιρείες Πληροφορικής & Επικοινωνιών» και υποκατηγορία «Εισαγωγή Νέου Καινοτόμου Προϊόντος /Υπηρεσίας».