Βοήθεια και Υποστήριξη για COSMOTE TV GO

Αν έχεις οποιαδήποτε απορία ή αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα, το Help Desk της COSMOTE TV είναι πάντα στη διάθεσή σου.
Με 24ωρη εξυπηρέτηση, 7 ημέρες την εβδομάδα μπορείς να καλείς στo τηλέφωνo 13888 ή εναλλακτικά επικοινώνησε μαζί μας ηλεκτρονικά εδώ.

  • Τι προσφέρει η υπηρεσία COSMOTE TV GO;

    Η υπηρεσία COSMOTE TV GO προσφέρεται είτε ως πρόσθετη υπηρεσία στην υπηρεσία COSMOTE TV, δηλαδή αφορά μόνο σε συνδρομητές COSMOTE TV (συνδρομητές COSMOTE TV Μέσω Δορυφόρου ή Μέσω Eυρυζωνικής Σύνδεσης), είτε ως ανεξάρτητη υπηρεσία.

    Ανάλογα το είδος του συνδρομητή διαφοροποιείται και το περιεχόμενο της υπηρεσίας. 

    Για παράδειγμα αν είσαι συνδρομητής της υπηρεσίας COSMOTE TV μπορείς στο COSMOTE TV GO να παρακολουθήσεις επιλεγμένο περιεχόμενο της υπηρεσίας COSMOTE TV, στο κινητό τηλέφωνο smartphone, στο tablet σου, στο PC ή το Laptop σου.

    Αν έχεις αποκτήσει την υπηρεσία COSMOTE TV GO για πελάτες COSMOTE Mobile τότε τα κανάλια και οι διαθέσιμες υπηρεσίες εντός του COSMOTE TV GO διαφοροποιούνται ανάλογα το πακέτο που έχεις επιλέξει (COSMOTE TV GO CINEMA, SPORTS ή FULL PACK). 

    Ανεξάρτητα από το είδος συνδρομητή, έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία σε έως δύο συσκευές κάνοντας σύνδεση με τον λογαριασμό σου ενώ η θέαση περιεχομένου είναι δυνατή μόνο από μια (1) συσκευή κάθε φορά.

    Η θέαση του περιεχομένου είναι δυνατή:

    α) εντός της οικίας του συνδρομητή COSMOTE TV εφόσον διαθέτει σύνδεση OTE ADSL/VDSL

    β) σε όλη την Ελλάδα με σύνδεση COSMOTE μέσω δικτύου 3G/4G ή χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε WiFi στην εμβέλεια της συσκευής σου από το smartphone ή το tablet σου στο οποίο λειτουργεί η σύνδεση κινητής τηλεφωνίας COSMOTE.


    Ανάλογα λοιπόν τον τύπο της υπηρεσίας που έχεις επιλέξει μπορείς:

    - Να βλέπεις επιλεγμένα κανάλια από το πακέτο COSMOTE TV ή COSMOTE TV GO standalone που διαθέτεις

    - Να βλέπεις σε επανάληψη επιλεγμένα παρελθοντικά προγράμματα, με την υπηρεσία COSMOTE REPLAY TV. Συγκεκριμένα, παρέχονται επιλεγμένα προγράμματα των τελευταίων 48ωρών από τα μεγάλα ελεύθερα ελληνικά κανάλια και τα κανάλια COSMOTE SPORT καθώς και επιλεγμένων θεματικών καναλιών       

    - Δυνατότητα να κάνεις rewind και pause στο ζωντανό πρόγραμμα επιλεγμένων προγραμμάτων (εφόσον εμφανίζεται το σχετικό εικονίδιο pause στην οθόνη)

    - Να θέσεις μια απομακρυσμένη εγγραφή προγράμματος εάν έχεις αποκωδικοποιητή Hybrid με σκληρό δίσκο (PVR) - Mόνο για συνδρομητές COSMOTE TV

    - Δυνατότητα ενοικίασης ταινιών στην υπηρεσία COSMOTE CINEMA ON DEMAND. H ενοικίαση ταινιών μέσω συσκευών Apple δεν είναι δυνατή. Ωστόσο, μπορείς να δεις τις ταινίες

      που έχεις νοικιάσει από άλλου τύπου συσκευή

    - Να διαμοιράζεις το περιεχόμενο μεταξύ των συσκευών σου (να ξεκινήσεις να βλέπεις μια ταινία και να συνεχίσεις να τη βλέπεις από μια άλλη) - Mόνο για συνδρομητές COSMOTE TV

    - Να φτιάξεις λίστες αγαπημένων προγραμμάτων

    - Να θέσεις υπενθυμίσεις

    - Να ορίσεις απομακρυσμένα εγγραφές προγραμμάτων στον Hybrid αποκωδικοποιητή με σκληρό δίσκο στο σπίτι σου - Mόνο για συνδρομητές COSMOTE TV

    - Να ενημερωθείς για «Νέα και Διαγωνισμούς» και να δεις «Προτάσεις» από το πρόγραμμα της υπηρεσίας

    - Να δεις ανά πάσα στιγμή το πρόγραμμα των καναλιών της βασικής υπηρεσίας COSMOTE TV και να ορίσεις υπενθυμίσεις στη συσκευή σου, ώστε να μη χάνεις κανένα

      πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει - Mόνο για συνδρομητές COSMOTE TV

    - Να μοιραστείς τι παρακολουθείς στην υπηρεσία COSMOTE TV GO, με τους φίλους σου στο Facebook και στο Twitter

  • Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το COSMOTE TV GO;

    COSMOTE TV GO (για πελάτες COSMOTE TV)

    Θα πρέπει να είσαι πελάτης COSMOTE TV (Μέσω Δορυφόρου ή Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης) και να έχεις μια OTE ADSL/VDSL σύνδεση ή/και κάποιο κινητό COSMOTE (εξαιρούνται τα προγράμματα: COSMOTE Mobile MΗΔΕΝΙΚΟ ΠΑΓΙΟ, COSMOTE Μy Way, COSMOTE με δωρεάν χρόνο ομιλίας, COSMOTE Economy & COSMOTE Mobile Internet με κάρτα).

    Μπορείς να δηλώσεις έως 1 σύνδεση ADSL/VDSL OTE και έως 2 συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας COSMOTE.

    Μπορείς να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία στο MY TV, εφόσον έχεις λογαριασμό ΜΥ COSMOTE. Εναλλακτικά, μπορείς να επισκεφτείς ένα Κατάστημα COSMOTE ή Γερμανός ή να καλέσεις στο 13888.

    Όταν η υπηρεσία ενεργοποιηθεί θα λάβεις μέσω SMS τους κωδικούς σύνδεσης (Όνομα Σύνδεσης και Κωδικό PIN για σύνδεση στην Υπηρεσία).

     

    COSMOTE TV GO για πελάτες COSMOTE Mobile

    Για να αποκτήσεις την υπηρεσία COSMOTE TV GO για πελάτες COSMOTE Mobile θα πρέπει να διαθέτεις μια ή δύο συνδέσεις COSMOTE Μobile που θα πρέπει να είναι ανήκουν στα στοιχεία σου. Δες τα συμβατά προγράμματα κινητής τηλεφωνίας COSMOTE εδώ. Για να αποκτήσεις την υπηρεσία μπορείς να μεταβείς σε ένα οποιαδήποτε κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ, καλώντας στο 13888 ή μέσα από το cosmote.gr.

    Όταν η υπηρεσία ενεργοποιηθεί θα λάβεις μέσω SMS τους κωδικούς σύνδεσης (Όνομα Σύνδεσης και Κωδικό PIN για σύνδεση στην Υπηρεσία).

    Η χρήση της υπηρεσίας είναι δυνατή για θέαση εκτός σπιτιού από το δίκτυο 3G/4G COSMOTE ή από οποιοδήποτε WiFi στην εμβέλεια της συσκευής σου, από την συσκευή στην οποία λειτουργεί η σύνδεση κινητής τηλεφωνίας COSMOTE.

     

  • Σε ποιες συσκευές μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία COSMOTE TV GO;

    Έχεις τη δυνατότητα να συσχετίσεις έως δυο συσκευές στο λογαριασμό σου. H συσχέτιση πραγματοποιείται αυτόματα κατά την πρώτη σύνδεση σου, από τη συσκευή, με τους κωδικούς σου.

    α. Για χρήση σε κινητό τηλέφωνο smartphone ή tablet

    Για τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας έλεγξε ότι το κινητό ή το tablet σε ικανοποιεί υποχρεωτικά τις παρακάτω προδιαγραφές:

    •  iOS: 8 ή νεότερο

    •  Android 4.2 ή νεότερο

    •  Ανάλυση οθόνης:

       - Smartphone: 800*480 ή μεγαλύτερη

       - Tablet: 1280×800 ή μεγαλύτερη                                                    `

     

    Η χρήση της υπηρεσίας σε συσκευές android που έχουν γίνει root ή σε συσκευές iOS που έχουν γίνει jailbreak δεν επιτρέπεται λόγω συμβατικών περιορισμών που θέτουν οι πάροχοι περιεχομένου αναφορικά με την ορθή χρήση (για την αποτροπή πειρατείας, παράνομης αντιγραφής κλπ).

     

    Οι υποστηριζόμενες συσκευές περιλαμβάνουν τα ακόλουθα μοντέλα:

    iPhone 5 & 5S, iPhone 6, 6S & 6 Plus, iPhone 7
    Samsung Galaxy S4 [I9500], S5, S6 & S6 Edge, S7 Edge
    Samsung Galaxy S4 mini [I9190], Α3 & Α5, J1 (2016), J5 (2016)
    LG Nexus 4, G3 & G4
    iPad 2 ή νεότερο
    iPad mini ή νεότερο
    iPad Air, iPad Air 2, iPad Pro 9.7
    Asus Google Nexus 7 4G [2013]
    Sony Xperia Z2 Tablet & Ζ4 Tablet
    Samsung Galaxy Tab 3 3G [8.0”], Galaxy Tab S & Tab S2 και TAB A (2016) 10.1 4G
    Samsung Galaxy Tab 4 LTE [10.1”]
    Samsung Galaxy Note 10.1” 2014
    Samsung Galaxy Note 3 & Note 4
    MLS IQTAB POINT WIFI, IQTAB GLOW 4G
    MLS BRΑΙΝ 3G
    Lenovo Υoga Tab 3 10.1'' WiFi
    Lenovo 5500
    ZTE E8TL 4G

     

    β. Για χρήση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (PC ή laptop)
    Για τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας παρακαλώ έλεγξε ότι ο υπολογιστής σου ικανοποιεί υποχρεωτικά τις παρακάτω ελάχιστες απαιτούμενες 

    προδιαγραφές:
    1.  Λειτουργικό 
         Microsoft Windows 
    •    7 SP1
    •    8, 8.1
    •    10  

    2. Πλοηγοί Internet
        α.  Internet Explorer (μόνο για Windows) 10 ή νεότερος 
        β.  Firefox: τελευταίες τρεις διαθέσιμες εκδόσεις
        γ.  Chrome: τελευταίες τρεις διαθέσιμες εκδόσεις
        δ.  Edge: τελευταίες τρεις διαθέσιμες εκδόσεις
        

    3. Τεχνικά χαρακτηριστικά
       Microsoft Windows
       Επεξεργαστής: 2GHz Intel Core2 Duo ή υψηλότερο / AMD Athlon 64 Dual Core 5000+ ή υψηλότερο
       Μέγεθος μνήμης RAM: 2 GB ή περισσότερη
       Ελάχιστη διαθέσιμη χωρητικότητα σκληρού δίσκου: 1GB
       Κάρτα γραφικών: με δυνατότητα DirectX 11.1  ή υψηλότερο, Μέγεθος VRAM 512MB ή περισσότερη


    Μπορείς να δεις τα χαρακτηριστικά του συστήματος σου με τα ακόλουθα βήματα:
    1.    Πάτησε στο πληκτρολόγιο ταυτόχρονα το κουμπί με το σήμα των Windows (που βρίσκεται αριστερά από το κουμπί Alt) και το «R».

    2.    Στο παράθυρο "Εκτέλεση" που θα ανοίξει γράφεις «dxdiag», πάτησε OK και θα εμφανιστεί το παράθυρο με τα χαρακτηριστικά του  συστήματος σου.

    Στην πρώτη καρτέλα Σύστημα θα δεις: 
    -    στο Λειτουργικό σύστημα, την έκδοση του 
    -    στο Επεξεργαστής, τα χαρακτηριστικά του 
    -    στο Μνήμη, το μέγεθος της 
    -    στο DirectX, την έκδοση τους

    Στην δεύτερη καρτέλα Οθόνη:
    -    θα βρεις στο Συνολική μνήμη, το μέγεθος μνήμης της κάρτας γραφικών


    Για τη λειτουργία της υπηρεσίας απαιτείται η χρήση της τελευταίας έκδοσης του προγράμματος αναπαραγωγής (player) για το COSMOTE TV GO. 

    Σε περίπτωση που υπάρχει αδυναμία λήψης του player μέσω της ιστοσελίδας της υπηρεσίας έχεις εναλλακτικά τη δυνατότητα να το κατεβάσεις εδώ.  

    Για τη λήψη οδηγιών για την εγκατάσταση του player, παρακαλώ πατήστε εδώ.

  • Τι προσβάσεις Internet απαιτούνται;

    Για χρήση/θέαση περιεχομένου της υπηρεσίας απαιτείται σύνδεση Internet:

    - Μέσω σταθερής OTE ADSL/VDSL σύνδεσης (η σύνδεση που έχεις δηλώσει κατά την ενεργοποίηση)

    - Μέσω κινητής 3G/4G, στο κινητό COSMOTE που δήλωσες κατά την ενεργοποίηση (δεν είναι συμβατά τα προγράμματα: COSMOTE Mobile MΗΔΕΝΙΚΟ ΠΑΓΙΟ, COSMOTE

      Μy Way, COSMOTE με δωρεάν χρόνο ομιλίας, COSMOTE Economy & COSMOTE Mobile Internet με κάρτα):

    Επιπλέον, αν χρησιμοποιείς την υπηρεσία από τη συσκευή smartphone ή tablet με την COSMOTE κάρτα SIM σου, έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία μέσα από οποιοδήποτε ελεύθερο διαθέσιμο Wifi στην εμβέλεια της συσκευής σου. 

  • Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία COSMOTE TV GO στον υπολογιστή μου;

    Για τις οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας σε ηλεκτρονικό υπολογιστή παρακαλώ πατήστε εδώ
  • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τη συσκευή μου για να δω κάποιο πρόγραμμα εκτός σπιτιού;

    Για να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία εκτός σπιτιού η συσκευή σου (κινητό ή tablet/iPad ή ηλεκτρονικό υπολογιστή με sim κάρτα ή με συσκευή Mobile Internet) θα πρέπει να έχει την COSMOTE Κάρτα SIM που έχεις δηλώσει για χρήση της υπηρεσίας. Μπορείς να κάνεις χρήση:

    1. Μέσω του 3G/4G & 4G+ δικτύου της COSMOTE:

        - Με ΜΒ του προγράμματός σου

        - Με MB από πρόσθετα πακέτα

        - Με αγορά του ειδικού πακέτου δεδομένων “COSMOTE TV GO 5 GB” που παρέχεται για αποκλειστική χρήση στην υπηρεσία COSMOTE TV GO, μόνο με 7 €, αντί των 15€ της     κανονικής τιμής του πακέτου

    Για τους συνδρομητές συμβολαίου θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία Cosmote My Internet. Μπορείς να την ενεργοποιήσεις στο myinternet.cosmote.gr μέσω της συσκευής σου.

     

    2. Μέσα από  οποιοδήποτε ελεύθερο διαθέσιμο Wifi στην εμβέλεια της συσκευής σου, εφόσον χρησιμοποιείς smartphone ή tablet στο οποίο λειτουργεί η σύνδεση κινητής τηλεφωνίας COSMOTE:

        - η συσκευή/σύνδεση σου έχει τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων SMS και

        - αποδεχτείς να αποστείλεις το σχετικό SMS (χωρίς χρέωση) που απαιτεί η εφαρμογή για να  επιτρέψει την πρόσβαση από μη συσχετισμένο με την υπηρεσία σου δίκτυο. (Το

          sms αποστέλλεται από τον αριθμό 12112).

        - ειδικά για τις συσκευές iPad που δεν έχουν την δυνατότητα αποστολής SMS πρέπει να κάνεις πρώτα σύνδεση (login) στo COSMOTE TV GO μέσω 3G/4G δικτύου και στη

          συνέχεια να συνδεθείς στο WiFi δίκτυο που επιθυμείς (το COSMOTE TV GO καθοδηγεί τον πελάτη για τα παραπάνω βήματα)


    Διευκρίνιση για Συνδρομητές ΚαρτοΣυμβολαίου/Καρτοκινητής/Business Cost Control COSMOTE

    Η παρακολούθηση του περιεχόμενου της COSMΟΤΕ TV μέσω του COSMOTE TV GO από οποιοδήποτε δίκτυο Wi-Fi θα είναι εφικτή μόνο εφόσον θα έχει πραγματοποιηθεί μια αγορά οποιουδήποτε πακέτου δεδομένων (mobile data) κατά την διάρκεια των τελευταίων 31 ημερών, με εξαίρεση τα προγράμματα ΚαρτοΣυμβολαίου που διαθέτουν ενσωματωμένα MB.

  • Πώς βρίσκω την εφαρμογή/συνδέομαι στην υπηρεσία;

    α. Για χρήση σε κινητό τηλέφωνο smartphone ή tablet θα πρέπει να εγκαταστήσεις στη συσκευή σου την εφαρμογή (application) COSMOTE TV GO από το App Store ή το Google Play store ανάλογα με τη συσκευή σου.

    Υπάρχει διαφορετική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablet/iPad.

    Στην εφαρμογή για Tablet/iPad, υπάρχει η σχετική ένδειξη COSMOTE TV GO (για Tablet) στο Google Play store ή COSMOTE TV GO (για iPad) στο App Store.

    Αφού εγκαταστήσεις την εφαρμογή, θα πρέπει να συνδεθείς (login) με τους κωδικούς που σου δόθηκαν με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

    β. Για χρήση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή θα πρέπει να μεταβείς στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας www.cosmotetvgo.gr και να εγκαταστήσεις το πρόγραμμα αναπαραγωγής (COSMOTE TV GO Player).

  • Πόσο κοστίζει η υπηρεσία COSMOTE TV GO;

    COSMOTE TV GO (για πελάτες COSMOTE TV)

    Η υπηρεσία παρέχεται χωρίς χρέωση. Ωστόσο, αν επιλέξεις να νοικιάσεις μια ταινία στον κατάλογο COSMOTE CINEMA ON DEMAND, η χρέωση θα γίνει στον COSMOTE TV λογαριασμό σου.

    Για Streaming μέσω 3G/4G μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα MB σου ή να αγοράσεις το ειδικό πακέτο δεδομένων “COSMOTE TV GO 5 GB” που παρέχεται για αποκλειστική χρήση στην υπηρεσία COSMOTE TV GO, μόνο με 7 €, αντί των 15€ της κανονικής τιμής του πακέτου. 

    Για τους όρους και προϋποθέσεις χρήσης του πακέτου δες εδώ.

     

    COSMOTE TV GO (για πελάτες COSMOTE Mobile)

    Η υπηρεσία διατίθεται σε διάφορα πακέτα. Πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα πακέτα, τις τιμές και τους όρους και προϋποθέσεις απόκτησης μπορείς να μεταβείς στον Τιμοκατάλογο της υπηρεσίας. 

     

  • Τι δίνει το ειδικό πακέτο δεδομένων “COSMOTE TV GO 5 GB” και πόσο κοστίζει;

    Το πακέτο είναι κοινό για όλους τους συνδρομητές COSMOTE (Οικιακό Συμβόλαιο, Εταιρικό Συμβόλαιο, Οικιακό ΚαρτοΣυμβόλαιο, Business Cost Control, Καρτοκινητή, IOTG) εκτός των προγραμμάτων COSMOTE Mobile ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΠΑΓΙΟ & COSMOTE Mobile Internet με Κάρτα, COSMOTE My Way, COSMOTE με Δωρεάν Χρόνο Ομιλίας, COSMOTE Economy) που δεν μπορούν να πάρουν την υπηρεσία COSMOTE TV GO.

    - Η τιμή του πακέτου είναι 7€ λόγω προσφοράς, αντί των 15 της κανονικής τιμής του.

    - Εφόσον ενεργοποιηθεί, το πακέτο ισχύει για 31 ημέρες.

    - Μετά την πάροδο των 31 ημερών, δωρεάν ΜΒ που πιθανόν δεν έχουν καταναλωθεί δεν μεταφέρονται σε επόμενο μήνα.

    - Μετά τη λήξη του πακέτου για συνεχίσεις να βλέπεις COSMΟΤΕ TV GO μέσω του δικτύου της COSMOTE θα πρέπει να ενεργοποιήσεις νέο πακέτο ή να χρησιμοποιήσεις τα MB που

      τυχόν διαθέτεις (ενσωματωμένα στο πρόγραμμα ή από αγορές πρόσθετων πακέτων).

    - Δεν είναι δυνατό να είναι ενεργά παραπάνω από 1 πακέτα τη φορά σε ένα πρόγραμμα. Για να ενεργοποιήσεις νέο πακέτο θα πρέπει πρώτα να έχουν καταναλωθεί τα δωρεάν

      ΜΒ του προηγούμενου πακέτου ή να έχει λήξει η περίοδος ισχύος του προηγούμενου ειδικού πακέτου. 

    Για τους όρους και προϋποθέσεις χρήσης του πακέτου δες εδώ.

  • Πώς και πότε μπορώ να ενεργοποιήσω το ειδικό πακέτο δεδομένων “COSMOTE TV GO 5 GB”;

    Για να ενεργοποιήσεις το ειδικό πακέτο δεδομένων “COSMOTE TV GO 5 GB”: 

    - εάν είσαι συνδρομητής Οικιακού Συμβολαίου, Εταιρικού Συμβολαίου και Business Cost Control μπορείς να στείλεις SMS με τη λέξη GO στο 1333

    - εάν είσαι συνδρομητής Οικιακού ΚαρτοΣυμβολαίου και Καρτοκινητής (WHAT'S UP, COSMOΚΑΡΤΑ και FROG), μπορείς:

      Είτε να στείλεις SMS με τη λέξη GO στο 1330

      Είτε να καλέσεις στο IVR 1330 της Καρτοκινητής ή 1314/ 1330 του ΚαρτοΣυμβολαίου


    **  Η αποστολή sms για την ενεργοποίηση του πακέτου είναι χωρίς χρέωση.

  • Σε πόση ώρα τηλεθέασης ισοδυναμούν τα 5GB;

    Οι ώρες που μπορείς να δεις με το πακέτο εξαρτώνται από την ποιότητα του video που παρακολουθείς (μπορείς να αλλάξεις την ανάλυση του video από τις ρυθμίσεις στον player).

    Τα 5GB αντιστοιχούν σε περίπου 6 ώρες στο υψηλότερο προφίλ της Standard definition ανάλυσης ή 4 ώρες στo υψηλότερο προφίλ της High Definition ανάλυσης.

  • Θα ενημερωθώ για την κατανάλωση των δεδομένων μου μέσω 3G/4G;

    Εφόσον είσαι συνδεδεμένος στο δίκτυο κινητής η εφαρμογή σε προειδοποιεί με σχετικό μήνυμα.

    Επιπλέον η COSMOTE σε ενημερώνει με σχετικό (ξεχωριστό) μήνυμα στην κατανάλωση του 80% και 100% των δεδομένων που αφορούν στη χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας, καθώς και για την επόμενη ανανέωση.

     

  • Τι είναι η υπηρεσία Απομακρυσμένης Εγγραφής;

    Η συγκεκριμένη υπηρεσία αφορά μόνο τους συνδρομητές COSMOTE TV! 

    Πλέον εάν έχεις αποκωδικοποιητή Hybrid με σκληρό δίσκο (PVR) μπορείς μέσω της υπηρεσίας COSMOTE TV GO να δώσεις απομακρυσμένα εντολή για εγγραφή στον αποκωδικοποιητή που βρίσκεται σπίτι σου. 
    Για πελάτες COSMOTE TV Μέσω Δορυφόρου θα πρέπει ο αποκωδικοποιητής σου να έχει συνδεθεί και στο δίκτυο Internet, οποιουδήποτε παρόχου για λειτουργία Hybrid.
    Για να θέσεις μια απομακρυσμένη εγγραφή προγράμματος παρακαλώ βεβαιώσου ότι ο αποκωδικοποιητής σου δεν βρίσκεται σε κατάσταση παθητικής αναμονής.  Μπορείς να αλλάξεις την συγκεκριμένη ρύθμιση στον αποκωδικοποιητή σου στο Μενού/Ρυθμίσεις/Γενικές Ρυθμίσεις/Εξοικονόμηση ενέργειας/Απενεργοποίηση.
    Για να έχεις πρόσβαση στην επιλογή της εγγραφής, θα πρέπει να έχεις συνδεθεί με τον λογαριασμό σου στην εφαρμογή COSMΟΤΕ TV GO. H επιλογή «Εγγραφή» είναι διαθέσιμη μέσα από το μενού Πρόγραμμα, από τη λίστα καναλιών COSMOTE TV. Έχεις τη δυνατότητα να ορίσεις εγγραφή μεμονωμένων προγραμμάτων αλλά και εγγραφή σειρών.
    Στην εφαρμογή COSMΟΤΕ TV GO εφόσον επιλέξεις εγγραφή εμφανίζεται το παράθυρο επιβεβαίωσης, όπου από την επιλογή «Κοινοποίηση» έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις αν η συγκεκριμένη εγγραφή θα είναι ορατή από άλλους χρήστες του λογαριασμού σου. 

    Στο μενού Ο λογαριασμός μου/ Εγγραφές έχεις τη δυνατότητα να δεις την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι εγγραφές που έχεις ορίσει, είτε από την υπηρεσία COSMOTE TV GO είτε από τον αποκωδικοποιητή σου και να τις διαχειριστείς.
    Οι εγγραφές είναι κατηγοριοποιημένες ανάλογα με τον τύπο του περιεχομένου (Όλες, Απλοί Τίτλοι, Σειρές), ενώ μπορείς να τις φιλτράρεις ανάλογα με την κατάστασή τους (Σε εγγραφή, Προγραμματισμένες, Ολοκληρωμένες, Ημιτελείς, Σε Διακοπή , Αποτυχημένες)
    Η κατάσταση εγγραφής προσδιορίζεται με την ανάλογη σήμανση για ευκολότερη αναγνώριση.

    1.  Εγγραφή σε εξέλιξη

    2.  Ολοκληρωμένη εγγραφή

    3.  Μερικώς Ολοκληρωμένη Εγγραφή 

    4.  Προγραμματισμένη Εγγραφή

    5.  Αποτυχημένη εγγραφή 

    6.  Η εγγραφή έχει διακοπεί από τον χρήστη

    7.  Εκκρεμεί ενημέρωση για την κατάσταση της εγγραφής

  • Σε ορισμένα κανάλια όταν επιλέγω κάποιο πρόγραμμα βγάζει το μήνυμα: "Αυτό το πρόγραμμα δεν είναι διαθέσιμο στο COSMOTE TV GO", γιατί;

    Για κάποια από τα διαθέσιμα κανάλια στο COSMOTE TV GO οι πάροχοι περιεχομένου δεν παρέχουν το δικαίωμα διάθεσης σε κινητό και tablet για συγκεκριμένα προγράμματά τους.  Ωστόσο, όλα αυτά τα προγράμματα είναι διαθέσιμα σε live ροή στην βασική σας υπηρεσία COSMOTE TV.

  • Μπορώ να αλλάξω κάποια από τις συσκευές που χρησιμοποιώ την υπηρεσία;

    Μπορείς να πραγματοποιείς μια αλλαγή συσκευής κάθε τριάντα (30) ημέρες.

    Για να γίνει η αλλαγή αρκεί να συνδεθεί ο Διαχειριστής (αρχικός Χρήστης) με τους κωδικούς του στη νέα συσκευή και κατόπιν να επιλέξει αυτή που επιθυμεί να αντικαταστήσει.

    Αν κάνεις χρήση σε κινητό τηλέφωνο smartphone ή tablet εγκατέστησε την εφαρμογή στην καινούρια συσκευή απευθείας από το App ή το Google Play store. Μην πραγματοποιήσεις μεταφορά του application που έχεις εγκαταστήσει σε άλλη συσκευή, π.χ. από τα itunes) γιατί η χρήση της υπηρεσίας και συγκεκριμένα η προβολή περιεχομένου δεν θα είναι δυνατή.

  • Εγκατάσταση εφαρμογής και updates.

    α. Για τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας σε κινητό τηλέφωνο ή tablet θα πρέπει να φροντίζεις ώστε να έχεις πάντα εγκατεστημένη την τελευταία έκδοση της εφαρμογής στο κινητό ή/και στο tablet σου. Εάν υπάρχει καινούρια έκδοση θα σου ζητηθεί να την εγκαταστήσεις για την πρόσβαση στην εφαρμογή.

    Μην πραγματοποιήσεις μεταφορά του application που έχεις εγκαταστήσει σε άλλη συσκευή, π.χ. από τα iTunes) γιατί η χρήση της υπηρεσίας και συγκεκριμένα η προβολή περιεχομένου δεν θα είναι δυνατή.

    β. Για χρήση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (PC ή laptop) απαιτείται η χρήση της τελευταίας έκδοσης του προγράμματος αναπαραγωγής (player) για το COSMOTE TV GO. 
    Όταν μεταβείς στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας www.cosmotetvgo.gr θα σου ζητηθεί να εγκαταστήσεις την τελευταία έκδοση του προγράμματος αναπαραγωγής (COSMOTE TV GO Player).

    Η τελευταία έκδοση του player, είναι διαθέσιμη και σε αυτή τη σελίδα

     

  • Πώς μπορώ να αλλάξω το PIN μου ή το όνομα σύνδεσής μου;

    Μπορείς να αλλάξεις το PIN ή το Όνομα Σύνδεσής σου από το μενού «Λογαριασμός Χρήστη».  Άνοιξε τη «Διαχείριση Χρηστών» και επίλεξε το λογαριασμό σου.

    Επιπλέον, σου δίνεται η δυνατότητα να αλλάξεις το όνομα σύνδεσης κατά την πρώτη σύνδεση από μια συσκευή.

  • Τι θα συμβεί αν βάλω επανειλημμένα λάθος τους κωδικούς μου στην υπηρεσία;

    Σου δίνονται πέντε (5) προσπάθειες να εισάγεις σωστά τους κωδικούς σου. Στη συνέχεια ο λογαριασμός σου κλειδώνει για δεκαπέντε (15) λεπτά, όπου μπορείς να ξαναπροσπαθήσεις.

    Αν δεν θυμάσαι τους κωδικούς σου - Όνομα Σύνδεσης και PIN - μπορείς να τους ανακτήσεις στο My COSMOTE Σταθερή στην ενότητα My TV, εφόσον έχεις ή δημιουργήσεις λογαριασμό My COSMOTE Σταθερή. Απλά, επίλεξε «Ανάκτηση κωδικών» στην οθόνη Σύνδεσης (Login) της εφαρμογής. Διαφορετικά, κάλεσε την τεχνική υποστήριξη 13888.

    Η παραπάνω αλλαγή είναι δυνατή για τον διαχειριστή (αρχικό Χρήστη) της υπηρεσίας. Εάν κάποιος άλλος Χρήστης που δημιούργησες στο λογαριασμό σου ξεχάσει τους κωδικούς του, ως Διαχειριστής μπορείς να αλλάξεις τους κωδικούς του στο Μενού Λογαριασμός Χρήστη/Διαχείριση Χρηστών, αφού συνδεθείς με τους κωδικούς σου.

    Συνίσταται ωστόσο, να δημιουργήσεις λογαριασμό ΜΥ COSMOTE Σταθερή για να μπορείς να διαχειρίζεσαι εύκολα τόσο την υπηρεσία COSMOTE TV GO όσο και την υπηρεσία COSMOTE TV.

    Μπορείς νε επιλέξεις αυτόματη σύνδεση για να μην χρειάζεται να εισάγεις τους κωδικούς σου κάθε φορά που εισέρχεσαι στην υπηρεσία.

  • Μπορώ να βλέπω και από τις δύο συσκευές ταυτόχρονα;

    Όχι, μπορείς να εγκαταστήσεις την υπηρεσία σε έως δύο συσκευές, αλλά μπορείς να βλέπεις κάποιο πρόγραμμα μόνο από μια συσκευή κάθε φορά. Μπορείς να ανοίξεις την υπηρεσία, να πλοηγηθείς στα μενού, αλλά δεν μπορείς να συντονιστείς σε κάποιο κανάλι ή να δεις μια ταινία ταυτόχρονα.

  • Σταμάτησα την προβολή στη μια συσκευή μου αλλά συνεχίζω να λαμβάνω μήνυμα στην δεύτερη συσκευή ότι έχω υπερβεί το όριο επιτρεπόμενων προβολών. Γιατί;

    Χρειάζονται έως και πέντε (5) λεπτά από τη στιγμή που θα πραγματοποιήσεις έξοδο από τον player σε μια συσκευή μέχρι να επιτραπεί η προβολή σε κάποια άλλη συσκευή. Εάν περάσει αυτός ο χρόνος και το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε τερμάτισε την εφαρμογή ή κλείσε την ιστοσελίδα της υπηρεσίας στον υπολογιστή και στις δύο συσκευές και ξανασυνδέσου.

  • Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία στο εξωτερικό;

    Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στην Ελλάδα. Εάν βρίσκεσαι στο εξωτερικό, μπορείς να ανοίξεις την εφαρμογή ή να πλοηγηθείς στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας αλλά δεν μπορείς να συντονιστείς σε κάποιο κανάλι ή να δεις κάποια ταινία.

  • Τι γλώσσες υποστηρίζει η εφαρμογή και η υπηρεσία;

    Ελληνικά και Αγγλικά. Η αλλαγή γλώσσας γίνεται στην εφαρμογή COSMΟΤΕ TV GO από το μενού «Ρυθμίσεις» και στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας στο μενού πάνω δεξιά επιλέγοντας το αντίστοιχο εικονίδιο.

  • Επηρεάζεται καθόλου η βασική μου υπηρεσία από την υπηρεσία COSMOTE TV GO;

    Η συγκεκριμένη ερώτηση αφορά μόνο τους συνδρομητές COSMOTE TV

    Όχι, δεν επηρεάζεται. Μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα και από τις δυο υπηρεσίες (στη φορητή συσκευή ή στον υπολογιστή σου και στην τηλεόρασή σου) προγράμματα ίδια ή διαφορετικά.

  • Στον player της υπηρεσίας εμφανίζονται διάφορες επιλογές ποιότητας, τι σημαίνει αυτό;

    Η υπηρεσία παρέχεται μέσω «adaptive streaming». Κατά τη διαδικασία συντονισμού σου σε κάποιο κανάλι, σου προσφέρεται η καλύτερη δυνατή ποιότητα βάσει των δυνατοτήτων της σύνδεσής σου στο Internet τη δεδομένη στιγμή. Εάν επιθυμείς μπορείς να αλλάξεις την ποιότητα π.χ. σε κάποια χαμηλότερη για να μειώσεις την κατανάλωση δεδομένων.

  • Όταν παρακολουθώ ένα ζωντανό πρόγραμμα στο COSMOTE TV GO βλέπω ότι υπάρχει διαφορά φάσης με την τηλεόρασή μου ή με άλλες συσκευές άλλων χρηστών, γιατί;

    Η συγκεκριμένη ερώτηση αφορά μόνο τους συνδρομητές COSMOTE TV

    Η προβολή ζωντανού προγράμματος δεν γίνεται σε πραγματικό χρόνο σε υπηρεσίες τέτοιου τύπου. Υπάρχει καθυστέρηση μικρότερη του ενός λεπτού που οφείλεται στον τρόπο μετάδοσης του σήματος για OTT (Over the Top) υπηρεσίες.

  • Δεν μπορώ να νοικιάσω ταινίες μέσω iPhone και iPad συσκευών. Γιατί;

    Η ενοικίαση ταινιών δεν υποστηρίζεται μέσω του iPhone και iPad της Apple. Ωστόσο, αν έχεις νοικιάσει μια ταινία από άλλου τύπου συσκευή θα μπορέσεις να τη δεις και στην στην iPhone και iPad συσκευή σου. Θα εμφανιστεί η σχετική επιλογή «Προβολή» στις πληροφορίες της ταινίας. Επιπλέον, εφόσον έχεις δει μέρος της ταινίας, θα μπορέσεις να τη βρεις και στο μενού: Λογαριασμός Χρήστη/Τα On Demand μου/Σελιδοδείκτες.

  • Θέλω να δώσω τη συσκευή στο παιδί μου. Πώς μπορώ να του επιτρέψω να δει συγκεκριμένο περιεχόμενο;

    Ως αρχικός χρήστης/Διαχειριστής της υπηρεσίας μπορείς να φτιάξεις μέσα από το μενού Λογαριασμός Χρήστη/Διαχείριση Χρηστών, ένα διαφορετικό προφίλ για το παιδί σου, όπου ορίζεις τους κωδικούς του, το επίπεδο γονικού ελέγχου, τη δυνατότητα να νοικιάζει ή όχι ταινίες και μέχρι ποιο ποσό μηνιαίως. Επιπλέον, μπορείς να κλειδώσεις συγκεκριμένα κανάλια ή καταλόγους COSMOTE CINEMA ON DEMAND & COSMOTE TV PLUS.

    Στη συνέχεια το παιδί σου μπορεί να συνδεθεί απευθείας με τους κωδικούς που του δημιουργήσες – Όνομα Σύνδεσης και PIN.

  • Εάν διακοπεί η σύνδεσή μου COSMOTE TV λόγω οφειλής, θα μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία COSMOTE TV GO;

    Η συγκεκριμένη ερώτηση αφορά μόνο τους συνδρομητές COSMOTE TV

    Θα μπορείς να πλοηγηθείς στην εφαρμογή αλλά δεν θα μπορείς να συντονιστείς σε κάποιο κανάλι ή να δεις κάποια ταινία στο COSMOTE CINEMA ON DEMAND.

  • Σε περίπτωση που ξεχάσω να πληρώσω τον COSMOTE λογαριασμό μου και διακοπεί προσωρινά η σύνδεσή μου θα μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία COSMOTE TV GO;

    Εάν έχεις δηλώσει και σταθερή πρόσβαση OTE ADSL/VDSL, θα μπορείς να χρησιμοποιείς την υπηρεσία μέσω αυτής της σύνδεσης.

  • Είμαι συνδρομητής Οικιακού ΚαρτοΣυμβολαίου. Μπορώ να ενεργοποιήσω το πακέτο και να το πληρώσω στο μηνιαίο λογαριασμό μου;

    Ναι, στο Οικιακό ΚαρτοΣυμβόλαιο το πακέτο μπορεί να ενεργοποιηθεί με χρέωση:

    - στο διαθέσιμο υπόλοιπο στέλνοντας SMS με τη λέξη GO στο 1330

    - στο μηνιαίο λογαριασμό στέλνοντας SMS με τη λέξη GOΧ στο 1330 ή κάλεσε στο IVR 1314 του   

      ΚαρτοΣυμβολαίου και ακολούθησε τις ηχογραφημένες οδηγίες. 

     

    Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πακέτων με χρέωση στο λογαριασμό: έως 3 ανά μήνα.

  • Ενεργοποίησα το ειδικό πακέτο δεδομένων “COSMOTE TV GO 5 GB” και θέλω να το απενεργοποιήσω. Γίνεται;

    Όχι. Εφόσον ενεργοποιηθεί το ειδικό πακέτο δεδομένων “COSMOTE TV GO 5 GB” για αποκλειστική χρήση στην υπηρεσία COSMOTE TV GO δεν είναι δυνατή η απενεργοποίηση του.

  • Εάν ενεργοποιήσω το ειδικό πακέτο δεδομένων “COSMOTE TV GO 5 GB” αλλά δεν έχω internet στη συσκευή μου (έχω απενεργοποιήσει το internet ως δυνατότητα) το πακέτο θα ενεργοποιηθεί κανονικά;

    Ναι, το πακέτο θα ενεργοποιηθεί κανονικά. Όταν όμως προσπαθήσεις να χρησιμοποιήσεις το COSMOTE TV GO application ή την ιστοσελίδα της υπηρεσίας θα εμφανιστεί μήνυμα ότι δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο (όπως και σε όλα τα applications, πχ. Facebook, YOUTUBE κλπ).

  • Πώς θα εμφανίζεται η χρέωση του πακέτου στο μηνιαίο λογαριασμό του Συμβολαίου/ΚαρτοΣυμβολαίου μου;

    Στο λογαριασμό θα εμφανίζεται στις λοιπές χρεώσεις το service: COSMOTE TV GO 5GB Pack.

  • Μπορώ να παρακολουθήσω την υπηρεσία COSMOTE TV GO για υπολογιστή σε δύο οθόνες;

    Σε περίπτωση που έχετε συνδέσει τον υπολογιστή σας σε δύο οθόνες, η υπηρεσία COSMOTE TV GO δεν υποστηρίζει την ταυτόχρονη προβολή και στις δύο.

  • Πού μπορώ να αναφέρω προβλήματα ή να κάνω σχόλια για την υπηρεσία;

    Για τεχνική υποστήριξη ή προβλήματα/ερωτήσεις σχετικά με το ειδικό πακέτο δεδομένων της COSMOTE μπορείς να καλέσεις στο 13888 για οικιακούς πελάτες και 13818 για εταιρικούς.  

    Για προβλήματα ενεργοποίησης (π.χ. δεν έλαβες μήνυμα SMS επιτυχούς ενεργοποίησης με τους κωδικούς σου) παρακαλούμε όπως απευθυνθείς στο σημείο πώλησης που κατέθεσες την αίτηση. Αν κατέθεσες την αίτηση στο My COSMOTE Σταθερή επικοινώνησε με το 13888.              

    Εάν θέλεις να αφήσεις κάποιο σχόλιο για την υπηρεσία μπορείς να επιλέξεις «Επικοινώνησε μαζί μας» μέσα από την εφαρμογή στο μενού Ρυθμίσεις.

  • Ποια είναι η διάρκεια ισχύς της υπηρεσίας COSMOTE TV GO;

    COSMOTE TV GO (για πελάτες COSMOTE TV)

    Η υπηρεσία COSMOTE TV GO είναι πρόσθετη υπηρεσία της COSMOTE TV. Εφόσον είσαι συνδρομητής COSMOTE TV  και έχεις ενεργοποιήσει το COSMOTE TV GO παραμένει ενεργό όσο η υπηρεσία COSMOTE TV είναι ενεργή (εφόσον δεν επιλέξεις να την καταργήσεις).

     

    COSMOTE TV GO (για πελάτες COSMOTE Mobile)

    Πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα πακέτα, τις τιμές και τους όρους και προϋποθέσεις μπορείς να μεταβείς στον Τιμοκατάλογο της υπηρεσίας.