Βοήθεια και Υποστήριξη για COSMOTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης

Αν έχεις οποιαδήποτε απορία ή αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα, το Help Desk της COSMOTE TV είναι πάντα στη διάθεσή σου.
Με 24ωρη εξυπηρέτηση, 7 ημέρες την εβδομάδα μπορείς να καλείς στo τηλέφωνo 13888 ή εναλλακτικά επικοινώνησε μαζί μας ηλεκτρονικά εδώ.

Με την αγορά της COSMOTE TV Mέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης προμηθεύτηκες έναν αποκωδικοποιητή Hybrid (ο οποίος μπορεί να διαθέτει ή όχι σκληρό δίσκο). Ο αποκωδικοποιητής Hybrid μπορεί να συνδεθεί είτε μέσω Δορυφόρου είτε μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης ανάλογα με την υπηρεσία που έχει ενεργοποιήσει ο Συνδρομητής και τη συνδεσμολογία που θα πραγματοποιήσει. 

Η εγκατάσταση της υπηρεσίας είναι πολύ εύκολη. Παρακαλούμε ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες σύνδεσης ώστε να εμφανιστεί στην οθόνη της τηλεόρασής σου το μενού μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης.

Για να δεις τις οδηγίες εγκατάστασης της υπηρεσίας COSMΟΤΕ MULTIROOM πάτησε εδώ.

 

 

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

 

Για την εγκατάσταση του Αποκωδικοποιητή/Set top box και τη λειτουργία της υπηρεσίας είναι απαραίτητο να έχετε εγκαταστήσει συμβατό Modem ADSL και η γραμμή ADSL να έχει συγχρονίσει (για να συνδέσετε το Modem συμβουλευτείτε τις οδηγίες εγκατάστασής του.)

 

 

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ (SET TOP BOX)

1. Σύνδεσε τη θύρα ETHERNET 4 (STB) του router σας με την αντίστοιχη θύρα του αποκωδικοποιητή. 

 

2. Σύνδεσε τον αποκωδικοποιητή με την τηλεόρασή σου μέσω της θύρας TV SCART ή HDMI χρησιμοποιώντας το κατάλληλο καλώδιο, ανάλογα με τον τύπο σύνδεσης που υποστηρίζει η τηλεόρασή σου. Για υψηλή ανάλυση εικόνας και ήχου σύνδεσε τον αποκωδικοποιητή με την τηλεόρασή σου μέσω καλωδίου HDMI.

Για αναλυτική περιγραφή της συνδεσμολογίας του αποκωδικοποιητή με την τηλεόρασή σου ή και άλλες οπτικοακουστικές συσκευές, συμβουλέψου το εγχειρίδιο χρήσης του αποκωδικοποιητή.

 

                                                                                                                        

3. Σύνδεσε το τροφοδοτικό ρεύματος στην πρίζα και το καλώδιο ρεύματος στην είσοδο τροφοδοσίας του αποκωδικοποιητή. 

 

4. Στη συνέχεια, θέσε στη θέση ON το διακόπτη τροφοδοσίας, ο οποίος βρίσκεται στην πίσω πλευρά του αποκωδικοποιητή και πάτησε το πλήκτρο STANDBY στην μπροστινή πλευρά του αποκωδικοποιητή ή στο τηλεχειριστήριό σου. Στους αποκωδικοποιητές με σκληρό δίσκο δεν υπάρχει διακόπτης τροφοδοσίας στην πίσω πλευρά του δέκτη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πατήσεις το πλήκτρο STANDBY στην μπροστινή πλευρά του αποκωδικοποιητή ή στο τηλεχειριστήριό σου.

 

Αφού ενεργοποιήσεις τον αποκωδικοποιητή, στην οθόνη της τηλεόρασής σου θα εμφανιστεί το μήνυμα "Ρύθμιση αποκωδικοποιητή σε εξέλιξη...Παρακαλώ περιμένετε". 

                                                                 

 

5. Σε λίγα λεπτά θα εμφανιστεί μία οθόνη με το μενού “Επιλογή Γλώσσας” στην οθόνη της τηλεόρασής σου.

 

6. Στην συνέχεια θα εμφανιστεί η οθόνης σύνδεσης στην υπηρεσία. Συμπλήρωσε, χρησιμοποιώντας το τηλεχειριστήριο, τα στοιχεία που σου ζητούνται (“Ταυτότητα Συνδρομητή”, “Συνδρομητική Κάρτα”). Στην επόμενη οθόνη πρέπει να εισάγεις τον “Κωδικό Pin” του Αρχικού Χρήστη (Διαχειριστή). Συμπλήρωσε όλα τα στοιχεία βάσει των οδηγιών ενεργοποίησης που σου έχουν παραδοθεί.

Αν δεν σου ζητηθούν οι παραπάνω κωδικοί αλλά ο Κωδικός Συνδρομητικής Κάρτας, έλεγξε ότι έχεις συνδέσει τον αποκωδικοποιητή στη θύρα 4 (STB) του router, ότι το router είναι ενεργό και η γραμμή ADSL/VDSL έχει συγχρονίσει. Εάν έχεις κάνει λάθος σύνδεση θα πρέπει να επανεκκινήσεις τον αποκωδικοποιητή ώστε να εμφανιστεί η σωστή οθόνη σύνδεσης.
Μετά την ενεργοποίηση ενδέχεται να ξεκινήσει αυτόματα η αναβάθμιση λογισμικού του αποκωδικοποιητή ή να εμφανιστεί σχετικό μήνυμα το οποίο σου επιτρέπει να αναβάλλεις την αναβάθμιση. Συνίσταται να προχωρήσεις άμεσα στην αναβάθμιση. Για να αποφευχθούν τυχόν βλάβες δεν θα πρέπει να αποσυνδέσεις τον αποκωδικοποιητή από το ρεύμα και το δίκτυο κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης. Η αναβάθμιση διαρκεί μερικά λεπτά και μπορεί να απαιτηθεί μετά την ολοκλήρωσή της να εισάγεται ξανά τους κωδικούς σου.

Ο αποκωδικοποιητής διατίθεται έναντι εκμίσθωσης. Για τις τιμές εκμίσθωσης μπορείς να ενημερωθείς μέσα από τον Τιμοκατάλογο. Σε περίπτωση βλάβης (μη υπαιτιότητας πελάτη) παρέχεται υποστήριξη από τον ΟΤΕ για όσο διάστημα παρέχεται η υπηρεσία COSMOTE TV. 

 

Διάβασε το ηλεκτρονικό εγχειρίδιο χρήσης για τον απλό αποκωδικοποιητή ή αυτόν που υποστηρίζει δυνατότητες εγγραφής προγραμμάτων και μάθε τα πάντα γύρω από τον τρόπο εγκατάστασης και χρήσης της υπηρεσίας.

Πάτησε πάνω στο μοντέλο του αποκωδικοποιητή για να ανοίξει το manual και μετά αποθήκευση 

Ηybrid ΚΑΟΝ NS1110H

Hybrid TECHNICOLOR DSI 810H

  • Τι είναι η COSMOTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης;

    H COSMOTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης είναι η υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης από τον ΟΤΕ και περιλαμβάνει μια πληθώρα καναλιών από όλες τις θεματικές ενότητες (μεγάλα ελληνικά κανάλια και περιφερειακά, αθλητικά κανάλια, κανάλια με ταινίες/σειρές, ντοκιμαντέρ, παιδικά προγράμματα, ειδησεογραφικά, lifestyle, μουσικά, ενηλίκων) και διαδραστικές υπηρεσίες όπως, COSMOTE REPLAY TV για να βλέπετε προγράμματα που χάσατε τις τελευταίες 48 ώρες σε επιλεγμένα κανάλια, COSMΟΤΕ CINEMA ON DEMAND, όπου μπορείτε να νοικιάσετε πρεμιέρες αλλά και κλασικές ταινίες, COSMOTE TV PLUS για να απολαμβάνεις όποια στιγμή επιθυμείς ταινίες και ξένες σειρές από τα κανάλια COSMOTE CINEMA ή ντοκιμαντέρ και εκπομπές του COSMOTE HISTORY, χωρίς καμία χρέωση (εφόσον τα κανάλια COSMOTE CINEMA & COSMOTE HISTORY περιλαμβάνονται στο πακέτο συνδρομής σου), κ.α. 
  • Τι είναι η υπηρεσία COSMOTE CINEMA ON DEMAND;

    Στην υπηρεσία COSMOTE CINEMA ON DEMAND έχεις τη δυνατότητα να «νοικιάσεις» από μια συλλογή την ταινία που επιθυμείς να δεις. Η ταινιοθήκη της υπηρεσίας COSMOTE CINEMA ON DEMAND απαρτίζεται από πλούσια γκάμα ταινιών πρώτης προβολής αλλά και κλασσικές. Από τη στιγμή που νοικιάσεις την ταινία της επιλογής σου, είναι διαθέσιμη για προβολή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στις πληροφορίες τις ταινίας (συνήθως έως 48 ώρες). Η υπηρεσία COSMOTE CINEMA ON DEMAND διαθέτει ταινίες από μεγάλα Hollywood Studios που ανανεώνονται σε μηνιαία βάση.

  • Ποια κανάλια περιλαμβάνει η COSMOTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης;

    H COSMOTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης περιλαμβάνει μια πληθώρα καναλιών από όλες τις θεματικές ενότητες (μεγάλα ελληνικά κανάλια και περιφερειακά, αθλητικά κανάλια, κανάλια με ταινίες/σειρές, ντοκιμαντέρ, παιδικά προγράμματα, ειδησεογραφικά, lifestyle, μουσικά, ενηλίκων). Ενημερώσου αναλυτικά για τα κανάλια της υπηρεσίας εδώ
  • Ποιες είναι οι προϋποθέσεις αγοράς COSMΟΤΕ TV Mέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης;

    Για την απόκτηση της υπηρεσίας απαιτείται σύνδεση ADSL ή VDSL από τον ΟΤΕ, αποκωδικοποιητής, ασύρματο router συμβατό με COSMΟΤΕ TV Mέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης και τηλεόραση με έξοδο scart ή/και HDMI.

    Σε κάθε περίπτωση γίνεται έλεγχος από τα σημεία πώλησης ΟΤΕ για την διαθεσιμότητα της υπηρεσίας στην γραμμή του πελάτη. (Δύναται να διαπιστωθεί αδυναμία παροχής της υπηρεσίας μετά την ενεργοποίηση, που οφείλεται στις ιδιαιτερότητες της κάθε γραμμής και δεν είναι δυνατό να διαπιστωθεί εκ των προτέρων.)

  • Πώς θα ενημερωθώ ότι έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία μου;

    O OTE ενεργοποιεί την υπηρεσία εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την υποβολή της σχετικής αίτησης, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις για να αποκτήσεις την COSMOTE TV Mέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης. Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου θα λάβεις ένα σχετικό ενημερωτικό SMS στο κινητό που είχες δηλώσει κατά την στιγμή της αγοράς της υπηρεσίας.
  • Τι πρέπει να κάνω για να ενεργοποιήσω την υπηρεσία μου;

    Αφού συνδέσεις το modem & τον αποκωδικοποιητή σου (STB) σύμφωνα με τις οδηγίες που βρήκες στη συσκευασία του εξοπλισμού, άνοιξε την τηλεόρασή σου.

    Κατά τη διάρκεια ενεργοποίησης της COSMΟΤΕ TV Mέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης θα χρειαστεί να περιμένεις 1 με 2 λεπτά έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία της εγκατάστασης. Στο τέλος της διαδικασίας θα εμφανιστεί στην οθόνη της τηλεόρασής σου ένα μήνυμα που θα ζητάει να γίνει «Επιλογή Γλώσσας». Στη συνέχεια θα πρέπει να συμπληρώσεις, χρησιμοποιώντας το τηλεχειριστήριο σου, τα στοιχεία που σου ζητούνται: «Ταυτότητα Συνδρομητή» & «Συνδρομητική Κάρτα» και στην επόμενη οθόνη τον «Κωδικό PIN» του Χρήστη με βάση τα στοιχεία που σου δόθηκαν στη φόρμα ενεργοποίησης.

    Μπορείς να βρεις οδηγίες στην ενότητα «Εγκατάσταση & Ενεργοποίηση» της Βοήθειας και Υποστήριξης ή να κατεβάσεις το manual που αντιστοιχεί στον αποκωδικοποιητή σου από την ενότητα «Οδηγίες Χρήσης COSMOTE TV».

  • Το modem και ο αποκωδικοποιητής βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Πώς μπορώ να τα συνδέσω;

    Σε περίπτωση που ο χώρος σου δεν σου επιτρέπει να συνδέσεις το modem με τον αποκωδικοποιητή απευθείας μέσω Ethernet καλωδίου (π.χ. λόγω μεγάλης απόστασης) μπορείς να προμηθευτείς ειδικά Adaptors (Powerline Adaptors) τα οποία σου επιτρέπουν τη διασύνδεση των δύο συσκευών μέσω του ηλεκτρικού δικτύου του σπιτιού σου. Θα πρέπει να επισημάνουμε, όμως, ότι σ’ αυτήν την περίπτωση ο ΟΤΕ δεν εγγυάται την απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας καθώς η ποιότητα της διασύνδεσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού. Υπάρχουν συγκεκριμένα Powerline Adaptors που υποστηρίζουν υπηρεσίες IPTV τα οποία μπορείς να τα προμηθευτείς είτε από τον ΟΤΕ, είτε από το εμπόριο.

    Η εγκατάσταση με τα ειδικά Adaptors είναι πολύ απλή αρκεί να ακολουθήσεις τις οδηγίες που συνοδέουν την συσκευασία τους. Ωστόσο, στην περίπτωση που δεν μπορείς να πραγματοποιήσεις την εγκατάσταση μόνος σου και εφόσον έχεις προμηθευτεί τα ειδικά Adaptors από τον ΟΤΕ, διατίθεται υπηρεσία "Εγκατάσταση Powerplugs" με κόστος 20€, που πραγματοποιείται από εξουσιοδοτημένο τεχνικό εγκαταστάσεων COSMOTE TV. Το κόστος της εγκατάστασης καταβάλλεται στον εξουσιοδοτημένο τεχνικό.

  • Πως μπορώ να νοικιάσω μια ταινία στην υπηρεσία COSMOTE CINEMA ON DEMAND;

    Για να νοικιάσεις μια ταινία στην υπηρεσία COSMOTE CINEMA ON DEMAND, επίλεξε απλά την ταινία της αρεσκείας σου πατώντας το κουμπί "OK" από το τηλεχειριστήριό σου. Κατόπιν εμφανίζεται ένα παράθυρο που σου ζητά να βάλεις το προσωπικό σου Κωδικό PIN που σου δόθηκε στις οδηγίες ενεργοποίησης (εκτός και αν το έχεις ήδη αλλάξει). Αφού εισάγεις σωστά τον Κωδικό PIN η ταινία ξεκινά αμέσως.

    Για πελάτες με αποκωδικοποιητή Hybrid, o αποκωδικοποιητής πραγματοποιεί έλεγχο της σύνδεσης DSL, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη θέασή της. Εάν η ταχύτητα σύνδεσής σας δεν επαρκεί για την προβολή της ταινίας ή εάν επιθυμείς να τη δεις αργότερα (εντός του χρόνου δικαιωμάτων προβολής που ισχύουν από τη στιγμή της ενοικίασης), έχεις τη δυνατότητα να αποθηκεύσεις προσωρινά την ταινία στον σκληρό σου δίσκο επιλέγοντας «Λήψη».

  • Μπορώ να νοικιάσω μια ταινία και να συνεχίσω να τη βλέπω στην υπηρεσία COSMOTE TV GO στο κινητό, στο tablet ή στον υπολογιστή μου;

    Ναι. Αν έχεις αποκωδικοποιητή Hybrid, μπορείς να ξεκινήσεις να βλέπεις μια ταινία στην υπηρεσία COSMOTE CINEMA ON DEMAND στην τηλεόρασή σoυ και να συνεχίσεις την προβολή της στο COSMOTE TV GO στο κινητό, στο tablet ή στον υπολογιστή σου, εφόσον πρόκειται για ταινία σε Standard Definition ανάλυση που είναι διαθέσιμη και στον κατάλογο COSMOTE CINEMA ON DEMAND του COSMOTE TV GO.

  • Τι είναι η υπηρεσία COSMOTE REPLAY TV;

    Με την υπηρεσία COSMOTE REPLAY TV σου δίνεται η δυνατότητα να:
    - Βλέπεις προγράμματα που «έχασες» τις τελευταίες 48 ώρες
    - Βλέπεις από την αρχή το ζωντανό πρόγραμμα, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει
    - Κάνεις pause, rewind ή fastforward όπως και με ένα dvd player στα προγράμματα των τελευταίων 48 ωρών και στο ζωντανό.
    - Χωρίς επιπλέον κόστος και εξοπλισμό

    Η υπηρεσία COSMOTE REPLAY TV διατίθεται σε επιλεγμένα προγράμματα των μεγάλων Ελληνικών καναλιών, των καναλιών COSMOTE SPORT καθώς και επιλεγμένων θεματικών καναλιών.

  • Τι είναι οι υπηρεσίες Pause TV (Time Shift) & Personal Video Recording (PVR);

    Με τις υπηρεσίες αυτές έχεις τη δυνατότητα να “παγώσεις” ή να εγγράψεις το ζωντανό πρόγραμμα της τηλεόρασης καθώς και να προγραμματίσεις μελλοντικές εγγραφές μέσω του αποκωδικοποιητή σου.

    Πιο συγκεκριμένα με την υπηρεσία Pause TV μπορείς να παγώσεις τη ροή του τηλεοπτικού προγράμματος την ώρα που το παρακολουθείς πατώντας «pause» και να την ξεκινήσεις μετά από λίγα λεπτά, συνεχίζοντας να βλέπεις το πρόγραμμα από εκεί που το είχες σταματήσει. Επιπλέον, εφόσον είσαι συντονισμένος σε κάποιο κανάλια και θες να δεις μια σκηνή που έχασες μπορείς να κάνει αυτόματα rewind και να την ξαναδείς.

    Με την δυνατότητα εγγραφής προγραμμάτων, μπορείς να προγραμματίσεις να γράψεις τις αγαπημένες σου εκπομπές ή σειρές ή τον αγώνα που θέλεις ώστε να τα παρακολουθήσεις όποτε εσύ επιθυμείς.

    Για να κάνεις χρήση των παραπάνω 2 λειτουργιών, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή αποκωδικοποιητή με σκληρό δίσκο.

    Επιπλέον, για αποκωδικοποιητή Hybrid χωρίς σκληρό δίσκο, υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης εξωτερικού σκληρού δίσκου συγκεκριμένων προδιαγραφών.

    Με το συγκεκριμένο αποκωδικοποιητή έχεις επιπλέον τη δυνατότητα:

    - να προγραμματίσεις να γράψεις ένα ή περισσότερα προγράμματα ορίζοντας τη χρονική διάρκεια

    - να προγραμματίσεις την εγγραφή όλων των επεισοδίων ενός κύκλου σειράς με το πάτημα ενός κουμπιού

    - να ορίσεις τον χρόνο εγγραφής πριν & μετά τη λήξη του προγράμματος βάσει της πληροφορίας του οδηγού προγράμματος

  • Τι είναι η υπηρεσία Απομακρυσμένης Εγγραφής;

    Πλέον εάν έχεις αποκωδικοποιητή Hybrid με σκληρό δίσκο (PVR) μπορείς μέσω της υπηρεσίας COSMOTE TV GO να δώσεις απομακρυσμένα εντολή για εγγραφή στον αποκωδικοποιητή που βρίσκετε σπίτι σου. 
    Για πελάτες COSMOTE TV Μέσω Δορυφόρου θα πρέπει ο αποκωδικοποιητής σου να έχει συνδεθεί και στο δίκτυο Internet, οποιουδήποτε παρόχου για λειτουργία Hybrid.
    Για να θέσεις μια απομακρυσμένη εγγραφή προγράμματος παρακαλώ βεβαιώσου ότι ο αποκωδικοποιητής σου δεν βρίσκεται σε κατάσταση παθητικής αναμονής.  Μπορείς να αλλάξεις την συγκεκριμένη ρύθμιση στον αποκωδικοποιητή σου στο Μενού/Ρυθμίσεις/Γενικές Ρυθμίσεις/Εξοικονόμηση ενέργειας/Απενεργοποίηση.
    Για να έχεις πρόσβαση στην επιλογή της εγγραφής, θα πρέπει να έχεις συνδεθεί με τον λογαριασμό σου στην εφαρμογή COSMΟΤΕ TV GO.  H επιλογή «Εγγραφή» είναι διαθέσιμη μέσα από το μενού Πρόγραμμα, από τη λίστα καναλιών COSMOTE TV.  Έχεις τη δυνατότητα να ορίσεις εγγραφή μεμονωμένων προγραμμάτων αλλά και εγγραφή σειρών.
    Στην εφαρμογή COSMΟΤΕ TV GO εφόσον επιλέξεις εγγραφή εμφανίζεται το παράθυρο επιβεβαίωσης, όπου από την επιλογή «Κοινοποίηση» έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις αν η συγκεκριμένη εγγραφή θα είναι ορατή από άλλους χρήστες του λογαριασμού σου. 

    Στο μενού Ο λογαριασμός μου/ Εγγραφές  έχεις τη δυνατότητα να δεις την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι εγγραφές που έχεις ορίσει, είτε από την υπηρεσία COSMOTE TV GO είτε από τον αποκωδικοποιητή σου και να τις διαχειριστείς.
    Οι εγγραφές είναι κατηγοριοποιημένες ανάλογα με τον τύπο του περιεχομένου (Όλες, Απλοί Τίτλοι, Σειρές), ενώ μπορείς να τις φιλτράρεις ανάλογα με την κατάστασή τους (Σε εγγραφή, Προγραμματισμένες, Ολοκληρωμένες, Ημιτελείς, Σε Διακοπή , Αποτυχημένες)
    Η κατάσταση εγγραφής προσδιορίζεται με την ανάλογη σήμανση για ευκολότερη αναγνώριση.

    1.  Εγγραφή σε εξέλιξη

    2.  Ολοκληρωμένη εγγραφή

    3.  Μερικώς Ολοκληρωμένη Εγγραφή 

    4.  Προγραμματισμένη Εγγραφή

    5.  Αποτυχημένη εγγραφή 

    6.  Η εγγραφή έχει διακοπεί από τον χρήστη

    7.  Εκκρεμεί ενημέρωση για την κατάσταση της εγγραφής

  • Μπορώ να συνδέσω εξωτερικό σκληρό δίσκο στον αποκωδικοποιητή μου;

    Η σύνδεση εξωτερικού σκληρού δίσκου είναι δυνατή σε αποκωδικοποιητή Hybrid χωρίς σκληρό δίσκο (μοντέλο KAON MEDIA NS1110H). Ο σκληρός δίσκος πρέπει να είναι 160GB το λιγότερο και 2TB το περισσότερο, έκδοσης USB 2.0 ή νεώτερης, με παροχή DC5V, 0,5 A. Ο σκληρός δίσκος συνδέεται στην σχετική υποδοχή USB του αποκωδικοποιητή και θα πρέπει να διαμορφωθεί (format) πριν τη χρήση του. Με τη διαμόρφωση θα διαγραφεί οποιοδήποτε περιεχόμενο έχετε ήδη αποθηκευμένο. Μετά τη διαμόρφωση του σκληρού δίσκου το περιεχόμενο που αποθηκεύεται σε αυτόν είναι προσβάσιμο αποκλειστικά από το συγκεκριμένο αποκωδικοποιητή ενώ σε περίπτωση που συνδέσετε έναν νέο σκληρό δίσκο το περιεχόμενο του αρχικού δίσκου δεν θα είναι πλέον προσβάσιμο. Για να χρησιμοποιηθεί ο σκληρός δίσκος εκ των υστέρων σε άλλη συσκευή (π.χ.PC) θα πρέπει να διαμορφωθεί εκ νέου. 
  • Όταν κάνω εγγραφή ενός προγράμματος μπορώ ταυτόχρονα να παρακολουθώ το ζωντανό πρόγραμμα;

    Κατά τη διάρκεια εγγραφής ενός προγράμματος μπορείς να παρακολουθείς κανονικά τη ζωντανή ροή του χωρίς καμιά παρεμβολή. Επιπλέον μπορείς να χρησιμοποιήσεις και την υπηρεσία του “Pause TV” οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείς χωρίς περιορισμούς.

  • Εάν έχω και COSMOTE TV GO η διαχείριση του λογαριασμού μου είναι κοινή;

    Εάν έχεις αποκωδικοποιητή Hybrid η διαχείριση του λογαριασμού σου για τις υπηρεσίες COSMOTE TV & COSMΟΤΕ TV GO είναι κοινή. Έτσι, μπορείς:

    - να μοιράσεις περιεχόμενο μεταξύ των συσκευών τους (π.χ. να ξεκινήσεις να βλέπεις μια Standard Definition ταινία στην υπηρεσία COSMOTE CINEMA ON DEMAND στην τηλεόρασή σου (αποκωδικοποιητή) και να συνεχίσεις την προβολή της στο COSMOTE TV GO εφόσον είναι διαθέσιμη (στο κινητό, στο tablet ή στον υπολογιστή σου). 

    - να ορίσεις υπενθυμίσεις για ένα πρόγραμμα και να ενημερώνεσαι σε όλες τις συσκευές σου συμπεριλαμβανομένου του αποκωδικοποιητή σου

    - να ορίσεις αγαπημένα κανάλια ή προγράμματα

    - να διαχειρίζεσαι τους χρήστες της υπηρεσίας (π.χ. αν θέλει κάποιος  να αλλάξει το επίπεδο γονικού ελέγχου για το παιδί του στο σπίτι, θα μπορεί να το κάνει απομακρυσμένα από την υπηρεσία COSMOTE TV GO). 

  • Πως μπορώ να αλλάξω τον Κωδικό PIN;

    Για να αλλάξεις τον Κωδικό PIN:

    Για αποκωδικοποιητή Pirelli/ADB ή Tilgin επίλεξε από το «Βασικό Μενού», «Ρυθμίσεις», «Ρυθμίσεις Χρηστών», «Νέος Κωδικός PIN». Αφού εισάγεις σωστά τον τρέχον Κωδικό PIN, θα σου ζητηθεί να εισάγεις νέο Κωδικό PIN μέσω του τηλεχειριστηρίου σου, πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα. Ο Κωδικός PIN πρέπει να είναι 4ψηφιος αριθμητικός.

    Για αποκωδικοποιητή Hybrid (Μοντέλο KAON NS1110) η αλλαγή του PIN γίνεται από το μενού «Λογαριασμός Χρήστη», «Δικαιώματα Χρηστών», «Αλλαγή Κωδικού PIN».

    Επιπλέον, εάν ξέχασες το PIN σου έχεις τη δυνατότητα να θέσεις ένα νέο από το My COSMOTE, στην ενότητα MyTV, εδώ.

  • Τι είναι ο Γονικός Έλεγχος και πως μπορώ να αλλάξω το επίπεδο προστασίας;

    Μέσα από τον Γονικό Έλεγχο έχεις τη δυνατότητα να απαγορεύσεις στα παιδιά σου την πρόσβαση σε περιεχόμενο για ανηλίκους. Τα επίπεδα είναι 5 και τα ορίζεις ως εξής: Πχ. αν επιλέξεις «Επιθυμητή η γονική συναίνεση», οι επιλογές που υπερβαίνουν το συγκεκριμένο επίπεδο κλειδώνουν. Θα χρειαστεί να πληκτρολογήσεις τον Κωδικό PIN για προβολή εκπομπής/ταινίας με βαθμό καταλληλότητας «Απαραίτητη η γονική συναίνεση».

    Για αποκωδικοποιητή Hybrid επίλεξε «Λογαριασμός Χρήστη», «Δικαιώματα Χρηστών», «Γονικός Έλεγχος».

    Επιπλέον, στον αποκωδικοποιητή Hybrid έχεις τη δυνατότητα:

    - Να κλειδώσεις συγκεκριμένα κανάλια από το μενού «Κανάλια»
    - Να κλειδώσεις καταλόγους COSMOTE CINEMA ON DEMAND & COSMOTE TV PLUS από το μενού «Ταινίες»
    - Να ορίσεις μηνιαίο ανώτατο όριο ενοικιάσεων ταινιών COSMOTE CINEMA ON DEMAND από το  μενού «Όριο ενοικιάσεων»

    Ακόμη, έχεις την δυνατότητα να φτιάξεις επιπλέον Χρήστες/Προφίλ για τα μέλη της οικογένειάς σου ορίζοντας ξεχωριστά δικαιώματα για τον κάθε Χρήστη/Προφίλ.

  • Πώς μπορώ να προστατέψω τα παιδιά από το να δουν νοικιασμένες ταινίες που περιέχουν ακατάλληλο περιεχόμενο;

    Για αποκωδικοποιητή Hybrid μπορείς να εφαρμόσεις τον Γονικό Έλεγχο και να θέσεις για παράδειγμα το επίπεδο «Κατάλληλο. Απαραίτητη η γονική συναίνεση» ώστε να μην μπορούν να προβάλουν την ταινία. Ωστόσο, θα πρέπει να διαγράψεις από το μενού «Τα On Demand μου», «Σελιδοδείκτες» τις ταινίες που δεν θέλεις να φαίνονται οι πληροφορίες τους (poster, τίτλος κτλ.)

    Επιπλέον, έχεις τη δυνατότητα να φτιάξεις ένα διαφορετικό Χρήστη/Προφίλ για το παιδί σου ώστε να μην έχει πρόσβαση στο προσωπικό σου περιεχόμενο (Αγαπημένα, Σελιδοδείκτες)  κτλ. και να του ορίσεις διαφορετικά δικαιώματα (γονικό έλεγχο, κλείδωμα καναλιών, κλείδωμα καταλόγων On Demand και όριο ενοικιάσεων).

  • Μπορώ να δημιουργήσω επιπλέον Προφίλ/Χρήστες για τα μέλη της οικογένειάς μου;

    Η δημιουργία επιπλέον Χρηστών/Προφίλ είναι δυνατή για πελάτες με αποκωδικοποιητή Hybrid. Ως Αρχικός Χρήστης είσαι και ο Διαχειριστής του λογαριασμού COSMOTE TV. Έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις έως τέσσερις (4) επιπλέον Χρήστες/Προφίλ και να ορίσεις δικαιώματα για αυτούς όπως: Γονικό έλεγχο, κανάλια και καταλόγους COSMOTE CINEMA ON DEMAND, & COSMOTE TV PLUS που θα έχουν πρόσβαση, μηνιαίο όριο ενοικιάσεων για κάθε Χρήστη ώστε να έχεις έλεγχο του λογαριασμού σου. (π.χ. μπορείς να φτιάξεις ένα προφίλ για το παιδί σου κλειδώνοντας κανάλια στα οποία δεν επιθυμείς να έχει πρόσβαση και να ορίσεις επίπεδο γονικού ελέγχου χωρίς να κλειδώνεις δικαιώματα στο δικό σου Προφίλ).

    - Ο κάθε Χρήστης μπορεί να συνδέεται στη συνέχεια απευθείας στην υπηρεσία με τους κωδικούς του και θα έχει τις δυνατότητες θέασης που έχετε ορίσει για αυτόν.

    - Επιπλέον εφόσον έχεις ενεργοποιήσει την υπηρεσία COSMOTE TV GO, μπορεί ο κάθε Χρήστης να συνδεθεί με τους κωδικούς του. Ο κάθε Χρήστης/μπορεί να βρει το Όνομα Σύνδεσής του για την υπηρεσία COSMOTE TV GO, συνδεόμενος με το Προφίλ του στον αποκωδικοποιητή στο μενού Λογαριασμός Χρήστη/Διαχείριση Χρηστών/Αλλαγή στοιχείων.

  • Τι είναι η σύνδεση λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης (Facebook & Twitter) στον αποκωδικοποιητή Hybrid;

    Οι πελάτες με αποκωδικοποιητή Hybrid έχουν την δυνατότητα να συνδέσουν τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσής Facebook ή/και Twitter ώστε να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν post στο wall τους στο Facebook ή/και στο Twitter τον τίτλο του προγράμματος που παρακολουθούν στην COSMOTE TV.
  • Τι είναι τα «Αγαπημένα» και πως μπορώ να τα διαχειριστώ;

    Για να προσθέσεις ένα κανάλι στα αγαπημένα σου ενώ παρακολουθείς ένα πρόγραμμα πάτησε το «κόκκινο» κουμπί. Εναλλακτικά, επίλεξε «Λογαριασμός Χρήστη», «Αγαπημένα Κανάλια». Με το κουμπί «ΟΚ» μπορείς να επιλέξεις ποια κανάλια θα προσθέσεις ή θα αφαιρέσεις από τα Αγαπημένα σου. Επίσης, μπορείς να αλλάξεις τη θέση ενός αγαπημένου Καναλιού. Πάτησε το «πράσινο» κουμπί, επίλεξε το αγαπημένο κανάλι που επιθυμείς να μεταφέρεις σε άλλη θέση, πατώντας «ΟΚ», πλοηγήσου με τα βελάκια στη θέση που θέλεις να το μεταφέρεις, και πατήστε «ΟΚ» ξανά. Για να αποθηκεύσεις τις αλλαγές, πάτησε το «μπλε» κουμπί.

    Ακόμη, έχεις τη δυνατότητα να πλοηγηθείς μόνο στα Αγαπημένα κανάλια. Θα πρέπει από τη «Λίστα καναλιών» ή το «Πρόγραμμα» να επιλέξεις την κατηγορία «Αγαπημένα» και να συντονιστείς σε ένα κανάλι από τη λίστα. Για να βγεις από την λίστα/πλοήγηση στα Αγαπημένα, πρέπει να επιλέξεις μια άλλη κατηγορία καναλιών (από τη «Λίστα καναλιών» ή το «Πρόγραμμα») και να συντονιστείς σε κάποιο κανάλι. Για να διαχειριστείς τα Αγαπημένα σου επίλεξε «Μενού», «Λογαριασμός Χρήστη», «Αγαπημένα κανάλια».

  • Πως μπορώ να αλλάξω την ανάλυση την οθόνης του Portal από 4:3 σε 16:9;

    Για τη σωστή προβολή του portal επίλεξε την ίδια ανάλυση (4:3 ή 16:9) τόσο από το μενού ρυθμίσεων της τηλεόρασή σου, όσο και από το μενού ρυθμίσεων της υπηρεσίας COSMOTE TV.

    Συγκεκριμένα, για την αλλαγή της ανάλυσης από το μενού COSMOTE TV:

    Για αποκωδικοποιητή Hybrid επίλεξε την επιθυμητή ανάλυση από το μενού «Ρυθμίσεις», Ρυθμίσεις Video» & «Αναλογία και Ανάλυση Οθόνης».

  • Με τι είδους καλώδιο μπορώ να συνδέσω τον αποκωδικοποιητή μου (STB) με την τηλεόρασή μου;

    Ο αποκωδικοποιητής μπορεί να συνδεθεί με την τηλεόραση είτε μέσω της εξόδου SCART, είτε μέσω της εξόδου HDMI για υψηλή ευκρίνεια. Ανάλογα με το μοντέλο, ο αποκωδικοποιητής μπορεί να διαθέτει 2 εξόδους ή μία έξοδο SCART.  Η δεύτερη έξοδος SCART μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σύνδεση του αποκωδικοποιητή με DVD Player.

  • Μπορώ να συνδέσω τον αποκωδικοποιητή μου (STB) ταυτόχρονα με 2 τηλεοράσεις;

    Ο αποκωδικοποιητής μπορεί να συνδεθεί και να λειτουργεί σωστά μόνο με μία τηλεόραση.

  • Που μπορώ να βρω οδηγίες για την εγκατάσταση της υπηρεσίας COSMΟΤΕ MULTIROOM;

    Για να δείτε τις οδηγίες εγκατάστασης της υπηρεσίας COSMOTE MULTIROOM πατήστε εδώ.
  • Πως γίνεται reboot του STB και πόση ώρα απαιτείται για να λειτουργήσει και πάλι το Portal;

    Μπορείς να επανεκκινήσεις τον αποκωδικοποιητή σου επιλέγοντας «Ρυθμίσεις / Επανεκκίνηση» από το μενού. Εναλλακτικά για επανεκκίνηση του αποκωδικοποιητή ΚΑΟΝ NS1110H πάτησε από το διακόπτη OΝ/OFF στο πίσω μέρος του.

  • Τι μπορώ να κάνω αν βλέπω εικόνα χωρίς να ακούω ήχο;

    Εάν το πρόβλημα εμφανίζεται σε όλα τα κανάλια έλεγξε τη σύνδεση του αποκωδικοποιητή με την τηλεόραση σου και βεβαιώσου ότι η ένταση της φωνής της τηλεόρασης και του αποκωδικοποιητή δεν είναι κλειστή (mute) ή χαμηλωμένη. Αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται τότε επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE στο 13888.

  • Όταν έχω ανοιχτή την υπηρεσία πέφτει λίγο η ταχύτητα του internet.

    Αυτό είναι φυσιολογικό μιας και η υπηρεσία καταναλώνει αρκετό από το διαθέσιμο bandwidth για να λειτουργήσει σωστά (χρησιμοποιεί έως και 4Mbps για κάθε κανάλι τηλεόρασης ή VOD ταινία). Για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλο το διαθέσιμο bandwidth της DSL σύνδεσης για πρόσβαση στο Internet, συνιστάται, όταν δεν χρησιμοποιείς την υπηρεσία, να έχεις το STB σε κατάσταση αναμονής (stand by).

  • Τι σημαίνει το μήνυμα «Έλεγχος ταχύτητας πρόσβασης» στον αποκωδικοποιητή Hybrid;

    Στον αποκωδικοποιητή Hybrid όταν επιλέγεις να δεις ένα πρόγραμμα COSMOTE REPLAY TV ή έναν τίτλο στις υπηρεσίες COSMOTE CINEMA ON DEMAND & COSMOTE TV PLUS μπορεί να εμφανίσει το μήνυμα «Έλεγχος ταχύτητας πρόσβασης».

    O αποκωδικοποιητής πραγματοποιεί έλεγχο της σύνδεσης DSL, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη θέαση του προγράμματος/ταινίας. Εάν η ταχύτητα σύνδεσής σου δεν επαρκεί για την προβολή της ταινίας έχεις τη δυνατότητα να αποθηκεύσεις προσωρινά το πρόγραμμα/ταινία στον σκληρό σου δίσκο επιλέγοντας «Λήψη». Για ταινίες COSMOTE CINEMA ON DEMAND θα πρέπει να νοικιάσεις πρώτα την ταινία εισάγοντας το PIN σου. Τα δικαιώματα προβολής ισχύουν από τη στιγμή της ενοικίασης.