Αναβάθμιση του κέντρου επικοινωνίας των ομάδων πωλήσεων και customer care, αξιοποιώντας τα σύγχρονα ψηφιακά κανάλια, με σκοπό τη βέλτιστη και προσωποποιημένη εμπειρία πελάτη.
Genesys Cloud CX™️ platform: Υιοθέτηση της πλατφόρμας Genesys Cloud CX™, που επιτρέπει στους sales ambassadors να επικοινωνούν με τους πελάτες, χρησιμοποιώντας διάφορα ψηφιακά κανάλια όπως τα social media, εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, email ή τηλεφωνικές κλήσεις.
Audiocodes Direct Routing: Ενεργοποίηση της τεχνολογίας Audiocodes, για διευκόλυνση της απρόσκοπτης διασύνδεσης και συνεργασίας μεταξύ του front office κατά τη χρήση του Genesys Cloud CX™ και των υπαλλήλων του back office κατά την χρήση του Microsoft Teams.
Εκπαίδευση: Απομακρυσμένη εκπαίδευση 1400 sales ambassadors σε 24 χώρες στην νέα πλατφόρμα.
Cloud Managed Services: Υπηρεσίες διαχείρισης και συντήρησης για 4 έτη, εξασφαλίζοντας την ορθή, ασφαλή και οικονομικά αποδοτική λειτουργία.
24 Χώρες: Ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας για 24 κέντρα πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη και την Αφρική.
Αυτοματοποίηση διαδικασιών: Αυτοματοποίηση διαδικασιών πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών με self-service δυνατότητες, αξιοποιώντας προηγμένες pop up οθόνες που εμφανίζουν αυτόματα πληροφορίες για τους πελάτες.
OmniChannel CX εμπειρία: Προσωποποιημένη OmniChannel CX εμπειρία, που χρησιμοποιεί τα σύγχρονα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, ενισχύοντας παράλληλα τη διασύνδεση μεταξύ Customer Satisfaction και απόδοσης εργαζομένων.
Customer journey: Δυνατότητα πραγματοποίησης διαφορετικών customer journeys, επιτρέποντας στον τελικό χρήστη να επιλέγει ο ίδιος το κανάλι ψηφιακής επικοινωνίας που θα χρησιμοποιεί, κάθε φορά.