Επιστροφή

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Συχνές ερωτήσεις για να λύσεις όλες τις απορίες σου για το COSMOTE Business One

Ποια προγράμματα σταθερής & κινητής μπορείς να επιλέξεις για να έχεις COSMOTE Βusiness One;

Το CΟSMOTE Business One ισχύει μόνο για προγράμματα κινητής COSMOTE Business Mobile και COSMOTE Business Double Play που είναι εμπορικά διαθέσιμα μετά την 9/11/2015.

Ποια προγράμματα κινητής είναι συμβατά με το COSMOTE Business One;

Ισχύει για Προγράμματα Συμβολαίου COSMOTE Business Mobile με πάγιο 25€ και άνω.

COSMOTE Business Mobile προς Όλους 150
COSMOTE Business Mobile προς Όλους 400
COSMOTE Business Mobile προς Όλους 1.000
COSMOTE Business Mobile προς Όλους 1.500
COSMOTE Business Mobile προς Όλους 3.000
COSMOTE Business Mobile προς Όλους 5.000
COSMOTE Business Mobile προς Όλους 10.000
COSMOTE Business Mobile Value 25
COSMOTE Business Mobile Value 35
COSMOTE Business Mobile Value 45
COSMOTE Business Mobile Cost Control Προς Όλους 25
COSMOTE Business Mobile Cost Control Προς Όλους 30
COSMOTE Business Mobile Cost Control Value 25
COSMOTE Business Mobile Cost Control Value 30

Ποια είναι η μεγαλύτερη έκπτωση που μπορεί κάποιος να έχει με τα COSMOTE Business One;

Το ποσό της μέγιστης έκπτωσης που μπορεί να λάβει ο πελάτης στο σύνολο των παγίων των προγραμμάτων κινητής COSMOTE Business Μobile του, δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των 30€/μήνα (με ΦΠΑ).

Μπορώ να έχω παραπάνω από ένα COSMOTE Business One;

Επιτρέπεται μόνο ένα COSMOTE Business One ανά ΑΦΜ/ πελάτη.

Τι λογαριασμό θα λάβει κάποιος εάν έχει COSMOTE Business One;

Ο πελάτης θα λαμβάνει έναν φάκελο που θα περιέχει ξεχωριστούς λογαριασμούς για τη χρέωση των συνδέσεων COSMOTE Business Mobile (με την ανάλογη έκπτωση στα πάγια των συνδέσεων) και των COSMOTE Business Double Play / COSMOTE Smart Office.

Πως ειδοποιείται ο συνδρομητής για την ενεργοποίηση του COSMOTE Business One;

Ο πελάτης ειδοποιείται μέσω SMS για την ενεργοποίηση του αιτήματος του, στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχει δηλώσει κατά την ενεργοποίηση του COSMOTE Business One.

Τι χρειάζεται για την ενεργοποίηση του COSMOTE Smart Office;

Για να μπορέσει να ενεργοποιηθεί το COSMOTE Smart Office θα πρέπει ο πελάτης να έχει διαθέσιμη τηλεφωνική γραμμή στον ΟΤΕ. Υποστηρίζονται οι τεχνολογίες απλής Τηλεφωνικής Γραμμής και Τηλεφωνικής γραμμής με 2 κανάλια φωνής.

Τι προσφέρει το Smart Office;

To Smart Office είναι ένα Virtual Τηλεφωνικό Κέντρο, το οποίο παρέχει:

  • προγραμματιζόμενες εκτροπές των εισερχόμενων κλήσεων (βάσει ώρας/μέρας)
  • fax-to-email, email-to-fax, web-to-fax
  • voicemail-to-email, με custom χαιρετισμό voicemail
  • αναμονή έως 5 κλήσεων, με custom μήνυμα αναμονής
  • μενού επιλογών φωνητικής πύλης, customized από τον Πελάτη
  • ηχογραφημένες ανακοινώσεις, customized
  • line hunting

 

Πως χρεώνονται οι εκτροπές που προκύπτουν από το Smart Office;

Το Smart Office χρησιμοποιεί τη λειτουργία της εκτροπής κλήσης. Οι χρεώσεις που προκύπτουν από τις εκτροπές βασίζονται στο ενεργό πακέτο τηλεφωνίας που έχει επιλέξει ο συνδρομητής και τον αντίστοιχο τιμοκατάλογο που είναι σε ισχύ. Επομένως ο συνδρομητής που έχει COSMOTE Business One, μπορεί να εκμεταλλευτεί τις απεριόριστες κλήσεις προς τα ενδοεταιρικά κινητά της επιχείρησής του και να εκτρέπει τις κλήσεις σε αυτά χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.

Πως ενεργοποιείται το Storage και το Email;

Το Βusiness Email και το Business Cloud Storage ενεργοποιείται με εγγραφή στο www.cosmotecloud.gr

Tι σημαίνει η νέα εμπειρία εξυπηρέτησης για το COSMOTE Βusiness One;

Εφόσον ο πελάτης έχει COSMOTE Business One, καλώντας στο 13818 Δευτέρα με Παρασκευή 08:00-18:00, θα μπορεί να επικοινωνεί με το δικό του προσωπικό συνεργάτη εξυπηρέτησης, ο οποίος θα είναι σε θέση να τον εξυπηρετεί, να τον συμβουλεύει και να τον καθοδηγεί, επιλύοντας κάθε απορία του ή οποιοδήποτε τεχνικό θέμα αντιμετωπίζει.